باجرانگ پونیا پلیس دهلی را به قطع برق در محل اعتراض کشتی گیران متهم کرد

اعتراض کشتی گیر: باجرانگ پونیا ادعا می کند که پلیس دهلی برق جانتار مانتار را قطع کرده است.

وزیران دهلی و رهبران AAP Saurabh Bhardwaj و Atishi Singh و دیگران با کشتی گیران در جریان اعتراضات جاری خود در Jantar Mantar در دهلی نو ملاقات می کنند. PTI

باجرانگ پونیا دارنده مدال المپیک که به همراه سایر کشتی گیران علیه بریج بوشان شاران سینگ، رئیس فدراسیون کشتی هند (WFI) اعتراض می کند، روز جمعه مدعی شد که برق محل تظاهرات قطع شده و تامین آب و غذا به حالت تعلیق درآمده است.

باجرانگ این ادعاها را ساعاتی پس از آن که پلیس دهلی دو گزارش اولیه اطلاعاتی (FIR) علیه بریج بوشان را در رابطه با اتهامات آزار جنسی علیه رئیس WFI ثبت کرد، در اینستاگرام مطرح کرد.

این جوان 29 ساله افزود: در اطراف محل تظاهرات سنگر کشیده شده و از کشتی گیران خواسته شده است که پس از ثبت نام FIR به اعتراض خود پایان دهند.

کشتی گیران می گویند تا زمانی که بریج بوشان دستگیر نشود اعتراضات ادامه خواهد داشت، از FIR ها علیه رئیس WFI استقبال کنید

دو FIR علیه بریج بوشان شاران سینگ، رئیس WFI به اتهام آزار جنسی شکایت کردند.

«پلیس گفت اگر می‌خواهی اعتراض کنی، در جاده بخواب. امروز چه فشاری به آنها وارد شده است، قبلاً چنین مشکلی وجود نداشت، این فقط به خاطر فشار دیوان عالی کشور بوده است.»

کشتی گیران از 23 آوریل علیه بریج بوشان تظاهرات کرده بودند زیرا علیرغم چندین شکایت، هیچ FIR علیه این سیاستمدار ثبت نشد. FIR ها پس از مداخله دیوان عالی کشور به ثبت رسیدند.

کشتی گیر ساتیوارت کادیان، همسر ساکشی مالک، دارنده مدال المپیک ریو، گفت که فقط FIR ها به قربانیان عدالت نمی پردازند و افزود که کشتی باید جدا از سیاست باشد.

“خوب است که FIR ثبت شده است. چه چیزی از FIR بدست خواهیم آورد؟ آیا FIR ما را به عدالت خواهد رساند؟ پلیس دهلی باید در همان روز اول یک FIR تسلیم می کرد. مبارزه روی کاغذ ما تازه شروع شده است. بیایید ببینیم تیم حقوقی و مربیان ما چه می گویند. ما خواهان این هستیم که کشتی باید از سیاست جدا شود و آینده بانوان کشتی گیر ما تامین شود.

ساکشی مالک پیشتر گفته بود که بازی های FIR در برابر بریج بوشان “اولین گام به سوی پیروزی” برای کشتی گیران معترض بود اما آنها به اعتراض پایان نخواهند داد.

ما از دادگاه عالی به خاطر دستوراتش تشکر می کنیم، این اولین گام به سوی پیروزی برای ما است، اما پایان اعتراض ما نیست. ساکشی مالک گفت: ما به نشستن در اینجا ادامه خواهیم داد و با بزرگان خود صحبت خواهیم کرد و سپس راه آینده را تصمیم خواهیم گرفت.

وینش فوگات، دارنده مدال قهرمانی جهان، گفت که کشتی گیران تا دستگیری بریج بوشان به اعتراض خود ادامه خواهند داد.

«این (پلیس) ممکن است یک FIR شل تشکیل دهد. می بینیم، مشاهده می کنیم، سپس تصمیم می گیریم (در مورد لغو اعتراض). فوگات گفت: او باید پشت میله‌ها باشد و از تمام پست‌هایی که دارد کنار گذاشته شود، در غیر این صورت سعی خواهد کرد بر تحقیقات تأثیر بگذارد.

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی را اینجا بخوانید. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام