ایشان کیشان جانشین کی ال راهول مصدوم را برای فینال WTC معرفی کرد

KL Rahul هفته گذشته در جریان بازی لاکنو سوپر جاینتز (LSG) IPL 2023 مقابل رویال چلنجرز بنگلور (RCB) از ناحیه ران آسیب دیده بود و از بقیه مسابقات IPL و همچنین فینال WTC کنار گذاشته شده بود.

فینال WTC: ایشان کیشان جایگزین KL Rahul مصدوم در ترکیب هند برای دیدار با استرالیا شد

ایشان کیشان در یک فایل تصویری. PTI

BCCI روز دوشنبه ایشان کیشان را به عنوان جانشین KL Rahul مصدوم برای فینال ICC World Test Championship (WTC) مقابل استرالیا که قرار است از 7 ژوئن آغاز شود، معرفی کرد.

KL Rahul هفته گذشته در جریان بازی لاکنو سوپر جاینتز (LSG) IPL 2023 مقابل رویال چلنجرز بنگلور (RCB) از ناحیه ران آسیب دیده بود و از بقیه مسابقات IPL و همچنین فینال WTC کنار گذاشته شده بود.

KL Rahul هنگام بازی در جریان مسابقه 43 TATA IPL 2023 بین Lucknow Super Giants و Royal Challengers Bangalore در 1 مه از ناحیه بالای ران راست خود آسیب دید. پس از مشورت با متخصصان، تصمیم گرفته شده است که راهول در اولین فرصت تحت عمل جراحی قرار گیرد و پس از آن در آکادمی ملی کریکت بازتوانی شود. BCCI در بیانیه ای در روز دوشنبه اعلام کرد که او در فینال آتی آزمون قهرمانی جهانی ICC (WTC) مقابل استرالیا کنار گذاشته شده است.

فینال WTC: مایکل وان می خواهد KL Rahul برای هند باز شود و نه شوبمن گیل

فینال WTC: ران KL Rahul، ترس از مصدومیت شانه Jaydev Unadkat برای تیم هند

در این بیانیه آمده است: «کمیته انتخاب ارشد سراسر هند، ایشان کیشان را به عنوان جایگزین KL Rahul انتخاب کرده است.

BCCI همچنین به‌روزرسانی‌هایی را در مورد بازیکنان مصدوم Jaydev Unadkat و Umesh Yadav ارائه کرد. در حالی که Unadkat در طول یک جلسه تمرینی Lucknow Super Giants (LSG) کتف خود را آسیب دید، اومش در بازی KKR مقابل RCB در آوریل دچار آسیب دیدگی همسترینگ شده بود. Unadkat تحت بازتوانی در آکادمی ملی کریکت (NCA) است.

«جایدف اونادکات در حین بولینگ در تور با کوبیدن روی طناب کناری از ناحیه شانه چپ آسیب دید. به دنبال مشاوره تخصصی بوده و این بازیکن سریع بازوی چپ در حال حاضر در آکادمی ملی کریکت در بنگالورو است و تحت جلسات قدرتی و توانبخشی برای شانه خود قرار دارد. تصمیم گیری در مورد حضور وی در فینال WTC در مرحله بعدی اتخاذ خواهد شد.

اومش یاداو در جریان مسابقه 36 تاتا IPL 2023 بین رویال چلنجرز بنگلور و کلکته نایت رایدرز (KKR) در 26 آوریل دچار آسیب دیدگی جزئی همسترینگ چپ شد. بولر سریع در حال حاضر تحت مراقبت تیم پزشکی KKR است و بولینگ با شدت کم را به عنوان بخشی از روند توانبخشی خود آغاز کرده است. تیم پزشکی BCCI به طور منظم با تیم پزشکی KKR در تماس است و پیشرفت Umesh را از نزدیک زیر نظر دارد.

فینال WTC از 7 ژوئن در The Oval لندن برگزار می شود. هند به فینال دوره قبلی 2021 رسیده بود، زمانی که به نیوزلند باخت.

بیشتر برای دنبال کردن

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی را اینجا بخوانید. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری، بررسی ابزارها و رتبه‌بندی‌ها را دریافت کنید. گجت های محبوب از جمله مشخصات لپ تاپ، تبلت و موبایل، ویژگی ها، قیمت ها، مقایسه.