بازیکنان لیگ برتر پس از شیوع منه در COVID-19 دوستانه دانمارک و سوئد را از دست می دهند

هفته گذشته دانمارک ، بزرگترین تولید کننده خز راسو در جهان ، گفت که پس از شناسایی نسخه جهش یافته ویروس کرونا در مزارع تولید راسو و گسترش آن به 12 نفر ، بیش از 15 میلیون راسو کشتار می کند.

بازیکنان لیگ برتر پس از شیوع منه در COVID-19 دوستانه دانمارک و سوئد را از دست می دهند

ویکتور لیندلوف بازیکن منچستریونایتد (راست) به همراه مدیر اوله گونار سولسکایر. عکس AP

کپنهاگ: دانمارک و سوئد در بازی دوستانه روز چهارشنبه در کپنهاگ بدون بازیکنان مستقر در لیگ برتر حضور نخواهند داشت ، به دلیل محدودیت های سفر توسط دولت انگلیس در مورد یک بازی جدید ویروس کرونا سویه مرتبط با مزارع راسو دانمارکی.

فدراسیون فوتبال دانمارک به گفت: “ما هفت بازیکن داریم که باید در انگلیس بمانند و 9 بازیکن دیگر را برای بازی با سوئد فراخوانده ایم.” خبرگزاری فرانسه در روز دوشنبه.

اتحادیه فوتبال سوئد روز یکشنبه اعلام کرده بود که پنج بازیکن به همان دلایل قادر به عضویت در تیم نخواهند بود.

در بیانیه فدراسیون سوئد آمده است: “اگر بازیکنان پس از ملاقات با تیم بیش از پنج روز مجبور به قرنطینه شوند ، هیچ تعهدی برای باشگاه ها برای آزادی بازیکنان وجود ندارد.”

در نتیجه دانمارک مانند دروازه بان کسپر اشمایکل ، آندریاس کریستنسن ، یانیک وسترگارد و پیر امیل هوجبرگ غایب خواهد بود.

سوئد قادر به تماس با ویکتور لیندلوف ، رابین اولسن یا امیل کرافت نخواهد بود اگرچه انتظار می رود این سه نفر برای بازی های لیگ ملت ها برابر کرواسی و فرانسه در 14 و 17 نوامبر در دسترس باشند.

دانمارک نیز قرار است روز یکشنبه در کپنهاگ میزبان ایسلند باشد و سه روز بعد برای دیدار نهایی گروه خود به بلژیک سفر کند.

کاسپر هژولمند ، سرمربی دانمارک گفت: “برای ما بسیار مهم است که ما بتوانیم قوی ترین تیم ملی خود را برای مسابقات تعیین کننده در لیگ ملت ها برابر ایسلند و بلژیک به میدان بگذاریم.”

هفته گذشته دانمارک ، بزرگترین تولید کننده خز راسو در جهان ، گفت که پس از نسخه جهش یافته جدید ، بیش از 15 میلیون راسو کشتار می کند. ویروس کرونا در مزارع راسو مشاهده شد و به 12 نفر گسترش یافته بود.

انگلیس روز شنبه ورود کلیه خارجی های غیر مقیم که از دانمارک می آیند را ممنوع کرد ، در حالی که به شهروندان انگلیس و مقیم دائمی که از دانمارک برای 14 روز بازگشت به انزوا اختصاص داده اند ، دستور داد.

نخست وزیر دانمارک ، مته فرديكسن ، اظهار داشت كه برداشتن آن ضروري است ، زيرا نوعي ويروس SARS-Cov-2 مي تواند بر تاثير واكسن تاثير بگذارد.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.