بازیکنان NBA برنامه 72 بازی را که از ماه دسامبر آغاز می شود ، تصویب می کنند

نمایندگان بازیکنان NBA روز پنجشنبه رای خود را برای حمایت از ایده شروع این فصل آتی در 22 دسامبر ، تاریخی که لیگ در صحبت های خود در مورد چگونگی و زمان بازگشت تیم ها به زمین برای یک فصل 72 بازی برنامه ریزی شده ، هدف قرار داده است ، حمایت کردند.

رأی گیری که توسط تکرار بازیکنان در انجمن ملی بازیکنان بسکتبال انجام شده است ، تنها بخشی از روند کار است. از جمله موارد اصلی که باید تعیین شود: به دلیل کوتاه بودن فصل نسبت به حد معمول ، چه مقدار سپرده بیشتر از بازیکنان گرفته می شود و هم چنین لیگ و بازیکنان در میان همه گیر ویروس کرونا به آزمایشات و سایر موارد بهداشتی و ایمنی می پردازند.

تمام آنچه باید قبل از رسمی شدن برنامه ها برای فصل آینده بررسی شود.

اتحادیه در بیانیه ای گفت: “جزئیات بیشتر برای مذاكره باقی مانده و NBPA اطمینان دارد كه طرفین در مورد این موضوعات باقی مانده مربوط به فصل آینده توافق خواهند كرد.”

گفتگوها بین NBA و NBPA در مورد آن و سایر موضوعات همچنان ادامه دارد ، هرچند که برای نهایی کردن موارد ضروری است. پیش نویس NBA برای 18 نوامبر برنامه ریزی شده است و طرحی که به بازیکنان ارائه می شود – و اکنون توسط تکرارهای تیم NBPA تأیید شده است – خواستار برگزاری اردوهای آموزشی از اول دسامبر است.

آژانس رایگان تقریباً مطمئناً باید بین پیش نویس و شروع آن اردوها جابجا شود ، سال لیگ باید افتتاح شود ، معاملات باید دوباره مجاز شوند و بعضی از بازیکنان باید مهلت هایی را ارائه دهند که به موجب آنها باید گزینه های این فصل آینده را قبول یا رد کنید.

NBA به دلایل زیادی تاریخ شروع 22 دسامبر را از اواسط ژانویه می خواست که درآمد اصلی ترین آنها بود. با برآورد لیگ ، یک فصل 72 بازیه می تواند 500 میلیون دلار درآمد بیشتر از یک فصل با بیش از 60 بازی – گزینه اواسط ژانویه – فراهم کند.

شروع 22 دسامبر همچنین به این معنی است که برنامه بازیهای سنتی کریسمس NBA ممکن است ، چیزی که لیگ و شرکای پخش آن می خواستند. همچنین انتظار می رود که این فصل قبل از آغاز بازی های المپیک تابستان سال آینده توکیو به پایان برسد ، به این معنی که حضور بازیکن NBA در آن بازی ها همچنان ممکن است.

کانادا اما هنوز واجد شرایط نیست و از اوایل 29 ژوئن در ویکتوریا یک تورنمنت آخرین فرصت را برگزار خواهد کرد که در اواسط پلی آف در برنامه تازه تصویب شده همسو است. این بدان معناست که تیم ممکن است بهترین لیست ممکن خود را برای رقابتی که فقط یک پیروز به توکیو منتقل می کند ، در دسترس نداشته باشد.

این چرخش سریع همچنین س inال می کند که آیا قهرمان Raptors 2019 می تواند در تورنتو بازی کند زیرا محدودیت های فدرال و استانی در حدود COVID-19 باقی مانده است.

شهردار کانزاس سیتی ، کوینتون لوکاس و مدافع ملی پوش NFL ، پاتریک ماهومس پیش از این در شبکه های اجتماعی از اسکان رپتورها در شهر خود حمایت کرده اند.

تورنتو بلو جیز فصل 2020 خود را از بوفالو ، نیویورک بازی کرد ، در حالی که هر سه امتیاز MLS کانادا نیز برای فصل به جنوب نقل مکان کردند.