بازی آهسته: بیگودی ها منتظر ، تماشا می کنند ، فکر می کنند چه اتفاقی برای فصل می افتد

این بازی آهسته برای تیم های برتر پیچش یا حلقه زنی کشور در حال انجام است که منتظرند ، تماشا می کنند و فکر می کنند چه اتفاقی برای فصل می افتد.

آنها امیدوارند که به زودی در مورد برنامه های احتمالی حباب پیچش یا حلقه زنی مجدد ، شروع مجدد رتبه بندی داخلی و صلاحیت آزمایش های المپیک در یک کمپین به دلیل بیماری همه گیر COVID-19 ، به طرز چشمگیری پاسخ دهند.

در این میان ، تمرکز آنها به نعمت های منطقه ای ، آموزش و آماده سازی برای یک فصل خاص محدود شده است که مطمئناً برای نجات مسابقات قهرمانی کشور به یک روش اصلی نیاز دارد.

برد گوشو ، قهرمان تیم Tim Hortons Brier ، گفت: “همه تیم های برتر که من با آنها صحبت کرده ام در آن حضور دارند و می خواهند این اتفاق را بیاندازند.” “من فکر می کنم همه ما به نوعی در شرایطی هستیم که زندگی باید ادامه یابد ، اما شما باید اطمینان حاصل کنید که خطر را به حداقل می رسانید و هیچ کار غیر ضروری یا احمقانه ای انجام نمی دهید.

“اما من فکر می کنم همه ما اکنون در نقطه ای هستیم که نمی توانیم در یک پناهگاه زندگی کنیم و منتظر از بین رفتن این چیز هستیم. ما باید خلاقیت به خرج دهیم و کاری انجام دهیم که حداقل خطر را ایجاد کند. به افراد درگیر. “

طبق دستورالعمل های بازگشت به بازی ، بن اسپیلی های سطح پایین در هفته های اخیر از سر گرفته شدند. بسیاری از مسابقات ویترین لغو یا به تعویق افتاده اند. کرلینگ کانادا هنوز در مورد وضعیت مهمترین مسابقات فصل قهرمانان خود برای اوایل سال 2021 به روزرسانی نکرده است.

“طرف ورزشکار من می خواهد برگردد بیرون و بازی کند [big events]”، گفت: بن هبرت ، سرپرست تیم کوین کو.” آتش برای رفتن به اینجا در حال سوختن است. اما طرف دیگر من درک شرایطی است که در آن قرار داریم و افرادی در موقعیت های بسیار بدتر از ما هستند که به هیچ وجه نمی توانند بازی کنند.

“بنابراین به همین دلیل است که من در حال حاضر واقعاً ممنون از پیچش یا حلقه زنی هستم. اما خواهیم دید که چه اتفاقی می افتد. امیدوارم که همه چیز بتواند در اینجا در حد معقولی باقی بماند و ما بتوانیم به بازی ادامه دهیم و فصل را حس کنیم.”

سیستم امتیازدهی داخلی تا 30 نوامبر در حالت تعلیق است. پاییز سال آینده چهار تیم در مسابقات آزمایشی المپیک اسکان می گیرند ، اما برنامه هایی که در مورد نحوه پر کردن 14 مکان دیگر وجود دارد همچنان در هوا باقی مانده است.

مسابقات اسکاتی اسکاتیز قرار است در 20 فوریه ، دو هفته قبل از بریر آغاز شود. بازی های استانی و سرزمینی – در صورت وقوع – در ژانویه و فوریه برگزار می شود.

تماشا کنید | میراث آلی جنکینز:

کرلر آلی جنکینز در 20 اکتبر 2019 هنگام تولد دخترش ، سیدنی ناگهان درگذشت. یک سال بعد ، شوهرش اسکات در تلاش است تا قطعات را بدست آورد ، مطمئن شود که سه فرزند آنها میراث مادرشان را به یاد می آورند. 5:07

مدیر اجرایی با کیفیت بالا ، گری پکام ، یک ماه پیش به مطبوعات کانادایی گفت که کرلینگ کانادا قطعاً در حال ورود به “انتهای استخر” در مورد احتمال کانسپت شهر هاب است.

در آن زمان او گفت: “با تمام صداقت ، من فکر می کنم این کارت نهایی ماست که باید بازی کنیم زیرا مربوط به رویدادهای مهم تر ماست.”

