بررسی فصل IPL 2020: لنگرهای غرق شدن ، پیس های MVP ، آینده ای درخشان و دلیل اصلی بودن ثبات

مثل همیشه ، فلاپ های با مشخصات بالا (کامینز ، ماکسول ، نگهبان قدیمی CSK) وجود داشت
مثل همیشه نام هایی برای آینده وجود داشت (Padikkal)

البته ، ما در مورد هر تیم چیزهای زیادی را فهمیدیم ، بعضی چیزهایی را که می دانستیم ، بعضی را نمی دانستیم. مثل اینکه MI سالهای نوری جلوتر از مسابقه باشد ، بقیه یک ثانیه دور هستند و CSK نیاز مبرم به تغییر دارد.

بازی 1: برای اولین بار ، اولین توپ یک فصل IPL یک مرز ایجاد می کند.
بازی 60: برای اولین بار ، اولین توپ فینال IPL یک ویکت تولید می کند.

روهیت شارما در 19 سپتامبر. ترنت بولت در 10 نوامبر.

بین یک قهرمان دائماً فرمانده و هفت رقیب مداوم متناقض ، ما خود را در فصلی تغییر شکل دادیم که تقریباً چنین نبود.

طی دو ماه گذشته ، IPL 2020 زندگی ما را تغییر نداد ، یا ما را از شر همه چیزهایی که اکنون بخشی اجباری از بافت ما هستند نجات داد. اما این ورزش بدون داشتن هذلولی ، با کیفیت ترین ورزش خود را نشان داد: به عنوان بزرگترین عامل حواس پرتی ، ایمن ترین دارو.

و کریکت خودش خیلی به ما داد. آن حماسه تواتیا. که دو برابر فوق العاده است. آن تقلا دیوانه برای صلاحیت.

همانطور که برندگان در کهکشان خودشان بودند ، بقیه بسته قبلاً هرگز به این اندازه محکم نبوده بودند – فقط دو امتیاز مقام سوم را از رتبه هشتم جدا کرده بود و برای اولین بار ، MVP از تیم رده پایین در رقابت.

مثل همیشه ، فلاپ های با مشخصات بالا وجود داشت. مثل همیشه احساساتی با بودجه کم وجود داشت.

چیزهای زیادی است که ما کشف کردیم اینکه سرخپوستان بمبئی سال نوری از رقابت جلوتر هستند. که پادشاهان بزرگ چنای نیاز مبرم به تغییر دارند. که هیچ جایگزینی برای برنامه ریزی وجود ندارد. این “قصد” خیلی بیشتر از یک کلمه ی حرفی است.

همانطور که از امارات متحده عربی بخاطر فراهم آوردن مرحله ای که به نظر می رسید ماهها پس از به تعویق انداختن فصل غیرقابل قبول است ، تشکر می کنیم ، چه چیزی است که ما از این کمپین دور خواهیم کرد؟ از IPL 2020 چه چیزی یاد گرفتیم؟

لنگر برای نجات؟ شاید نه

KL Rahul با اختلاف زیاد بهترین گلزن دونده بود.  670 دوش وی با 7.76 امتیاز بیش از حد به ثمر رسید.  Sportzpics

KL Rahul با اختلاف زیاد بهترین گلزن دونده بود. 670 دوش وی با 7.76 امتیاز بیش از حد به ثمر رسید. Sportzpics

خوب ، بنابراین این نسبت به نمایش اولیه تلویزیون که قبل از شروع IPL داشتیم تغییری نکرد!

این مفهومی است که قبل از این فصل بیش از حد مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته بود ، و این بحث ها فقط مدت زمان طولانی تری پس از وقایع IPL 2020 ادامه خواهد یافت. یک مجموعه از اعداد ، به تنهایی ، نمی توانند از یک تئوری پشتیبانی کنند ، اما برای هدف این بحث ، بیایید یکی از بسیاری از نقاط داده را برای پشتیبانی از آن برجسته کنیم.

