برایان لارا، مربی SRH می گوید: IPL 2023: ما باید در برابر DC فعال تر و مبتکرتر باشیم.

حیدرآباد: سرمربی سان رایزرز حیدرآباد گفت که تیم در تعقیب و گریز 145 دوشی خود در برابر دهلی کپیتالز در IPL در روز دوشنبه خیلی دیر کارها را ترک کرد.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

لارا در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی گفت: “هیچ شیطانی در زمین وجود نداشت و ما می توانستیم در طول اینینگ فعال تر باشیم.”

ما همه چیز را خیلی دیر ترک کردیم. ترجیح می‌دهم ضربات من کمی فعال‌تر باشند و از Powerplay استفاده کنند. ما به آنها اجازه دادیم که از وسط ویکت بگیرند و ما را تنگ کنند.”

این شکست سومین شکست متوالی حیدرآباد بود و آنها را از پایین با دهلی در رتبه دهم جدول رده بندی IPL نگه داشت.

حیدرآباد تنها 36 ران در اورهای پاورپلی به ثمر رساند و سپس نیمی از تیم خود را برای 85 ران در 14.1 اور از دست داد.

هاینریش کلاسن (31) و واشنگتن ساندار (24) سعی کردند میزبانان را به مسابقه برگردانند، اما آنریش نورجه و موکش کومار، بازیکنان دی سی، در زمان مرگ به خوبی توپ زدند تا آنها را به 137 محدود کنند.

لارا گفت: 15 اور اول بسیار مهم بود و ما باید در موقعیت بهتری قرار می گرفتیم.

با بازگشت توپ‌زنان سریع، ما می‌توانیم 12 یا 13 امتیاز به ازای هر اوور بگیریم، اما این بچه‌ها – ایشانت شارما، موکش و نورته حرفه‌ای هستند و توپ‌ها را در مناطق مناسب قرار می‌دهند.»

با این حال، ما باید به راحتی این کل را تعقیب می کردیم. بولرهای ما کارشان را خوب انجام دادند و ضربه‌زنان ما باید کار بهتری انجام می‌دادند.”

SRH اگر در جدول امتیازی بالا رفت و واجد شرایط برای پلی آف شد، باید خودش را جمع کند و برد جمع کند.

اما در ادامه، هفت بازی باقی مانده است و باید سریعاً دوباره جمع شویم. پشت ما به دیوار است و هیچ شکی در این نیست و ما باید مسئولیت بیشتری را در حرکت رو به جلو بپذیریم.”

حتی با کمتر از 144 دویدن در هیئت مدیره، کولدیپ یداو، اسپینر دهلی کپیتالز گفت که تیم معتقد است شانسی دارند.

او گفت: “100 درصد ما به عنوان یک تیم و به عنوان یک واحد بولینگ باور داشتیم که در طول مسابقات واقعاً خوب عمل کردیم و این شانس ما برای نشان دادن بود.”

من فکر می‌کردم که ما واقعاً در پاورپلی خوب بازی کردیم، 35-36 دوش دادیم. پس از آن من و آکسار (پاتل)، ما فقط ما را در مرحله وسط بازی نگه داشتیم و در چهار اور آخر، نورجه و موکش واقعاً خوب بازی کردند.

ما یک ویکت در بسته نگرفتیم اما در طول 20 اور خیلی خوب توپ زدیم. ما فشار را بر آنها حفظ کردیم و مرزهای آسانی را قائل نشدیم.»

در اور نهایی، SRH به 13 ران نیاز داشت، اما موکش کومار با سرعت متوسط ​​در فاصله یک بازو نگه داشت و تنها 5 دوش را انجام داد.

او در آخرین بازی نیز خوب بازی کرد. او اولین IPL خود را بازی می کند، روز به روز در حال پیشرفت است. کولدیپ گفت: بولینگ در اورهای مرگ هرگز آسان نیست.

کولدیپ همچنین از کاپیتان دی سی، دیوید وارنر، کاپیتان سابق SRH، به دلیل استفاده از تجربه خود در این مکان به کمال تمجید کرد.

برنامه ریزی توسط کاپیتان عالی بود. او هفت سال اینجا بازی کرده است. او شرایط را به خوبی می‌داند و به همین دلیل ابتدا خفاش را انتخاب کرد.»

ویکت کند بود و فکر می‌کرد که تعقیب آن دشوار است. به عنوان یک واحد بولینگ، او به ما ایمان داشت. او به همه و همه آزادی داد.»

کولدیپ اذعان داشت که آنها باید با ضربات خود پیشرفت کنند. دهلی در هفت مسابقه تا کنون گلزنی کرده است: 143 ران، 162، 142، 172، 151، 128 و 144. به طور جداگانه، وارنر با 306 دوش بهترین امتیاز را کسب کرده است و بازیکن بعدی لیست مانیش پاندی (131 دوش) است. .

ما پنج بازی را باختیم اما در دو بازی گذشته واقعاً خوب بازی کردیم. به عنوان یک واحد بولینگ و یک واحد فیلدینگ، ما عملکرد خوبی داشتیم، اما من همچنان احساس می‌کنم به عنوان یک واحد ضربه‌زنی باید پیشرفت کنیم و امیدوارم در بازی‌های باقی‌مانده این کار را انجام دهیم.»

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام