باتلر در برگشت امتیاز 28 را به دست می آورد تا نیکس برتر هیت برای سری 2-1 پیش بیفتد

جیمی باتلر از مچ پای پیچ خورده خود بازگشت و 28 امتیاز به دست آورد، مکس استروس 19 امتیاز به دست آورد و میامی هیت روز شنبه 105 بر 86 از نیویورک نیکس میهمان صدرنشین شد تا در سری نیمه نهایی کنفرانس شرق با نتیجه 2-1 پیش بیفتد.

بام آدبایو 17 امتیاز و 12 ریباند برای میامی داشت و کایل لوری نیز 14 امتیاز به دست آورد زیرا هیت هرگز عقب نیفتاد.

دانکن رابینسون کوارتر دوم را با یک پرتاب سه امتیازی آغاز کرد و به میامی 11 امتیاز برتری داد – و برتری تا پایان راه دو رقمی باقی ماند.

جالن برانسون 20 گل برای نیویورک به ثمر رساند که 15 گل از جاش هارت، 14 از آر جی بارت از کانادا و 12 از امانوئل کوئیکلی – که در اواسط کوارتر چهارم به نظر می رسید که مچ پای چپ خود را می پیچد، گل را ترک کرد. جولیوس رندل 10 امتیاز و 14 ریباند برای نیکس به دست آورد.

بازی 4 دوشنبه است.

حتی زیر یک سبد، گرد و غبار Heat-Nicks وجود داشت، درست مانند روزهای خوب رقابت های پلی آف تیم ها – هر چند این یکی مانند پی جی براون نبود که چارلی وارد را در سال 1997 ورق بزند تا یک آشفتگی نیمکت نشینی را شروع کند که منجر به تعلیق شد. یا جف ون گاندی که پای آلونزو مورنینگ را در سال 1998 می کشد.

این اتفاق، همان طور که بود، در 14.7 ثانیه مانده به بازی سوم، پس از سبد کوئیکلی، نیکس را در 87-70 به ارمغان آورد.

رندل و کودی زلر در حالی که برای موقعیت ریباند می جنگیدند در هم پیچیده شدند. رندل در نهایت به زمین هل داده شد، آیزایا هارتنشتاین حمله کرد و زلر را هل داد، کالب مارتین حمله کرد و هارتنشتاین را هل داد، و حدود پنج دقیقه طول کشید تا آشفتگی را که حدود پنج ثانیه به طول انجامید حل شود.

آمار نهایی: جبران نکات فنی روی زلر و هارتنشتاین، به علاوه یک امتیاز فنی روی مارتین. رندل پرتاب آزاد را از دست داد. و درست بعد از این اتفاق، باتلر کمی می رقصید و از عواقب نمایش لذت می برد.

اریک اسپولسترا، مربی تیم هیت گفت: “هیاهوی زیادی در مورد هیچ چیز وجود ندارد.”

باتلر بازی 2 را به دلیل رگ به رگ شدن مچ پایش از دست داد و در ساعاتی از نیمه دوم شنبه لنگید، اما در تمام مدت موثر بود. او در کوارتر ابتدایی 10 امتیاز به دست آورد و میامی در هر دو انتها لحن را به دست آورد. هیت 10 شوت از 15 شوت اول خود را انجام داد، نیکس 13 شوت از 17 شوت اول خود را از دست داد، و تا اواسط کوارتر دوم طول کشید تا نیویورک از هر جایی غیر از رنگ، شوت بزند.