“این آخرین مرحله از دوران حرفه ای من است، هر چقدر هم که بازی کنم”

MS Dhoni، کاپیتان چنای سوپر کینگز (CSK) در روز جمعه اشاره مهمی به آینده خود در لیگ برتر هند (IPL) کرد و گفت که او واقعاً در “آخرین مرحله حرفه ای خود” است.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

Dhoni این بیانیه را بیان کرد که پس از پیروزی CSK در هفت ویکت مقابل Sunrisers Hyderabad (SRH) در استادیوم MA Chidambaram در چنای، رسانه های اجتماعی را سر و صدا کرد.

تمام گفته‌ها و انجام‌ها، این آخرین مرحله از دوران حرفه‌ای من است، هر چقدر هم که بازی کنم. پس از دو سال، هواداران این فرصت را داشته اند که به اینجا بیایند و تماشا کنند، احساس خوبی دارد که اینجا هستم. پس از اینکه چنای چهارمین برد فصل خود را در شش مسابقه به دست آورد، دونی در ارائه پس از بازی گفت: جمعیت به ما عشق و محبت زیادی داده است.

دونی که در سال 2020 پرده های حرفه ای درخشان بین المللی را پایین آورد، همچنان به تجارت خود در لیگ برتر T20 ادامه می دهد و همچنان رهبر بلامنازع “ارتش زردها” است که او را به چهار عنوان قهرمانی رسانده است. MSD در شروع فصل 2022 برای مدت کوتاهی کاپیتانی را به Ravindra Jadeja سپرد، اما در نهایت پس از یک رشته نتایج ضعیف، دوباره به مقام خود بازگشت.

این مرد 41 ساله علاوه بر این، شکار خود را برای اخراج همتای Sunrisers خود، آیدن مارکرام، “فوق العاده” توصیف کرد، زیرا او علیرغم اینکه در موقعیتی نامناسب قرار داشت، موفق به انجام آن شد.

“من در موقعیت اشتباهی قرار داشتم. فقط به این دلیل که ما دستکش می پوشیم، مردم فکر می کنند آسان است. من احساس کردم این یک شکار فوق العاده است. خیلی وقت پیش من هنوز یک بازی را به یاد دارم – راهول دراوید در حال نگه داشتن بازی بود و او یکی از آنها را گرفت. وقتی پیر شدی، این تنها زمانی است که تجربه کسب می کنی. مگر اینکه ساچین پااجی باشید و از 16-17 شروع به بازی کنید. دونی در چت پس از بازی با هارشا بوگل اضافه کرد که قطعاً پیر است، نمی توان از آن اجتناب کرد.

در همین حال، مارکرام، کاپیتان SRH، نسبت به محدود شدن «ارتش نارنجی» به مجموع کمتر از حد نصاب و متحمل شدن دومین شکست متوالی که تضمین کرده است آنها در جدول 10 تیمی نهم باقی بمانند، ابراز ناامیدی کرد.

ما برنامه هایی داشتیم اما متاسفانه نتوانستیم آنها را اجرا کنیم. این در مورد مقابله با بولرها در پاورپلی است، ما باید به رویکرد تهاجمی خود پایبند باشیم. ما باید نگاه کنیم و ببینیم که چگونه با خفاش بهتر شویم، یک یا دو نفر باید دست خود را با خفاش بالا ببرند.”

در مورد Jadeja، که جایزه بهترین بازیکن مسابقه را برای برد 3/22 خود دریافت کرد، برنامه در Chepauk این بود که کاسه را خیلی پر نکنیم و به دنبال کنده‌ها باشیم.

آمدن به چنای، نگاه کردن به ویکت باعث خوشحالی من می شود. میدونی که داره برمیگرده در ذهنم این بود که کاسه را خیلی پر نکنم. مهم نگه داشتن ویکت به ویکت است. طرفداران CSK همیشه از ما حمایت می کنند، مهم نیست که برنده یا باختیم.

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار و سرگرمی هند اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام