“بازی تحت MS Dhoni در CSK یک یادگیری عالی بوده است”

آجینکیا راهانه دومین نیم قرن خود در لیگ برتر هند (IPL) 2023 را برای چنای سوپر کینگز (CSK) در مقابل کولکتا نایت رایدرز (KKR) در باغ ادن در روز یکشنبه به پایان رساند و این بازیکن کهنه کار هشدار داده است که بهترین عملکرد او هنوز بوده است. آمدن’.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

رهانه تنها در 24 تحویل به پنجاه سالگی خود رسید و اینینگ های خود را با 71 شکست 29 تحویلی به پایان رساند، شش چهار و پنج شش در این روند جمع آوری کرد و با 244.83 ضربه خورد.

71 و 50 رحانه از دوون کانوی و شیوام دوب CSK را از 20 اور به مجموع 235/4 رساند.

رهانه به دلیل قهرمانی با خفاش به عنوان بهترین بازیکن مسابقه شناخته شد.

«فقط یک ذهنیت روشن داشتم. اگر چیزی بین گوش های شما درست است، ذهن شما درست است، آن وقت خوب خواهید بود. من فقط سعی می کنم از بازیم لذت ببرم. ویکت کمی چسبناک بود، اما وقتی وارد شوید، شانس زیادی دارید. شروع فوق العاده ای داشتیم و بعد از آن می خواستم شوت هایم را بازی کنم و شتاب را حفظ کنم. رهانه در مراسم معرفی گفت: من از تمام ضربه هایم تا کنون لذت برده ام، هنوز احساس می کنم بهترین ها هنوز در راه است.

او افزود که بازی تحت ام اس دونی یک یادگیری عالی بوده است. من سال‌ها زیر نظر ماهی باای برای هند بازی کرده‌ام، و اکنون حتی در CSK، یادگیری فوق‌العاده‌ای بوده است. اگر هر چه او می گوید گوش کنید، اغلب اجرا نمی کنید.»

دونی در عین حال گفت مهم است که به شخصی مثل رهانه آزادی خفاش بدهیم.

زمانی که به او اجازه می‌دهیم همانطور که خفاش می‌کند، به پتانسیل یک نفر پی ببریم. ما به او آزادی می دهیم، بهترین موقعیت را به او می دهیم. در یک محیط تیمی، کسی باید جایگاه خود را فدا کند تا به بقیه اجازه دهد راحت‌تر باشند و به تیم اجازه دهد تا موفق شود.

تعداد زیادی از هواداران CSK برای این بازی به کلکته سفر کرده بودند و Dhoni از حمایت هواداران تشکر کرد.

من فقط می گویم از حمایت تشکر می کنم، آنها تعداد زیادی آمدند. اکثر این افراد دفعه بعد با پیراهن KKR خواهند آمد. آنها سعی می کنند با من خداحافظی کنند، بنابراین از جمعیت بسیار سپاسگزارم.»

برای KKR، جیسون روی و رینکو سینگ پنجاه گل به ثمر رساندند، اما سهم عمده ای از ضربات دیگر نداشتند. نیتیش رانا، کاپیتان KKR، گفت که هضم این شکست سخت بود.

«هضم آن سخت است. تعقیب 236 همیشه سخت خواهد بود، به خصوص اگر پاورپلی خوبی نداشته باشید. باید به رهانه اعتبار داد. همانطور که گفتم، هضم این که چنین امتیازی را واگذار کردیم، سخت است. ما نکات مثبتی داریم اما اگر پیشرفت نکنید. اگر در برابر چنین تیم بزرگی اشتباهات خود را تکرار کنید، بازنده خواهید شد.»

CSK روز پنجشنبه با RR روبرو خواهد شد، در حالی که تکلیف بعدی KKR برابر RCB در روز چهارشنبه خواهد بود.

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی را اینجا بخوانید. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام