با نزدیک شدن فصل جدید WNBA، بریتنی گرینر در مورد بازداشت روسیه صحبت می کند

بریتنی گرینر به سرعت احساساتی شد.

ستاره WNBA که برای اولین بار پس از نزدیک به 10 ماه بازداشت در روسیه با خبرنگاران صحبت می کرد، پس از اینکه از او در مورد انعطاف پذیری او در این مصیبت پرسیده شد، مجبور شد لحظه ای را صرف کند تا خودش را جمع و جور کند.

گرینر پنجشنبه از لابی مرکز فوت پرینت، خانه فینیکس مرکوری و فینیکس سانز از NBA گفت: “من با روزهای سخت غریبه نیستم.” “فقط در حال حفاری عمیق هستم. شما با ناملایماتی در زندگی روبرو خواهید شد. این یک اتفاق بسیار بزرگ بود. من فقط به کار سختم اعتماد کردم تا از آن عبور کنم.”

اولین کنفرانس خبری گرینر بیش از 100 نفر از جمله کیتی هابز، فرماندار آریزونا، اعضای سازمان مرکوری و همسر گرینر، شرل را به خود جلب کرد.

گرینر در فوریه 2022 در فرودگاه مسکو دستگیر شد، زیرا مقامات روسی گفتند که در بازرسی چمدان‌های وی کارتریج‌های ویپ حاوی روغن شاهدانه کشف شد. او بعداً به جرم خود اعتراف کرد و به 9 سال زندان محکوم شد.

پس از نزدیک به 10 ماه مذاکرات پرتنش بین واشنگتن و مسکو، گرینر در 8 دسامبر در امارات متحده عربی با فروشنده اسلحه روسی ویکتور بوت مبادله شد.

گرینر پس از بازگشتش به ایالات متحده در حالی که خود را در خانه، خارج از حضور در Super Bowl، PGA Tour’s Phoenix Open و یک رویداد روز MLK در فینیکس، با زندگی خود در خانه تطبیق می‌داد، کمرنگ بود.