بازیکنان دهلی کپیتالز MS Dhoni را در یک کلمه توصیف می کنند

در این ویدئو، ایشانت شارما، آکسار پاتل، پریام گارگ، میچل مارش، سرفراز خان و غیره، بازیکنان دهلی کپیتالز حضور دارند.

  • کارکنان FirstCricket

  • 10 مه 2023

  • 16:57:04 IST

تماشا کنید: بازیکنان دهلی کپیتالز MS Dhoni را قبل از CSK vs DC در یک کلمه توصیف می کنند

کاپیتان چنای سوپر کینگز MS Dhoni. AP

قبل از مسابقه 10 می بین چنای سوپر کینگز و دهلی کپیتالز در Chepauk، از بازیکنان دی سی خواسته شد تا کاپیتان CSK MS Dhoni را در یک کلمه در یک ویدیو توصیف کنند. این ویدئو در توییتر دست به دست می شود.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

در این ویدئو، ایشانت شارما، آکسار پاتل، پریام گارگ، میچل مارش، سرفراز خان و غیره، بازیکنان دهلی کپیتالز حضور دارند. همه بازیکنان با کلمات متفاوتی برای کاپیتان CSK می‌آیند، اما یک عبارت که چندین بار تکرار شده بود “افسانه” بود.

IPL

IPL 2023: DC امیدوار است در تلاش برای زنده نگه داشتن امیدهای پلی آف، قلعه Chepauk را نقض کند.

IPL

IPL 2023: MS Dhoni در Lucknow قبل از مسابقه LSG-CSK تجلیل شد. تماشای ویدیو

تماشا کنید: بازیکنان پایتخت دهلی در یک کلمه کاپیتان CSK را MS Dhoni توصیف می کنند

این ویدیو با ایشانت شارما شروع می شود که دونی را “برادر بزرگ” خود خطاب می کند و سپس آکسار پاتل که کاپیتان CSK را “آقای باحال” خطاب می کند.

میچل مارش دونی را “افسانه” نامید و آکسار پاتل نیز با “کاپیتان کول” همراه شد. در همین حال، پریام گارگ گفت: “حرفی نیست”، چتان ساکریا کاپیتان CSK را به عنوان “Thalaivaa” توصیف کرد و خلیل احمد او را به عنوان “افسانه” معرفی کرد.

CSK تحت رهبری Dhoni چهار عنوان قهرمانی لیگ برتر هند را به دست آورده است. به عنوان کاپیتان تیم ملی، دونی سه جام ICC را به دست آورد و همچنین هند را به شماره 1 جهان در رده بندی تست مردان ICC رساند.

با توجه به سناریوی فعلی چنای سوپر کینگز در لیگ برتر هند، تیم دونی در حال حاضر در رتبه دوم جدول رده بندی قرار دارد. در صورت پیروزی مقابل دهلی 15 امتیازی می شود که آنها را به صعود به پلی آف نزدیک می کند.

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار و سرگرمی هند اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام

تاریخ به روز رسانی: 10 مه 2023 16:57:04 IST

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری، بررسی ابزارها و رتبه‌بندی‌ها را دریافت کنید. گجت های محبوب از جمله مشخصات لپ تاپ، تبلت و موبایل، ویژگی ها، قیمت ها، مقایسه.