بدبختی های ضربه زدن به سانرایزرز در شکست مقابل سوپر کینگز بازگشته است

سان‌رایزرز حیدرآباد (SRH) تاکنون در لیگ برتر هند (IPL) 2023 عملکرد خوبی داشته است، با بردها و شکست‌ها به صورت دو نفره. قهرمانان سال 2016 با دو شکست متوالی شروع می‌کردند و به سرعت با پیروزی در همان بازی‌ها به عقب برمی‌گردیدند.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

درست زمانی که به نظر می رسید شانس آنها در این فصل رو به بهبود است، “ارتش نارنجی” با شکست در هر یک از دو بازی اخیر خود به نقطه اول سقوط کرده است، آخرین شکست به دست چنای سوپر کینگز در Chepauk. جایی که آنها از زمان اولین بازی خود در سال 2013 هنوز موفق به کسب پیروزی نشده اند.

یکی از دستاوردهای آنها از پیروزی های Sunrisers در مقابل پادشاهان پنجاب (PBKS) و کلکته نایت سواران (KKR) بهبود ضربات ضربتی آنها بود، با حداقل یک عضو از سه نفر برتر در طول اینینگ ها و کاپیتان آیدن مارکرام بیش از حد با شکست مواجه شد. کمک های ارزشمند

و اگرچه آنها در تعقیب هدف 193 دونده تعیین شده توسط سرخپوستان بمبئی (MI) در روز سه شنبه در خانه شکست خوردند، هنوز هم کمک های ارزشمندی از مایانک آگاروال و همچنین از هاینریش کلاسن که با توپ 16 توپ 16 توپ 36 بود، دریافت کردند. روهیت شارما و کو را در یک نقطه ترسانده بود.

با این حال، روز جمعه، غیبت ضربه‌ای چشمگیر بود، زیرا هیچ‌کدام از ضربه‌های سان‌رایزرز زمانی که کار در اوورهای میانی سخت می‌شد، به این موقعیت دست پیدا نکردند و به نتیجه نرسیدند. کاملاً مشابه عملکرد ضربتی آنها در شکست مقابل راجستان رویالز (RR) و لاکنو سوپر جاینتز (LSG) در اوایل مسابقات، جایی که آنها به ترتیب در مجموع 131 و 121 شکست خوردند.

برای شروع، وزن انتظارات بر دوش هری بروک از زمانی که افتتاحیه Sunrisers در هفته گذشته با صدها نفر در کلکته، مخالفان او را ساکت کرد، افزایش یافته است. با این حال، مرد انگلیسی به ترول های رسانه های اجتماعی علوفه کافی داد تا پس از ناکامی های متوالی دوباره به او حمله کنند، با اخراج بروک پس از شروع امیدوارکننده مقابل سوپر کینگز توسط آکاش سینگ.

به نظر می رسد که آبیشک شارما (34) همبازی بازکننده و راهول تریپاتی با یک ضربه گیر با یک شراکت ثابت در ویکت دوم، وضعیت را تحت کنترل داشتند، زیرا سانرایزرز به 71/1 نزدیک به نیمه راه رسیدند، زمانی که راویندرا جادجا اولی را به یک کشش بلندپروازانه واداشت. در زمین، و در نتیجه او توسط Ajinkya Rahane گرفتار شد.

این آغاز لغزش تدریجی Sunrisers بود، زیرا Tripathi در قسمت بعدی Jadeja حرکت کرد و در حالی که تلاش می کرد چرخنده حیله گر دست چپ را جارو کند، از بین رفت. کاپیتان مارکرام، که تا به اینجای فصل چندین ضربه کوبنده بازی را انجام داده است، پس از ناکامی ضعیف با کاپیتان چنای، ام اس دونی که یک ضربه عالی از پشت کنده ها به دست آورد – و رکوردی دیگر را به ثبت رساند، 12 ضربه را به توپ زد. به نام او – به ماهیش تیکشانا تنها ویکت عصر خود را بدهد.

