باتلر در بازی افتتاحیه فینال کنفرانس شرق در رالی هیت از سلتیکس 35 امتیاز می گیرد

میامی هیت پس از شروع ضعیف در آخرین دیدار نهایی کنفرانس خود با بوستون سلتیکس، نیاز به حضوری آرام داشت.

جیمی باتلر این را ارائه کرد و خیلی چیزهای دیگر.

باتلر 35 امتیاز از جمله 20 امتیاز بعد از نیمه به دست آورد و هیت میهمان در نیمه دوم با نتیجه 123-116 سلتیکس را در بازی اول فینال کنفرانس شرق در چهارشنبه شب شکست داد.

او گفت که هم تیمی هایش به او اعتماد به نفس داده اند.

باتلر گفت: “من در سطحی باورنکردنی بازی می کنم زیرا آنها به من این اجازه را می دهند.” آنها برای بازی من محدودیتی قائل نیستند. آنها به من به توپ و در خط دفاعی اعتماد دارند. فکر می کنم این چیزی است که هر بسکتبالیستی می خواهد.”

میامی در نیمه دوم با 9 امتیاز عقب بود و سپس با 46 امتیاز در مرحله سوم، رکورد حذفی را به دست آورد و در دو کوارتر پایانی با نتیجه 66-50 از بوستون پیشی گرفت. این پنجمین بازی باتلر با 30 امتیاز یا بیشتر در این فصل پس از فصل بود و او 7 پاس گل، 6 توپ ربایی و 5 ریباند اضافه کرد.

یکی از برترین بازیکنان بسکتبال دو طرفه این انجمن… این چیزی بود که ما نیاز داشتیم. اریک اسپولسترا، مربی هیت گفت. جیمی می‌توانست هر کاری را که ما نیاز داشتیم انجام دهد – به عنوان گلزن و به عنوان یک تسهیل کننده.

بام آدبایو 20 امتیاز و 8 ریباند به دست آورد. کایل لوری، کالب مارتین، گیب وینسنت و مکس استروس هر کدام 15 امتیاز به دست آوردند. هیت از خط سه امتیازی 16 بر 31 پیش رفت.

هیت شماره 8 هر سه سری پلی آف را با پیروزی های جاده ای آغاز کرده است. بازی 2 جمعه در بوستون است.

جیسون تیتوم با 30 امتیاز پیشتاز سلتیکس بود، اما در کوارتر چهارم شوتی نداشت. جیلن براون با 22 امتیاز و 9 ریباند به پایان رسید. مالکوم بروگدون 19 امتیاز به دست آورد.

مبارزات خانگی

بوستون در این فصل پس از بازی فقط 4-4 در خانه بازی کرد.

تیتوم در مورد مشکلات خانگی آنها گفت: “نمی دانم چرا.” “شما هنوز باید بازی کنید، باید بازی بسازید، صرف نظر از اینکه خانه هستید یا خارج از خانه.”

سلتیکس که در بهترین حالت خود در هنگام دفاع هستند و بیشتر از حریف خود شوت می زنند، 10 از 29 از آن سوی قوس بودند.

جو مازولا، سرمربی سلتیکس گفت: “ما هدف تهاجمی خود را از دست دادیم.”

نکته‌آف سریال سومین بار در چهار فصل است که هیت و سلتیکس در این دور با هم روبرو می‌شوند. بوستون مسابقه سال گذشته را در هفت بازی برد.

افتتاحیه چهارشنبه هر ذره شبیه به ادامه آن جلسه اخیر بود. بوستون در همان ابتدا در داخل تیم برتری داشت و در نیمه اول با 9 برتری پیش افتاد.

میامی با دوندگی 13-1 فاصله خود را از بین برد

اسپولسترا گفت که تیمش در 24 دقیقه پایانی “عمدتر” عمل کرده است.

میامی صفحه ای از کتاب سلتیکس را برداشت و از یک بازی 13-1 استفاده کرد تا به سرعت این فاصله را پاک کند و در کوارتر سوم بازی را با امتیاز 78 به تساوی کشاند. در طول تایم اوت بعدی، مازولا توسط دوربین های پخش در حال پرتاب کلیپ بورد با ناامیدی ضبط شد.

بوستون نتوانست جلوی حمله را بگیرد و میامی پس از آن به عقب برگشت و باتلر برای هم تیمی هایش فرصت ایجاد کرد.

هیت در این دوره با نتیجه 46-25 از سلتیکس پیش افتاد و با نتیجه 103-91 پیش افتاد و به چهارمین مسابقه رسید، که باعث تشویق تماشاگران تی دی گاردن شد.

بوستون پاسخ داد و هفت امتیاز اول دوره پایانی را به دست آورد تا اینکه یک پرتاب سه امتیازی توسط وینسنت به پایان رسید.

میامی با نتیجه 114-109 پیش افتاد که کمی بیش از سه دقیقه به بازی باقی مانده بود که براگدون توسط باتلر خطا شد. اما او فقط در 1 از 2 پرتاب آزاد وصل شد. باتلر قبل از پیدا کردن مارتین برای کرنر سه، در مالکیت بعدی میامی به دام افتاد.

تاتوم سفر کرد و توپ را به هیت پس داد. اشتباه میامی توپ را به بوستون بازگرداند، اما تیتوم دوباره برای سفر فراخوانده شد.

میامی قبل از گرفتن یک پرتاب سه امتیازی توسط باتلر در حالی که 1:03 باقی مانده بود، ساعت ضربه را پایین آورد.

اما در نیمه دوم همه چیز تغییر کرد.

باتلر گفت: “ما بسکتبال واقعا خوب بازی می کنیم.” بیش از هر چیز، ما از طریق خوبی ها و بدی ها با هم می مانیم.