با عدم اطمینان از المپیک ، موری کانادا ، Gilgeous-Alexander به فصل NBA متمرکز شد

این زمان ها نامشخص است.

مطمئناً شنیده اید که بیش از حد در طول نه ماه گذشته از بسیاری از افراد خودداری کنید. و به احتمال زیاد شما به شنیدن آن ادامه خواهید داد تا زمانی که زندگی دوباره به حالت عادی برگردد.

NBA برنامه خود را روز جمعه منتشر کرد ، برنامه ای که به طور معمول با سنگ نوشته می شود. اما در این فصل فقط از نیمه اول رونمایی شد تا لیگ بتواند بازی های به تعویق افتاده را به نیمه دوم انجام دهد.

حداقل ، NBA می داند که قصد دارد تا 22 ژوئیه – یک روز قبل از شروع مسابقات بسکتبال مردان المپیک ، به مقام قهرمانی برسد. برای کانادا ، این بیانیه به خودی خود بارگیری می شود ، زیرا این کشور باید از 29 ژوئن در یک مسابقه مقدماتی شانس آخر برنده شود تا در وهله اول بلیط خود را به تویکو بگیرد.

این بدان معناست که در کمتر از سه هفته دیگر فصل NBA آغاز می شود ، بازیکنان کانادایی می دانند که برنامه نامشخص لیگ تنها شانس مشخصی است که باید در یک صحنه بزرگ داشته باشند.

“[The Olympics] واقعاً تجربه خوبی خواهد بود ، مخصوصاً اینکه در کشور دیگری بازی می کنید. من منتظر آن هستم فقط امیدوارم این اتفاق بیوفته همانطور که گفتم ، فقط تلاش برای گذراندن این فصل به بهترین وجهی که می توانیم ، تلاش می کنیم تا آن را سالم طی کنیم و سپس به آینده نگاه کنیم. “

تماشا کنید | آیا این دوران طلایی بسکتبال کانادا است ؟:

جوون چوپان با برخی از بزرگترین اسامی بسکتبال کانادا درباره چگونگی تغییر فرهنگ این ورزش طی دو دهه گذشته و اگر این تنها آغاز رشد ستاره های NBA باشد ، صحبت می کند. 7:18

موری ، 23 ساله ، اهل کیچنر ، اوت ، در حباب NBA شکست و با ارسال 50 بازی چند امتیاز ، ناگتس را به فینال غرب رساند ، جایی که در نهایت به قهرمان لس آنجلس لیکرز باخت.

توجه ویژه ای که موری به دست آورد به معنای مسئولیت بیشتری است که در این فصل مسئولیت بیشتری پیدا می کند زیرا ناگت ها به دنبال گام بعدی هستند. به طور جداگانه ، او گفت که روی دفاع و ریباندینگ کار کرده است به عنوان وسیله ای برای شروع بازی تهاجمی جلا خورده خود.

موری گفت: “شما می توانید در بازی یا فقط در یك طرف دادگاه قفل شوید ، اما وقتی كاملاً در محفل قفل شدید و در دفاع از خود صدا می زنید ، تخلف از خود مراقبت خواهد كرد.”

اگر قرار باشد ناگتس در این فصل به همان ارتفاعات برسد ، موری برای مسابقات مقدماتی کانادا در دسترس نخواهد بود. همچنین با چرخش سریع به توکیو ، وضعیت بالقوه المپیک وی را به خطر می اندازد.

موری گفت: “اگر ما در المپیك بازی كنیم ، بسیار سرگرم كننده خواهد بود كه با این بچه ها بازی كنیم و واقعاً لیست نامزدی را كه داریم ببینیم.”

مثل همیشه در سال 2020 ، این خیلی مهم است. اما یک لیست کانادایی با تمام توانایی های خود بهترین مربی است که این کشور تاکنون دیده است ، به رهبری موری.

“رفتن در برابر بزرگترین ورزشکاران جهان در بزرگترین صحنه ، بسیار سرگرم کننده خواهد بود. بعلاوه ، شما باید با مردانی بازی کنید که من هرگز نمی توانم با آنها بازی کنم یا با آنها تمرین نکنم. من دوستان خوبی در آنجا دارم ، هم.”

یکی از این دوستان ، محافظ اوکلاهما سیتی تندر ، شای گیلگوس-الکساندر است که وارد سومین دوره رقابت های NBA خود می شود. این بازیکن 22 ساله از تورنتو پس از معامله رهبران باسابقه کریس پل و استیون آدامز ، در حالی که مهره های اصلی در دنیلو گالیناری و دنیس شرودر در آژانس آزاد باقی ماند ، شانس درخشش خود را در این فصل پیدا می کند.

این کار Gilgeous-Alexander را برای اجرای نمایش ترک می کند.

“من فکر می کنم من آنقدر سخت کار کرده ام که لیاقت این مسئولیت و اعتماد را داشته باشم [GM] سام [Presti] و بقیه دفتر جلو ، بقیه اعضای مربیگری. اما واقعاً من فقط آماده هستم تا از فرصتی كه به من داده شده استفاده كنم. “

تماشا کنید | مسیر کانادا به توکیو:

RJ Barrett ، Chris Boucher و Shai Gilgeous-Alexander نمی دانند که چرا مردان کانادایی باید در بازی های المپیک 2020 توکیو به دنبال چیزی جز طلا باشند. 2:37

همراه با همکار کانادایی خود لوگانتس دورت ، تندر فصل گذشته جیمز هاردن و هوستون راکتس را به یک بازی سری 7 دور اول که به طرز حیرت انگیزی خسته کننده بود هل داد.

در غرب پر بار ، ممکن است پلی آف دیگر در کارت تیم بازسازی نباشد ، اما این همان چیزی است که منتقدان قبل از فصل گذشته نیز گفتند.

“همه ما بازیکنان NBA هستیم دقیقاً مانند بقیه تیم ها. همه ما می دویم ، می پریم ، خونریزی می کنیم ، نفس می کشیم به همان روشی که بقیه تیم ها انجام می دهند ، بنابراین من احساس نمی کنم که در یک نقطه ضعف بزرگ قرار داریم. من فکر کنید که تمرکز اصلی ما به عنوان یک گروه فقط این است که هر روز بهتر شویم و هرگز ساکن نباشیم ، هرگز راضی نباشیم و فکر می کنم همه موارد دیگر از خودش مراقبت خواهند کرد. “

“خواه پلی آف باشد ، خواه پلی آف نباشد ، تا زمانی که بهتر می شویم مهم نیست.”

اخیراً ، نگهبان تندر هنگام بحث درباره شانس کانادا در مقابل یک تیم آمریکایی در المپیک ، احساسات بسیار مشابهی را ابراز کرد.

ناگهان موری و گیلگوس-الكساندر به رهبران تیم های NBA خود تبدیل شده اند.

این تجربه فقط در صورت وقوع المپیک و صلاحیت کانادا و در صورت وجود هر دو بازی می تواند کمک کند.

موری گفت: “هر زمان که برای کشور خود بازی کنید ، افتخار متفاوت از بازی در یک تیم یا لیگ است.”

هنوز مشخص نیست که آیا این دو از این شانس برخوردار می شوند یا خیر. اما مطمئناً اگر زمان آن فرا برسد ، هر دو آماده خواهند بود.