برترین تیم های فرفری کانادا در میان بیماری همه گیر به رقابت می پردازند

تیم های برتر فرفری کانادا در تلاشند تا یک فصل پاییز رقابتی را با وجود تصادف همه گیر COVID-19 از تقویم دور هم جمع کنند.

گرند اسلم کرلینگ از شش رویداد زمستان امسال به دو مسابقه منتهی شد و فقط دو مسابقه در آوریل سال آینده لغو شد و مسابقات جام کرلینگ کانادا در ماه نوامبر لغو شد و این یک خلاoid رقابتی برای بیگودی های نخبه کشور بود.

تعداد زیادی از بویلرهای سپتامبر و اکتبر در سراسر کانادا لغو شده اند ، اما برخی از آنها در تقویم باقی مانده اند.

دستورالعمل های بازگشت به بازی Curling کانادا الگویی را برای پیشبرد رویدادها با چندین تغییر در یخ و خارج از آن برای جلوگیری از شیوع ویروس فراهم می کند.

برد جیکوبز از Sault Ste گفت: “ما می خواهیم در هر راهنمایی که تعیین شده است تا آنجا که می توانیم بازی کنیم و در آن رقابت کنیم.” ماری ، اونت

“این چیزی است که ما می توانیم به آن امیدوار باشیم. این بیرون رفتن و تلاش برای به دست آوردن جایزه و امتیاز نیست. هیچ یک از این مسائل واقعاً مهم نیست.

“این در مورد پیدا کردن برخی از تیم ها و رقابت ها است. این احساس عجیب و غریب است که شما نمی توانید مانند آنجا بازی کنید و آنجا بازی کنید.”

سالانه Stu Sells Tankards در Oakville ، Ont. ، و تورنتو هر دو برای آخر هفته های 2 تا 4 اکتبر و 9 تا 12 اکتبر به واترلو ، انتهای آن منتقل شدند.

جیکوبز ، جان ایپینگ ، گلن هوارد ، جنیفر جونز و راشل هومن از جمله تیم هایی هستند که برای بازی در باشگاه گرانیت Kitchener-Waterloo وارد شده اند.

قهرمان های کنونی کانادا ، برد گوشو و کری اینارسون چنین نیستند.

برنامه محدود برای Gushue

Gushue ، از سنت جان ، NL ، گفت که تیم او احتمالاً فقط برای بقیه سال 2020 وارد مسابقات آتلانتیک کانادا خواهد شد.

اگر سه بار قهرمان ملی و هم تیمی هایش منطقه را ترک می کردند تا پیچ و خم کنند ، پس از بازگشت طبق مقررات فعلی بهداشت عمومی استان باید 14 روز قرنطینه کنند.

گوشو گفت: “برای رفتن به یک رویداد چهار روزه و مجبور به قرنطینه برای 14 سال ، تجزیه و تحلیل هزینه و سود اضافه نمی شود.”

“ما احتمالاً فقط می خواهیم سه رویداد را بازی کنیم که به طور معمول در هفت تا 10 رویداد بازی خواهیم کرد.”

Epping ، از تورنتو ، انتظارات او را نیز متوسط ​​نگه می دارد.

اپینگ گفت: “من فکر می کنم اگر ما بتوانیم در پنج چرخش قبل از کریسمس جا بیفتیم ، از طرف مردان بسیار خوشحال خواهیم شد.” “به طور کلی ساعت نه یا 10 است.”

انتاریو از جان ایپینگ رد می شود که می گوید قبل از پایان سال خوشحال خواهد شد که پنج یا شش رویداد بازی کند ، در مقایسه با 9 یا 10 رویداد معمول. (اندرو وان / مطبوعات کانادایی)

Einarson ، از Gimli ، Man. ، در حال برنامه ریزی است که وارد نوارهای مخصوص آبان در موریس ، Man. ، و Okotoks ، Alta شود.

مانیتوبا افرادی را که از هر نقطه شرقی خلیج تراس ، انتهای آن به استان بازمی گردند یا وارد آن می شوند ، رعایت قرنطینه 14 روزه می کند ، اما برای “ورزشکاران حرفه ای و اعضای تیم” معافیت وجود دارد به شرطی که بدون علامت باشد.

Einarson یک دستیار توانبخشی است که با افراد مسن کار می کند ، بنابراین با این حال با احتیاط پیش می رود.

عینارسون گفت: “من فقط باید به دلیل شغل خود کاملاً مراقب باشم.” “ما می خواهیم تلاش کنیم و به خانه نزدیک شویم. ما واقعاً در مورد شرق رفتن بحث نکرده ایم.”

بیگودی های آلبرتا با همکاری انجمن ایالتی خود برای ایجاد یک مدار در استان که شامل رویدادهای جدید و برنامه ریزی شده قبلی است همکاری کرده اند.

bonspiels همچنین به عنوان مقدماتی مسابقات قهرمانی استان ها خدمت می کنند.

بن هبرت ، بازیگر نقش اصلی کوین کو ، از Calgary ، گفت: “Curling Alberta پشت سر ما قرار گرفت تا اسناد ایمنی و همه موارد دیگر را تهیه کند.”

“ما پنج ، شش تیم واقعا خوب در آلبرتا داریم که می توانند یک رقابت عالی را به ما ارائه دهند ، بنابراین هیجان انگیز است.”

واقعیت های مربوط به جارو کشیدن در هر استان متفاوت است.– گری پکام ، مدیر با عملکرد عالی کرلینگ کانادا

اصلاحات بازی Curling Canada شامل تنها یک جارو بر روی سنگ تحویل شده است و هیچ جارو در حلقه ها وجود ندارد ، اما مدیر با عملکرد بالا گری پکام می گوید آنچه که در رویدادها مجاز است در نهایت به آنچه استان ، شهرداری و حتی باشگاه امن می داند بستگی دارد.

پیچش یا حلقه زنی رقابتی می تواند در پاییز و اوایل زمستان بسیار متفاوت در سراسر کشور به نظر برسد.

پکام گفت: “واقعیت های مربوط به جارو کشیدن در هر استان ، منطقه به منطقه ، باشگاه به باشگاه متفاوت است.” “در این لحظه از زمان رنگ خاکستری بیش از هر رنگ دیگری وجود دارد.

“ما قبلاً در مورد شرایطی شنیده ایم که کلوپ های مو مخصوصاً قوانین سختگیرانه تری نسبت به یک مقام بهداشت استانی یا منطقه ای وضع کرده اند.”

Gushue و Epping حس یک رفتگر روی سنگ تحویل داده شده در لیگ های تفریحی را می بینند ، اما استدلال می کنند که آنها و هم تیمی هایشان با هم سفر می کنند ، در همان مکان ها می مانند و با هم وعده های غذایی می خورند ، بنابراین گروه یا حباب خود را تشکیل می دهند.

گوشو گفت: “ما با جارو كردن در معرض خطر بیشتر نمی كنیم.”

هبرت می گوید تیم ها باید برای قوانین مختلف جاروبرقی آلبرتا آماده باشند.

وی گفت: “اگر ما به باشگاه Airdrie برویم و آنها می خواهند كه با یك جاروبرقی كنیم ، من شانه هایم را استراحت می كنم.”

“قبلاً به ما گفته شده است که رویدادهایی وجود دارد که آنها قطعاً با دو رفتگر رفت و آمد می کنند ، اما آنها می خواهند فاصله اجتماعی از تیم های دیگر را روی یخ اعمال کنند.”