KL Rahul با اختلاف زیاد بهترین گلزن دونده بود. 670 دوش وی با 7.76 امتیاز بیش از حد به ثمر رسید. دو ضربه قوی او را بردارید ، و او 461 دوش را با کمتر از هفت بار انجام داد.

MI در این فصل کسی را در جمع چهار تیم برتر انتخاب نکرده است ، اما هر یک از سه بتمن آنها برای عبور از 400 دویدن این کار را با سرعت بالاتر از 8.4 در هر بار انجام دادند. بین آنها ، ایشان کیشان ، کوینتون د کاک و سوریاکومار یداو ، که هر کدام فقط در چهار تیم برتر مبارزه کردند ، تقریباً 1500 دوش را با 8.62 امتیاز بیش از حد کسب کردند.

شما می دانید چه کسی ، بین MI و KXIP کجا به پایان رسید. روهیت شارما قهرمانان را با ضریب اعتصاب فصلی زیر 130 به پایان رساند ، اما وقتی بین سه بازیکن در 140+ به همان اندازه که همنشینان او بودند ، قرار می گیرد ، “لنگر” می تواند سرپا بماند.

و این همان جایی است که تقریباً هر تیم دیگری اشتباه می کند. پایتخت های دهلی چرخ دنده شیخار داوان جدید داشتند تا از آنها بخاطر محترمانه نگه داشتن تلاشهایشان و هدفمندشان تشکر کنند. Royal Challengers Bangalore به دلیل کمبود اهرم های میانه روی از دوتایی افسانه ای خود به شدت آسیب دید. پادشاهان XI و CSK به ترتیب با رویکرد بیش از حد محتاطانه یک یا همه بتمن های خود صدمه دیدند.

برخی از نام های این قایق لنگرهای درحال غرق شدن روایتی جذاب را ارائه می دهند.

هند ، ممکن است مشکلی داشته باشیم

برای پیچاندن یک تیم T20 چند لنگر لازم است؟ ممکن است به زودی متوجه شویم

از بین 20 بتمن که موفق به کسب 350 امتیاز یا بیشتر با این IPL می شوند ، فقط هفت نفر با نرخ اعتصاب فصلی کمتر از 130 کار را انجام می دهند. از کمترین (96/117) تا بالاترین (34/129) این نام ها عبارتند از: شوبمن گیل ، ویرات کوهلی ، شریاس اییر Devdutt Padikkal ، Ambati Rayudu ، Manish Pandey و KL Rahul.

چیزی را در آنجا مشاهده می کنید؟

بله ، چهار نفر از این هفت نفر احتمالاً وقتی در ماه آینده با سه T20I خود در استرالیا بازی کنند ، در پنج تیم برتر هند قرار می گیرند. و پنجم ، شیخار داوان ، به تازگی در یک کارزار تبلیغاتی (نرخ اعتصاب 144.73) برای شخصی که نرخ اعتصاب T20 شغلی در حدود 125 است ، دچار انحراف شده است.

چگونه هند با توجه به ثروت IPL خود بر جام جهانی T20 غلبه نمی کند … آیا خودتان را پیدا کرده اید که اغلب این سوال را بپرسید؟ خوب ، شما جوابی دارید

Ps Suryakumar Yadav: 480 در 145.01 اجرا می شود. 1416 از سال 2018 در 136.28 اجرا می شود. فقط گفتن.

‘Pace is pace ، یاار

همانطور که مشخص شد ، چهار ویکت گیر اصلی IPL 2020 همه پیگرد دهنده بودند.  Sportzpics

همانطور که مشخص شد ، چهار ویکت گیر اصلی IPL 2020 همه پیگرد دهنده بودند. Sportzpics

به این فکر کنیم که در یک لحظه ، درست زمانی که جابجایی مسابقات در حال تأیید بود ، بسیاری از ما شروع به دیدن بهترین تیم ها با گزینه های چرخش / بولینگ آرام کردیم و احساس کردیم برنده احتمالاً از آن تیم هاست.