تعداد COVID-19 در بیشتر کشور افزایش یافته است اما به نظر می رسد که پیچش یا حلقه زنی به خوبی مدیریت می شود. اکثر لیگ های برتر حرفه ای ورزشی بازگشتند و به ارائه الگوهایی از آنچه ممکن است کمک کنند.

به گفته دکتر ایزاک بوگوچ ، پزشک بیماری های عفونی ، در حالی که پیچش یا حلقه زنی بودجه ورزش های چهار بزرگ را ندارد ، اما یک برنامه حباب کوتاه تر و نرم تر هنوز هم می تواند کارساز باشد.

وی در مصاحبه اخیر خود از تورنتو گفت: “شما واقعاً به همه نیاز دارید كه در خانه خرید كنند و واقعاً در نزدیكی خانه خود بمانند و اقداماتي را انجام دهند كه از ابتلا به این عفونت جلوگیری كند.”

“برای انجام این کار ، شما نیاز به خرید توسط مربیان ، بازیکنان ، کارکنان جانبی ، همه کسانی که در آن حباب قرار دارند خواهد بود.”

پیچ های حبابی

آزمایش ، ایمنی محل برگزاری ، غربالگری ، بررسی علائم و مواردی از این دست بخشی از چنین روندی است. Brier و Scotties یک رقابت 10 روزه هستند ، بنابراین حداقل چند هفته به تعهد بازیکنان نیاز است.

هبرت از کلگری گفت: “اگر من مجبور بودم 30 روز یا 25 روز یا هر تعداد ممکن است در یک مکان مشخص باشم ، برای آن رأی مثبت می دهم.” “همه قصد دارند نظر خود را داشته باشند و من نمی توانم به جای همه صحبت كنم. آیا ایده آل است؟ نه. اما آیا در حال حاضر چیزی ایده آل است؟”

شانون بیرچارد دوم تیم Kerri Einarson گفت که یک حباب بالقوه کاملاً شبیه روش معمول تیمش در مسابقات مهم است.

وی از وینیپگ گفت: “ما بسیار در تیم خود هستیم.” “و به هر حال ما سعی می کنیم زمان استراحت خود را در آن رویدادها به حداکثر برسانیم. بنابراین به نظر نمی رسد که صرف نظر از آن یک تن زمان را در خارج از هتل می گذرانیم ، بنابراین من فکر می کنم انتقال خیلی بد نخواهد بود.”

کالین هاجسون ، سرپرست تیم Mike McEwen ، اطمینان دارد که چنین تنظیماتی م workثر است.

وی از بالمرتاون ، اونت گفت: “این واقعاً به مردم ، رقبا ، خود پولیس بستگی دارد و اطمینان حاصل می كند كه هیچ كسی از مرز خارج نمی شود و فقط به دیگران احترام می گذارد.” “بنابراین من فکر می کنم که بیگودی ها می توانند این کار را انجام دهند و انجام خواهند داد.”

گوشو گفت: گرفتن تأیید در مورد وقایع مهم در واقع در حال تغییر است. در حال حاضر ، تیم او در حال بازی در مسابقات میان رده است و بازیکن پیشکسوت اعتراف می کند انگیزه پایین تر از حد معمول است.

او از سنت جان گفت: “من فکر می کنم که درگیری ، تمرکز ، نوعی یا دو درجه بالاتر می رود ، وقتی می دانید چه اتفاقی می افتد ، زیرا الان خیلی عدم اطمینان وجود دارد.”

سخنگوی کرلینگ کانادا در روز چهارشنبه در مورد اینکه آیا به روزرسانی در مورد برنامه های فصلی وجود دارد ، پرسید که فدراسیون هنوز “همه گزینه ها را مرتب می کند تا بهترین گزینه ها را پیدا کند.”

هبرت ، برای اولین بار ، در صورت رسیدن و تأیید توپی آماده خواهد بود.

وی گفت: “همه چیز تغییر می کند ، مرد”. “شما باید با مشت و لرزیدن و غلت خوردن و غلتاندن.

“بنابراین اگر ما مجبور بودیم در قالب حباب بازی كنیم تا آرزوی تلاش برای برنده شدن یك بریر دیگر و نمایندگی كشور شما را بدست آوریم ، جهنم بله من به آن علاقه خواهم داشت.”