باکس قرار است جای خالی سرمربی را با آدریان گریفین، دستیار رپتورز پر کند

یکی از آشنایان به آسوشیتدپرس گفت که میلواکی باکس در حال نهایی کردن قراردادی است تا آدریان گریفین را سرمربی خود کند، پس از اینکه او پنج فصل گذشته را به عنوان دستیار تورنتو رپتورز گذراند.

این شخص روز شنبه به شرط ناشناس ماندن با AP صحبت کرد زیرا معامله هنوز در حال تکمیل بود.

گریفین جایگزین مایک بودن هولزر خواهد شد که در اوایل این ماه پس از شکست خیره کننده باکس در اولین دور پلی آف مقابل میامی هیت اخراج شد.

گریفین دستیار یکی از کارکنان تورنتو به ریاست نیک نرس بود که ماه گذشته پس از پایان فصل رپتورز اخراج شد. گریفین دستیار تیم قهرمان NBA 2019 رپتورز بود که باکس را در فینال کنفرانس شرق شکست داد.

ESPN و The Athletic ابتدا انتخاب گریفین توسط باکس را گزارش کردند.

استخدام او به گریفین این امکان را می دهد تا به جایی که حرفه مربیگری خود را در آنجا شروع کرده بود بازگردد.

این بازیکن 48 ساله از سال 2008 تا 10 زمانی که اسکات اسکایلز سرمربی میلواکی بود، دستیار باکس بود. گریفین اولین دوره مربیگری میلواکی را پس از 9 سال بازی در NBA آغاز کرد که شامل توقف در تیم های بوستون سلتیکس، دالاس ماوریکس، هیوستون راکتس، شیکاگو بولز و سیاتل سوپرسونیکز بود.

او همچنین قبل از پیوستن به کادرفنی تورنتو دستیار در شیکاگو، اورلاندو و اوکلاهاما سیتی بود.

وظیفه گریفین این است که اطمینان حاصل کند که باکس از خروج زودهنگام پلی آف که دو فصل گذشته آنها به پایان رسید، اجتناب می کند زیرا آنها با یک پنجره قهرمانی بالقوه باریک روبرو می شوند.

لوپز مدافع برتر بازیکن آزاد

یانیس آنتتوکومپو دو بار MVP، که در رای گیری MVP امسال سوم شد، دو سال به اضافه یک بازیکن 2025-2026 در قرارداد سوپرمکسی که در دسامبر 2020 امضا کرد باقی مانده است. آنتتوکومپو واجد شرایط تمدید قرارداد در سپتامبر است.

بروک لوپز، نایب قهرمان ممفیس جارن جکسون جونیور در رای گیری بهترین بازیکن دفاعی سال NBA، بازیکن آزاد است. کریس میدلتون، ستاره سه بازی، می‌تواند یک بازیکن آزاد نیز شود، اگر او گزینه 40.4 میلیون دلاری خود در آمریکا را برای فصل آینده انتخاب نکند.

Antetokounmpo 28 ساله است، اما بیشتر بازیکنان کلیدی دیگر باکس به 30 سالگی رسیده اند. لوپز 35 ساله است، جرو هالیدی گارد تمام ستاره در 12 ژوئن 33 ساله می شود و میدلتون در 12 آگوست 32 ساله می شود.

بودن هولزر در پنج فصل خود، باکس را به بهترین رکورد لیگ 271-120 در فصل عادی هدایت کرد و مربی باکس 2020-21 به اولین عنوان NBA از سال 1971 رسید. اما به استثنای قابل توجه آن دوره قهرمانی، باکس نتوانست. با موفقیت خود در فصل عادی در فصل بعد مطابقت دارد.

باکس بهترین رکورد فصل عادی لیگ را با 58-24 در این سال داشت، اما در دور ابتدایی پلی آف 4-1 به میامی هیت سقوط کرد. آنها تنها ششمین بازیکن شماره 1 بودند که در دور افتتاحیه به شماره 8 شکست خوردند و تنها بازیکن شماره 1 بودند که نتوانستند بیش از یک بازی پلی آف را ببرند.

بودن هولزر همچنین میلواکی را به بهترین رکورد فصل عادی لیگ در 2018-19 و 2019-20 رساند. باکس در فینال کنفرانس شرق 2019 با نتیجه 2-0 پیش افتاد و با نتیجه 4-2 مغلوب تیم تورنتو شد که گریفین را در کادر مربیگری حضور داشت. باکس در دور دوم در سال 2020 با نتیجه 4-1 مغلوب میامی شد.

تیم میلواکی 2020-21 در کنفرانس شرق رتبه 3 را داشت و یک سری هفت بازی دور دوم را به بوستون سلتیکس واگذار کرد.

میلواکی تمام آن سری را در مقابل بوستون بدون میدلتون بازی کرد که رباط جانبی داخلی زانوی چپش رگ به رگ شد. در سری بازی مقابل میامی امسال، آنتتوکومپو بازی 1 را زودتر ترک کرد و تمام بازی های 2 و 3 را با کمر کبودی از دست داد.