همانطور که مشخص شد ، چهار ویکت گیر اصلی IPL 2020 همه پیس دهنده بودند – فقط برای دومین بار که در یک فصل IPL اتفاق افتاده است ، پس از سال 2017. شش نفر از هشت بازیکن برتر ویکت ، برای کشش آن ، سریع بودند – بولینگ

بولرهای سریع بولرهای جدی سریع. مانند کمربند ایمنی خود را ببندید و سریع کلاه ایمنی خود را بپوشید.

Kagiso Rabada و Jasprit Bumrah ، که ما سالهاست می شناسیم ، آن را به طور مداوم در اواسط دهه 140 میلادی خنثی می کنند. ترنت بولت ، در مرحله سوم ، ممکن است اعتماد به نفس بیشتری برای خرید ویکت خود داشته باشد ، اما این غیر از تمایل به سرعت نیست.

آنریش نورتجه چهار سریعترین زایمان مسابقات را انجام داد ، از جمله تنها دو توپی که بیش از 155 کیلومتر در ساعت بودند. Nortje و Jofra Archer ، بین آنها ، 9 توپ از 10 توپ سریع فصل را تحویل دادند – و مسئول 49 مورد از 71 زایمان بودند که در 150+ ثبت شد.

محمد شامی نیز که در 20 ویکت با آرچر بسته شد ، سرعت کمی نداشت.

بین آنها ، Rabada ، Bumrah ، Boult ، Nortje ، Archer و Shami 144 ویکت برداشتند – بیش از یک پنجم کل ویکت ها که در تمام فصل سقوط می کنند ، بین شش ویترین سرعتی سرعت.

خفاش ها در مسابقات پیروز می شوند ، بولینگ ها در مسابقات پیروز می شوند

به هیچ وجه روایتی تازه پیدا نشده است ، اما IPL 2020 ، بیش از هر زمان دیگری ، نشان داد که چگونه نمی توانید آن را بدون حمله بولینگ مناسب در اختیار داشته باشید. و نه فقط یک بولر اسلحه.

آرچر MVP بود ، اما در صورت عدم وجود هرگونه کیفیت واقعی در میان بازیگران پشتیبانی ، به جایی که Rajasthan Royals در جدول رده بندی به پایان رسید ، نگاه کنید.

در KL Rahul ، Mayank Agarwal ، Chris Gayle و Nicholas Pooran ، پادشاهان XI دارای فرم و آتش کافی برای ایجاد یک مجمع بالقوه برنده عنوان بودند – اما خدمه اطراف Shami ، به ویژه از انواع بولینگ سرعت ، فقط به اندازه کافی سازگار نبودند ، و آنها حتی نمی توانستند به پلی آف راه پیدا کنند.

البته MI ، لیگ متفاوتی بود ، اما به سایر تیم های صلاحیت دار نگاه کنید و موضوع مشترک را پیدا می کنید. نوار خفاش DC ، Dhawan در اوایل فصل نسبتاً از آنها منصرف شد ، اما Rabada و Nortje (با دستیاران توانمند R Ashwin و Axar Patel) آنها را به فینال رساندند. همانطور که SRH و افزایش اواخر فصل آنها توسط Wrididdanan Saha و Kane Williamson تقویت شد ، آنها تا زمانی که زنده نمی ماندند بدون اینکه بهترین حمله بولینگ مسابقات از نظر اقتصادی و متوسط ​​باشند ، زنده نمی مانند. RCB نیز نه برای وزن بتمن های خود ، بلکه برای ترفندهای بولرهایشان (برای یک بار دیگر) بلند شد.

چهار تیم بولینگ با بهترین عملکرد از مرحله لیگ ، در جمع چهار تیم برتر قرار گرفتند. دومین واحد بهترین خفاش در رده ششم قرار گرفت.

آیا احساس می کنید تعادل قدرت تغییر می کند؟

پایداری: وجه کم ارزش کریکت T20

CSK که معمولاً در زمین سنگین است 20 بازیکن مختلف به زمین می فرستد و در سه بازی اخیر خود فقط به ترکیبی بسنده می کند.  Sportzpics

CSK که معمولاً در زمین سنگین است 20 بازیکن مختلف به زمین می فرستد و در سه بازی اخیر خود فقط به ترکیبی بسنده می کند. Sportzpics

خرد کردن و تغییر دادن اسب برای دوره ها. روز جدید ، ترکیب جدید.