بخوانید | Dhoni اعتراف می کند که پس از پیروزی CSK بر SRH در “آخرین مرحله حرفه ای” قرار دارد

البته این همه چیز از Dhoni نبود، زیرا او یک ضربه تند را انجام داد تا مایانک آگاروال را حذف کند و به Jadeja سومین ویکت خود در شب را بدهد، که در نهایت جایزه بهترین بازیکن مسابقه را برای او به ارمغان آورد.

با این حال، آخرین میخ در تابوت، روشی بود که در آن کلاسن سخت‌گیر تلاش می‌کرد تا پس از انبوه ویکت‌ها، تنها یک مرز را در طول 16 توپ 17 خود جمع کند و نرخ ضربه‌اش در بیشتر موارد زیر 100 باقی بماند. حیدرآباد در اوور هجدهم حتی به عدد 120 نرسیده بود که کلاسن توسط متیشا پاتیرانا در اوور هجدهم اخراج شد.

Sunrisers می توانست استدلال کند که ضربه زدن در Chepauk، جایی که توپ عجیب و غریب متوقف شد و اسپینرها مقدار قابل توجهی از کمک دریافت کردند، دقیقاً به آسانی در Chinnaswamy یا Wankhede نیست. و اگر آنها پس از محدود شدن به 134 نفر، لطف خود را به سوپر کینگز برگرداندند و زندگی را برای کتک‌های اپوزیسیون تا حد امکان سخت‌تر می‌کردند، امتیاز خوبی بود.

با این حال، دوون کانوی، هر گونه تصور از ویکت چنای را که شیاطین را در خود جای داده بود، از بین برد، زیرا نیوزلندی زمان کمی را برای حمله به توپ اندازان حیدرآباد هدر داد و آنها را در سراسر پارک حمل کرد تا نیم قرن سوم خود را با یورتمه سواری بیان کند.

کانوی که یک توپ 46 توپ 83 را در مقابل RCB در بنگالورو شکست داده بود، یک توپ 77 به همان اندازه روان و بدون 57 تحویل تولید کرد و یک شراکت افتتاحیه محکم دیگر با روتوراج گایکواد ایجاد کرد که به سرعت هر گونه امیدی برای بازگشت معجزه آسا از حیدرآباد را از بین برد.

اگرچه چنای نزدیک به خط پایان لکنت داشت، با آجینکیا راهانه و آمباتی رایودو پس از اینکه گایکواد در انتهای غیرمهاجم به شکلی بدشانس بیرون رفت، به سرعت از زمین خارج شدند، جایگاه افتتاحیه و همچنین حضور کانوی باعث شد تیم میزبان از خط عبور کند. در پایان بیش از یک بیش از آن باقی مانده است.

در عکس ها | کانوی، اسپینرها CSK را به پیروزی بر SRH هدایت می کنند

مارکرام ناامید پس از بازی گفت: “ما مطمئناً فکر می کردیم که این یک ویکت 130 نیست، بلکه بیشتر در حدود 160 است. شراکت ها وجود نداشت، ما نمی توانستیم به خاطر روشی که آنها توپ می زدند، شتاب ایجاد کنیم و اعتباری برای آنها ایجاد کنیم.” به این واقعیت که حیدرآباد باعث شد که ویکت چپاک دشوارتر از آنچه بود به نظر برسد.

اگرچه این شکست باعث شد که آنها در رده نهم جدول امتیازی باقی بمانند، اما سانرایزرز به هیچ وجه امید خود را از دست نخواهند داد زیرا هنوز یک ماه به مرحله گروهی مسابقات IPL امسال باقی مانده است و به “ارتش نارنجی” فضای زیادی برای صعود می دهد. یک بازگشت و کاپیتان مارکرام در دیدارهای متوالی هفته آینده در دیدارهای متوالی با پایتخت دهلی که در رده پایین قرار دارد، نکات مثبت را به آنها یادآوری خواهد کرد.

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار و سرگرمی هند اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام