باتلر، آدبایو هیت را به پیروزی در بازی 4 هدایت می کند تا نیکس را به لبه پرت بکشاند

جیمی باتلر 27 امتیاز و 10 پاس منجر به گل، بام آدبایو با 23 امتیاز و 13 ریباند کار را به پایان رساند و میامی هیت با برتری 109-101 بر نیویورک نیکس یک برد از سومین سفر خود به فینال کنفرانس شرق در چهار سال گذشته دور کرد. دوشنبه شب.

مکس استروس 16 امتیاز، کایل لوری 15 و کالب مارتین 10 امتیاز برای هیت به دست آوردند. میامی، شماره 8، سری نیمه نهایی شرق را 3-1 پیش می‌برد، با بازی 5 – و اولین بالقوه کلینچر – چهارشنبه شب در نیویورک در انتظار است.

جالن برانسون با 32 امتیاز و 11 پاس گل برای نفر پنجم نیویورک به پایان رسید، در حالی که آر جی بارت 24 امتیاز و جولیوس رندل 20 امتیاز برای نیکس به ثمر رساندند و در سه دقیقه مانده به پایان خط خوردند.

میامی 12 شوت از 15 شوت اول خود در کوارتر چهارم را از دست داد، اما نیکس از تمام امتیاز استفاده نکرد – تنها سه امتیاز از برتری هیت در آن بازه کوتاه کرد. نه وارد چهارم شد و یک جفت پرتاب آزاد توسط برانسون در فاصله 4:40 باقی مانده، نیویورک را در 99-93 به ارمغان آورد.

اما یک ضربه مارتین به یک ساختمان مورچه ای روح بخشید و صدای غرش یک دقیقه بعد کمی بلندتر شد. در حالی که نیکس 7 شکست خورد، رندل وارد خط شد – اما استروس او را در همان نقطه شکست داد و تماسی را به دست آورد که ششمین خطای ستاره نیویورکی در فاصله 3:08 باقی مانده بود و هیت کنترل بقیه راه را در دست داشت.

نیکس هرگز در بازی 3 رهبری نکرد، سپس در بازی 4 دو بار پیش افتاد.

به سختی.

آنها در کوارتر ابتدایی یک جفت برتری یک امتیازی داشتند، در مجموع 33 ثانیه، و میامی با سبدهای فوری در مالکیت بعدی خود، کسری را پاک کرد.

اما بر خلاف بازی 3، زمانی که برتری میامی تقریباً در تمام سه کوارتر پایانی دو رقمی بود، این یکی تا حدی در مسیر باقی ماند. میامی اولین امتیاز 10 امتیازی خود را کسب نکرد تا اینکه 3:23 توسط Strus در نیمه مانده به پایان رسید و هر زمان که هیت به نظر می رسید آماده عقب نشینی بود، نیویورک پاسخ می داد.

نیکس با یک امتیاز 3 امتیازی توسط بارت با 7:07 باقی مانده در بازی سوم، شکست 11 امتیازی را به 67-65 کاهش داد، اما هرگز از قوز خارج نشد. جهش 8-1 در طول دو دقیقه در اواخر بازی سوم، برتری 11 امتیازی را دوباره به دست آورد و بالشتک میامی 90-81 شد تا به رده چهارم برسد.