با پیروزی هیت در بازی 1 مقابل نیکس، باتلر دابل دابل را ثبت کرد

جیمی باتلر 25 امتیاز و 11 ریباند داشت، و میامی هیت شماره 8 پس از رسیدن به فصل پس از پایان فصل، به غلتیدن ادامه داد و روز یکشنبه در بازی 1 نیمه نهایی کنفرانس شرق، نیویورک نیکس را 108-101 شکست داد.

گیب وینسنت 20 امتیاز برای هیت میهمان به دست آورد، که ششمین بازیکن شماره 8 شد که با شکست میلواکی در دور اول، یک شماره 1 را شکست داد و همچنان به تیمی شباهت ندارد که فقط نیاز به پیروزی در یک بازی پلی-این داشت. برای گرفتن آخرین اسکله پس از فصل در شرق.

آنها میانگین 124 امتیاز را در آن سری پشت سر باتلر 37.6 در هر بازی به دست آوردند، اما آنها این امتیاز را با دفاع قدیمی و ریباند که همیشه در این زمان از سال برای آنها بسیار خوب بوده است، به دست آوردند.

کایل لوری 18 امتیاز برای میامی و بام آدبایو 16 امتیاز کسب کردند.

آر جی بارت از کانادا 26 امتیاز و جالن برانسون 25 امتیاز برای نیکس نفر پنجم کسب کردند که برای اولین بار از سال 2013 در دور دوم پلی آف حضور دارند. آنها قدرتمندانه شروع کردند و بیشتر نیمه اول را رهبری کردند، اما هیت در نهایت موفق شد با ادامه بازی، جمعیت مدیسون اسکوئر گاردن ساکت و آرام‌تر می‌شدند.

بازی 2 سه شنبه شب است.

نیکس به دلیل رگ به رگ شدن مچ پای چپ، جولیوس رندل، مهاجم ستاره‌ای را در اختیار نداشت و مطمئناً وقتی نقاط انتقال خشک شد و بازی به نیمه زمین تبدیل شد، او را از دست دادند.

آنها می توانستند از شوت او در روزی استفاده کنند که 7 به 34 پشت قوس به میدان رفتند، فرصتی را برای شکستن بازی زودهنگام از دست دادند و سپس مانع از هر گونه شانس بازگشت شدند.

هیت در کوارتر دوم 12 امتیاز عقب افتاد، اما این باعث نمی شد تیمی که 15 و سپس 16 امتیاز را در دو بازی آخر مقابل میلواکی حذف کند، ناراحت شود. آنها به تدریج اختلاف را قبل از نیمه کم کردند، نیکس با یک دوی 21-5 در کوارتر سوم شکست خوردند و در کوارتر چهارم به برتری دو رقمی رسیدند.