با وجود لغو برخی مسابقات انتخابی منطقه ای، مسابقات قلب های اسکاتی هنوز ادامه دارد

دل شکسته. بابی ری تصمیم سازمان خود را برای لغو مسابقات قهرمانی کرلینگ زنان در شمال انتاریو که قرار بود هفته آینده در کنورا، اونت آغاز شود، اینگونه توصیف کرد.

مدیر اجرایی انجمن کرلینگ انتاریوی شمالی گفت که برنده آن مسابقه به نمایندگی از تیم شمالی انتاریو در مسابقات ملی، مسابقات اسکاتیس هارتز می رفت.

این تصمیمی است که با چندین انجمن دیگر استانی کرلینگ، از جمله جزیره پرنس ادوارد، نیوبرانزویک و کبک که مسابقات مقدماتی خود را نیز لغو کرده اند، مطابقت دارد.

با این حال، طبق گفته نولان تیسن، مدیر اجرایی بازاریابی و تجربه هواداران با کرلینگ، مسابقات قهرمانی کشور که در آن 16 تیم از سراسر کشور با هم رقابت خواهند کرد، هنوز هم قرار است در پایان ژانویه در Thunder Bay برگزار شود. کانادا

تیسن بعدازظهر چهارشنبه به سی‌بی‌سی نیوز گفت: «ما در حال حاضر روی طرح‌هایی کار می‌کنیم که چگونه می‌توانیم مطمئن شویم که می‌توانیم آزمایش‌ها را افزایش دهیم، پروتکل‌ها را افزایش دهیم تا مطمئن شویم که همه وقتی به Thunder Bay می‌آیند سالم و ایمن هستند».

این تصمیم بر اساس توصیه‌های کادر پزشکی و مشاوران کرلینگ کانادا و با تجربه میزبانی موفقیت‌آمیز یک تورنمنت ملی در سال گذشته در کلگری با استفاده از مفهوم “حباب” است، جایی که همه رویدادها بدون تماشاگر و محدودیت‌های سختگیرانه COVID-19 برگزار می‌شد. .

“آنچه که اکنون می‌خواهیم انجام دهیم این است که پروتکل‌هایمان را که در آنجا کار می‌کردند، ببریم و فقط آنها را برای هر چیزی که نیاز داریم تنظیم کنیم.”

این تایید در حالی صورت می گیرد که سایر رویدادهای ورزشی مهم لغو شده اند، از جمله رویداد آزمایشی المپیک دونفره مختلط کرلینگ کانادا که قرار است این هفته برگزار شود.

اخیراً، فدراسیون بین‌المللی هاکی روی یخ روز چهارشنبه اعلام کرد که باقیمانده مسابقات قهرمانی هاکی مردان جهان در ادمونتون را پس از شکست سه بازی به دلیل مثبت شدن نتایج آزمایش COVID-19 لغو می‌کند. فدراسیون پیش از این اعلام کرده بود که همه مسابقات از ژانویه از جمله مسابقات قهرمانی بانوان زیر 18 سال لغو می شود.

انتخاب تیم ها در سراسر کشور متفاوت است

16 تیمی که در تورنمنت قلب اسکاتی ها شرکت می کنند شامل نمایندگانی از هر یک از 13 استان و منطقه کانادا، یک تیم از شمال انتاریو، مدافع عنوان قهرمانی (تیم کانادا) و یک تیم وایلد کارت هستند.

در یک سال معمولی، 14 تیم استانی با برگزاری مسابقات مقدماتی در آستانه مسابقات قهرمانی کشور مشخص می شوند. در سال گذشته، اکثر مسابقات قهرمانی استانی لغو شد و انجمن های مربوطه کرلینگ انتخاب کردند که چه کسی به مسابقات کشوری راه یابد.

امسال، اوضاع پیچیده تر است.

مسابقات قهرمانی کرلینگ زنان شمال انتاریو و مقدماتی برای مسابقات اسکاتی هارتز 2022، قرار بود هفته آینده در کنورا، انتاریو برگزار شود، قبل از اینکه لغو شود. (مارتا دیلمن/سی‌بی‌سی)

بابی ری از انجمن کرلینگ انتاریو شمالی می گوید که آنها هنوز تصمیم نگرفته اند که چه کسی نماینده منطقه خواهد بود و همچنین تعیین نکرده اند که چگونه تیم انتخاب شود. کرلینگ کبک نیز هنوز نماینده خود را انتخاب نکرده است.

سایر انجمن های کرلینگ استانی، مانند جزیره پرنس ادوارد و نیوبرانزویک، مسابقات مقدماتی خود را لغو کرده اند و اعلام کرده اند که نمایندگان بر اساس رتبه بندی ملی انتخاب خواهند شد.

منیتوبا و نوناووت قبلاً مسابقات قهرمانی استانی/منطقه ای خود را برگزار کرده اند و تیم هایی را که نماینده آنها در مسابقات ملی هستند انتخاب کرده اند.

از کری اینارسون در بالا بگذرید و تیم او رنگ های تیم کانادا را به عنوان قهرمانان بازگشته در مسابقات اسکاتیز 2022 به تن خواهند کرد. (جف مک اینتاش/ مطبوعات کانادا)

چندین استان و منطقه دیگر، از جمله انتاریو، ساسکاچوان، آلبرتا، بریتیش کلمبیا، یوکان و سرزمین های شمال غربی، هنوز به طور علنی اعلام نکرده اند که مسابقات مقدماتی خود را لغو خواهند کرد.

انجمن های کرلینگ استانی باید اسامی تیم هایی را که تا 9 ژانویه به مسابقات Scotties of Hearts می روند، ارسال کنند.

کمیته سازماندهی اسکاتی هنوز برای تماشاگران برنامه ریزی می کند

کمتر از یک ماه تا آغاز برنامه ریزی شده مسابقات قهرمانی زنان کشور، کمیته برگزاری اسکاتی ها می گوید که آنها همچنان در حال برنامه ریزی برای میزبانی مسابقات در Thunder Bay هستند.

دایان ایمری، نایب رئیس رویدادهای ویژه و داوطلبان، گفت که آنها همچنان امیدوارند که مسابقات بتواند با حداقل 50 درصد ظرفیت در باغ های فورت ویلیام، طبق دستورالعمل های استانی برگزار شود.

دایان ایمری نایب رئیس رویدادهای ویژه و داوطلبان کمیته سازماندهی Thunder Bay’s Scotties 2022 است. (مت پروکوپچوک / CBC)

مسابقات سال 2021 قرار بود در خلیج تاندر برگزار شود، قبل از اینکه کووید-19 کرلینگ کانادا را مجبور کرد محل برگزاری را به کلگری تغییر دهد. سپس به Thunder Bay گفته شد که می تواند میزبان نسخه 2022 این رویداد باشد.

اما کمیته سازماندهی از قبل مجبور به تعلیق فروش بلیط شده است، زیرا انتاریو محدودیت های به روز شده COVID-19 را در پاسخ به نوع Omicron در 17 دسامبر اعلام کرد.

ایمری گفت: “ما می خواهیم بتوانیم در اینجا در Thunder Bay میزبانی کنیم. می دانم که جامعه از حضور در اینجا بسیار هیجان زده شده است.”

هدف اصلی ما این است که مطمئن شویم سلامت و ایمنی بیگودی‌ها، هواداران، داوطلبان و کارکنان مراقبت می‌شود.»