بازیکن آزاد فرینگ ، چلسی کری برای رسیدن به المپیک مجبور است روی دوضرب مختلط تمرکز کند

دیوانگی بازیکن آزاد کرلینگ با چلسی کری مهربان نبود.

هر سه عضو پیست او در مارس گذشته حرکت کردند و قهرمان دو دوره اسکاتیز را ترک کردند بدون اینکه تیمی وارد حساس ترین فصل چهار ساله شود.

کری همچنان بزرگترین نام موجود در بازار است اما امیدهایش برای حضور در مسابقات المپیک ناچیز به نظر می رسد. تیم ها اساساً در ترکیب خود قفل شده اند و تحول غیرمنتظره ای را منع می کنند ، کری علی رغم اینکه یکی از بهترین جست و جوها در کشور است ، احتمالاً خود را در خارج از کشور پیدا می کند.

مایک هریس ، مفسر حلقه زنی ، که در سال 1998 نقره المپیک را از آن خود کرد ، گفت: “واقعاً برای او واقعاً بسیار دشوار خواهد بود.” بنابراین من فکر می کنم تیم های مستقر شانس دارند [at qualifying] و سپس من فکر می کنم شما باید فقط نوعی منتظر چرخه بعدی باشید.

“برای هر کسی که در حال حاضر نماینده آزاد است واقعاً سخت است.”

تماشا کنید | کری ، آلبرتا برنده اسکاتی های 2019 با مد تکان دهنده:

پیست آلبرتا چلسی کری با نتیجه 5-1 پس از پایان چهارم نتیجه را پشت سر گذاشت ، اما توانست تمام بازگشت را پشت سر بگذارد تا در فینال مسابقات قلب 2019 اسکاتیز 2019 ، راشل هومن از انتاریو را شکست دهد. 2:15

بیگودی ها اساساً پیمانکار مستقلی هستند و اگر احساس کنند این امر شانس نمایندگی کانادا را در بازی های زمستانی بهبود می بخشد ، از ایجاد تغییرات عمده در ترسی ندارند.

روزهای بعد از مسابقات قهرمانی کشور در اواخر زمستان معمولاً بیشترین حرکت بازیکنان را شاهد هستیم و امسال نیز از این قاعده مستثنی نبود.

یکی از حرکات پر سر و صدای بیشتر باعث شد نادیده گرفته شدن سارا ویلکس از کری خارج شود و به تیم ریچل هومن بپیوندد. قسمت جلویی کری ، دانا فرگوسن و راشل براون سپس به تیم کلسی روکو رفتند.

این تغییرات باعث شد كه كری در موقعیتی غیر قابل رنج قرار بگیرد ، جایی كه گزینه های او محدود به آوردن سه بازیکن جدید بود – یك چالش سخت در اواخر چهار سالگی – یا امیدواریم كه جای خالی در جای دیگری ظاهر شود.

فصل عدم اطمینان

ایجاد چالش بیشتر ، ماهیت نامطمئن فصل 21-2020 است.

چندین رویداد لغو یا به تعویق افتاده اند و سیستم امتیازدهی حداقل برای شش هفته دیگر در حالت تعلیق است. مراحل انتخابی اسکله های باقیمانده در آزمایش های المپیک که قرار است از 27 نوامبر 2021 آغاز شود ، توسط Curling Canada در دست بررسی است.

كری از كلگری گفت: “انجام كارهای سخت دشوار است زیرا ما نمی دانیم چه قوانینی دارند.” “ما دیگر نمی دانیم که صلاحیت برای دوره های آزمایشی چگونه کار خواهد کرد. اگر یک رویداد پیش آزمایشی برگزار شود ، اگر وجود نداشته باشد ، شرایط دو برابر چگونه است ، زیرا ما نمی دانیم که آیا” قصد دارم اسکات ها و [Grand] شرم و چیزهایی که می توان آن را انجام داد. بنابراین برنامه ریزی خیلی سخت است. “

کری از بحث درباره جزئیات برنامه های بالقوه خود برای رقابت چهار نفره خودداری کرد.

اولین عنوان وی در اسکاتی در سال 2016 با سومین امی نیکسون ، نفر دوم جوسلین پترمن و رهبری لاین پیترز به دست آمد. او در سال 2019 با تیمی که مارس گذشته از هم پاشید دوباره پیروز شد.

کری قصد دارد طی هفته های آینده در مسابقات دونفره مختلط با کالین هاجسون بازی کند. رشته دو نفره ممکن است بهترین شرط بندی او برای حضور در بازی های پکن باشد.

وی گفت: “هدف من این است که بدون در نظر گرفتن دو برابر به المپیک برسم.” “و بنابراین اگر این به معنای بازی دو یا سه است [doubles] رویدادها یا بازی شش یا هفت رویداد ، بسته به آنچه که بقیه حلقه زدن من است [schedule] به نظر می رسد در آن مرحله ، من مطمئناً در آن تلاش خواهم کرد ، امیدوارم تا زمانی که کالین نیز برای آن تلاش کند.

“به نظر می رسد وقتی که با هم دبل کرده ایم بسیار خوب کار می کند.”