باتلر دوباره با طوفان گرما می درخشد تا سلتیکس را برای برتری سری 2-0 شکست دهد

جیمی باتلر پیشانی به پیشانی با بوستون سلتیکس رفت و هیت با فرصتی برای صعود به فینال NBA به میامی بازگشت.

باتلر 27 امتیاز به دست آورد و با ضربه های پشت سر هم بازی را به تساوی کشاند و میامی را برتری داد و تیم هشتم هیت با پیروزی 111-105 جمعه شب بوستون و برتری 2-0 در فینال کنفرانس شرق را ترک کرد.

باتلر همچنین 8 ریباند، 6 پاس منجر به گل و یک جرقه احساسی پس از اینکه گرانت ویلیامز از بوستون با او شروع کرد به ارمغان آورد.

سپس “جیمی باکتز” گلزنی کرد و چند امتیاز دیگر به دست آورد – در مجموع 9 امتیاز در طول یک بازی 23-9 که اختلاف 9 امتیازی را به برتری 105-100 تبدیل کرد.

کالب مارتین که از روی نیمکت آمد و 25 امتیاز کسب کرد، گفت: می دانستم که این برای ما خوب خواهد بود. “ما هر زمان که بخواهی جیمی دیوانه را می گیریم. می توانی این را در چشمانش ببینی که او آماده بود بعد از آن برود.”

بام آدبایو 22 امتیاز، 17 ریباند و 9 پاس منجر به گل برای میامی داشت، میامی که با فرصتی برای جارو کردن و تبدیل شدن به دومین بازیکن شماره 8 صعود کننده به فینال NBA به خانه بازمی گردد.

بازی 3 یکشنبه شب است.

ویلیامز گفت: «او باید تک تک نماهای سخت را در بقیه سریال بسازد. “و من قرار نیست برگردم و غیر از این نگاه کنم زیرا به او به عنوان یک فرد احترام می گذارم [expletive] بازیکن.”

جیسون تاتوم 34 امتیاز، 13 ریباند و 8 پاس منجر به گل برای بوستون به دست آورد. اما ستاره سلتیکس با دو نوبت در کوارتر چهارم، زمانی که بوستون در مسیر باخت دوم در خانه در سه شب، برتری 89-77 را به دست آورد، به صفر رسید.

“سخت است. این یک چالش است. اما غمگین بودن اینجا فایده ای ندارد [stuff]تاتوم گفت: “آنها به اینجا آمدند تا دو بازی را ببرند. انجام دادند. شما باید به آنها اعتبار بدهید. اما ما نمرده ایم و هیچ چیز دیگری. ما یک فرصت عالی داریم. من هنوز اعتماد به نفس دارم ما باید برای بازی 3 آماده شویم.”

جیلن براون 16 امتیاز در تیراندازی هفت به 23 به دست آورد. او در کوارتر پایانی، زمانی که میامی با نتیجه 36-22 از بوستون پیشی گرفت، یک بر 5 رفت.

باتلر در پخش تلویزیونی پس از بازی گفت: “ما چند سگ داریم، و من آن را دوست دارم. من هر ذره از آن را دوست دارم.” “بچه ها هرگز تسلیم نمی شوند. ما هرگز تسلیم نمی شویم. ما عاشق بازی با یکدیگر هستیم. ما ایمان و اعتماد زیادی به یکدیگر داریم.”

“رقابت سالم”

سلتیکس در کوارتر سوم با 11 برتری پیش افتاد و در اوایل کوارتر چهارم به یک دوجین رسید. ویلیامز با یک ضربه سه امتیازی نتیجه را 96-87 کرد و در راه بازگشت به زمین با باتلر صحبت می کرد. باتلر در انتهای دیگر گل زد و توسط ویلیامز خطا شد. قبل از اینکه باتلر پرتاب آزاد بعدی را بزند، دو بازیکن به یکدیگر متمایل شدند – با کشیدن دو تکنیک تکنیکی.

باتلر گفت: “یک مسابقه سالم. من به شما دروغ نمی گویم. رقابت سالم. و من آن را دوست دارم. من همیشه اینجا هستم تا رقابت کنم. من دوست دارم گاهی صحبت کنم.” تا زمانی که ما برنده شویم، من با آن خوب هستم.

براون در پاسخ به این سوال که آیا بوستون با عصبانی کردن باتلر «خرس را به هم زد»، گفت: «سوال بعدی». اما باتلر گفت شکی وجود ندارد که تلاش برای کنار گذاشتن او از بازی‌اش واقعاً او را از کار انداخته است.

باتلر گفت: «بله همینطور بود. “اما این فقط رقابت در بهترین حالتش است. او یک ضربه بزرگ زد و شروع به صحبت کردن با من کرد. اما من این را دوست دارم. این فقط رقابت است. این اراده را برای پیروزی تحریک می کند. باعث می شود لبخند بزنم. فقط نمی دانم. اگر من بهترین کسی بودم که بتوانم با او صحبت کنم.”

پس از اینکه تیتوم از راه دور – یکی از سه سه گل از دست رفته در کوارتر چهارم – را از دست داد – باتلر به سمت سبد حرکت کرد تا با چهار امتیاز از بوستون پیش بیفتد. میامی با نتیجه 98-96 عقب افتاد که باتلر برای یک خطای تهاجمی فراخوانده شد و مارکوس اسمارت را پس از فرود روی یک پرتاب سه امتیازی از دست رفته، با لگد زد.

مربی هیت اریک اسپولسترا به چالش کشید، اما شکست خورد.

باتلر پاسخ داد.

او با یک ضربه 17 فوتی توانست آن را 100-همه به تساوی بکشاند، و سپس یک فاصله کوتاه برای برتری میامی ایجاد کرد. پس از اینکه مکس استروس یکی از دو پرتاب آزاد را انجام داد، آدبایو در یک ضربه دانک برگشتی گل زد تا در کمتر از یک دقیقه به بازی، نتیجه را 105-100 کند.

اسپولسترا گفت: «من عاشق آن نسخه‌ی بی‌نظیر جیمی هستم. “اما شما بدون در نظر گرفتن این موضوع متوجه می شوید. من فکر می کنم اکنون مردم فقط توجه بیشتری دارند… جیمی فقط یک رقیب واقعی است.”

بوستون از یک بازی 21-2 استفاده کرد تا نتیجه 8 امتیازی در کوارتر اول را به برتری 11 امتیازی تبدیل کند.