بازیکنان رپتورز پس از پایان فصل ترن هوایی از باخت در بازی گلایه می کنند

فرد وان‌ولیت فکر می‌کند زمان آن فرا رسیده است که تورنتو رپتورز از قهرمانی خود در NBA در سال 2019 خارج شود. لزوماً تغییر پرسنل عمده فروشی نیست، اما با این واقعیت کنار بیایید که اکنون آنها یک تیم متفاوت هستند.

VanVleet در روز پنجشنبه یک روز پس از حذف تورنتو از فصل پس از NBA با شکست 109-105 مقابل شیکاگو بولز، صریحاً در مورد اشتباهات فصل رپتورز صحبت کرد.

VanVleet گفت: “من فکر می کنم ما باید هویت دیگری پیدا کنیم، هر چه که باشد.” و افزود که تیم استعداد و طرح های دفاعی مناسبی دارد، اما این بازی ها باید بهتر اجرا شوند. “من فکر می کنم برای ما شیطان در جزئیات خواهد بود و من فکر می کنم که ما باید آن را تکرار کنیم و آن را بسازیم.

ما نمی توانیم این کار را با اسمز انجام دهیم و سعی کنیم قهرمانی چهار سال پیش را به ارمغان بیاوریم و انتظار داشته باشیم که آن را به گروهی که اکنون داریم اضافه کنیم.”

VanVleet یکی از چندین بازیکنی بود که روز پنجشنبه در حالی که با سرمربی تیم، نیک نرس، دفتر تورنتو و کادر پزشکی تیم صحبت می کردند، صحبت کرد.

اکثر رپتورزها هنوز در حال بررسی باخت بازی در شب قبل بودند که تورنتو با برتری 18 امتیازی و شوت تنها 50 درصد از خط پرتاب آزاد به مرکز رسانه مرکز OVO رسید. .

تماشا | رپتورها پیشتاز را رها می‌کنند و در بازی پلی‌این به دست بولز می‌افتند:

بولز در تورنمنت پلی-این تجمع می کنند تا فصل راپتورز به پایان برسد

فصل تورنتو با شکست 109-105 مقابل شیکاگو در بازی تک حذفی خود به پایان رسید. زک لاوین 30 امتیاز از 39 امتیاز خود را در نیمه دوم به دست آورد، در حالی که رپتور سابق دمار دروزان 23 امتیاز را به دست آورد. پاسکال سیاکام در 12 ثانیه باقی مانده فرصت داشت بازی را مساوی کند اما دو پرتاب آزاد خود را از دست داد.

اما VanVleet، یکی از باتجربه‌ترین رهبران در رختکن تورنتو، از قبل برنامه‌ای برای نحوه تنظیم مجدد رپتورز برای کمپین 2023-24 داشت.

VanVleet گفت: “شما باید شروع به ساختن تک تک جزئیات به صورت تهاجمی و دفاعی کنید، بنابراین وقتی به موقعیتی رسیدید که باید در یک بازی پیروز شوید، آن چیزها نشان می دهد.” به عنوان یک گروه، به عنوان بازیکن، تمرکز من بر این است.

“عادات خود را به درستی برگردانید و جزئیات خود را به درستی برگردانید و هر چیز دیگری پس از آن در جای خود قرار خواهد گرفت.”

نیک نرس سرمربی و هر بازیکنی که با رسانه ها صحبت می کرد اذعان داشتند که ثبات یک مشکل نه تنها در برابر بولز بلکه در تمام فصل است. با این حال، علت اصلی آن بازی نامنظم بلافاصله آشکار نشد.

پرستار گفت: “من فکر می کنم که ما آهسته شروع کردیم، مثل خیلی آهسته، و زمانی که آن را انتخاب کردیم، در حال حاضر چهار، پنج، شش بازی زیر 0.500 بودیم.” “من فکر می کنم که از ژانویه، تیم شروع به تغییر در مسیر درست و اضافه کردن کرد [centre Jakob Poeltl via trade on Feb. 9] رنگ چهره را خیلی تغییر داد

بنابراین واقعاً مانند سه مرحله مختلف از فصل بود.»

“دیشب اصلا نخوابیدم”

پاسکال سیاکام، تنها ستاره رپتورز در این فصل، میانگین 24.2 امتیاز، 7.8 ریباند و 5.8 پاس منجر به گل را در هر بازی کسب کرد. وقتی از سیاکم پرسیده شد که چه اشتباهی در این فصل رخ داده است، سیاکم فکر کرد که سوال خوبی بود، اما پاسخی برای آن نداشت.

سیاکم گفت: دیشب اصلا نخوابیدم اما نمی توانستم به شما بگویم به چه فکر می کردم. “اما من واقعاً به چیزی فکر نمی کردم. نمی دانم که منطقی است یا نه. خیلی زیاد بود.

ما به عنوان یک تیم به اندازه کافی ثابت نبودیم. فراز و نشیب های زیادی داشتیم. سه بازی را اینجا ببریم، سه بازی را در آنجا باختیم. این ثبات کافی نبود که بتوانیم در این لیگ، لیگی که بسیار بهبود یافته است، پیروز شویم. من می گویم، به ویژه در شرق.”

چندین سوال در مورد تورنتو در تابستان جاری وجود دارد.

پرستار هر گونه اصطکاک با ماسای اوجیری، رئیس تیم را در روز پنجشنبه تکذیب کرد، حتی با وجود اینکه هفته ها بود که رسانه ها گمانه زنی می کردند که او ممکن است آخرین فصل خود را با رپتورز مربیگری کرده باشد.

پرستار که قراردادش بعد از فصل آینده به پایان می رسد، گفت: “کار من این است که بهترین تصمیم ها را برای این سازمان بگیرم. من همیشه از روز اول به این اعتقاد داشتم و هنوز هم 10 سال بعد به آن اعتقاد دارم.” “وقتی عقب می نشینید و به آن نگاه می کنید، همه تصمیمات باید برای بهترین چیز برای سازمان گرفته شود.”

پولتل در تابستان امسال بازیکن آزاد خواهد شد، در حالی که وانولیت، گارد شوتینگ گری ترنت جونیور و مهاجم کوچک اتو پورتر جونیور گزینه های بازیکنی دارند که می توانند تمرین کنند.

VanVleet در مورد اینکه آیا او انصراف می دهد یا نه گفت: “من چند روز، چند هفته طول می کشم.” من فکر نمی‌کنم عجله زیادی برای تصمیم‌گیری به این صورت یا آن صورت وجود داشته باشد.»

ترنت همچنین گفت که می‌خواهد قبل از تصمیم‌گیری درباره ماندن در تورنتو، زمانی را برای تفکر در مورد فصل اختصاص دهد.

وی گفت: من هنوز با این موضوع کنار نیامده ام. بدیهی است که من می نشینم و با تیمم صحبت می کنم و وارد می شویم و ببینیم همه چیز چگونه پیش می رود.