چقدر کمک می کند؟

سرخپوستان بمبئی به کنار ، هر تیم در این فصل حداقل از 18 بازیکن استفاده می کند. در همین حال هندی های بمبئی از 15 استفاده کردند – که شامل حضور داوال کولکارنی در آخرین بازی لیگ برابر SRH (زمانی که بومرا و بولت برای بازی های پلی آف استراحت کردند) و دو بازی جوان یاداو مخصوص چپ دست های پایتخت دهلی.

به زبان ساده تر ، MI فقط از چهار بازیکن خارج از آنچه که آنها صفر کردند به عنوان قوی ترین / گزینه اول XI استفاده کرد. RCB به تنهایی چهار تغییر در ترکیب خود برای Eliminator اعمال کرد.

معمولاً CSK در زمین سنگین 20 بازیکن مختلف را به میدان فرستاد و فقط در سه بازی اخیر خود پس از حذف از رقابت های پلی آف ، به ترکیبی دست یافت – آنها در هر سه پیروزی ، در مقایسه با 3/11 قبل از آن.

ناتوانی KKR و KXIP در حفظ ترکیب – یا حتی کاپیتان – در فصول متوالی عدم حضور در پلی آف هر دو را منعکس می کند ، علی رغم اینکه در هر دو سال به نظر می رسد از واحدهای خوبی برخوردار هستند ، اما تیم ها بالاتر از آنها به پایان می رسند.

کلاس 2020

“جایی که استعداد فرصت را پیدا می کند.”

مانند هر سال ، بزرگترین منبع شادی ، از دیدگاه کلی کریکت هند ، کشف ستاره ها ، کشف سنگهای قیمتی برای جلا دادن به آینده بود.

چیزهای زیادی را می توان در مورد موجودیت گفت که بازیکن هند بدون پشتوانه این فصل است. سه نفر از آنها (ایشان کیشان ، سوریاکومار یداو ، Devdutt Padikkal) در میان 10 گلزن برتر قرار گرفتند – حتی یک نفر در IPL 2020 بیشترین شش نفره را به ثمر رساند. دو نفر در میان 10 بازیکن برتر ویکتون (Varun Chakravarthy، T Natarajan) بودند .

Devdutt Padikkal ، Ruturaj Gaikwad ، Nitish Rana ، Suryakumar Yadav ، Ishan Kishan ، Rahul Tewatia ، Ravi Bishnoi ، Varun Chakravarthy ، T Natarajan ، Arshdeep Singh ، Kartik Tyagi.

این یک XI بسیار مناسب و معقول را ایجاد می کند ، نه؟ اکنون Rahul Tripathi ، Priyam Garg ، Abdul Samad ، Abhishek Sharma ، Kamlesh Nagarkoti ، Shivam Mavi ، Murugan Ashwin را اضافه کنید.

کمبود استعداد وجود ندارد. بیایید امیدوار باشیم که ، اگر شایسته این حق باشند ، آنها همچنین فرصتهای بالاتری را برای تقویت واقعی کریکت هند در صحنه جهانی کسب کنند.

به روزهای پر زرق و برق پیش رو!

تیم IPL 2020

اگر پایان فصل باشد ، مطمئناً زمان تیم های رویایی فرا رسیده است. در اینجا انتخاب این نویسنده وجود دارد ، مطمئنا بحث را برانگیخته است – آیا اگر این کار نباشد ، حتی “تیم مسابقات” است؟

شیخار داوان ، مایانك آگروال ، سوریاكومار یداو ، ایشان كیشان ، AB de Villiers (هفته اول) ، ماركوس استوئینیس ، رهول تواتیا ، رشید خان ، جوفرا آرچر ، جاسپریت بومرا ، تی ناتاراجان