برنامه جام جهانی ODI در فینال WTC اعلام خواهد شد: جی شاه

جی شاه، دبیر هیئت کنترل کریکت در هند (BCCI) روز شنبه گفت که مکان ها و برنامه مسابقات جام جهانی ODI که قرار است در اواخر امسال در هند برگزار شود، در حاشیه مسابقات قهرمانی تست جهانی (WTC) اعلام خواهد شد. در لندن. هند قرار است از 7 ژوئن در فینال WTC در The Oval لندن به مصاف استرالیا برود.

کنفرانس مطبوعاتی برگزار خواهد شد و در لندن حول و حوش فینال مسابقات جهانی آزمون برگزار خواهد شد. به نقل از شاه پس از BCCI SGM در احمدآباد، برنامه کامل مسابقات نیز فاش خواهد شد. اخبار18.

«لیست محل برگزاری آماده شده است اما هنوز نهایی نشده است. ما گزینه هایی را برای سه تا چهار مکان حفظ کرده ایم. بنابراین به زودی آنها را نهایی خواهیم کرد. شاه افزود: شهرهای مترو مکان های ترجیحی خواهند بود و ما واقعا نمی توانیم آنها را نادیده بگیریم.

مقالات مرتبط

BCCI

BCCI برای تدارک جام جهانی 2023 ODI تشکیل می دهد، سیاست جدید POSH را در 27 مه تصویب می کند.

BCCI

نجم ستی، رئیس PCB: اگر هند به پاکستان نیاید، ما برای جام جهانی به هند نخواهیم رفت.

با این حال، هیچ چیزی در مورد حضور پاکستان در جام جهانی وجود نداشت. وسیم خان، مدیر کل ICC، در ماه مارس گفته بود که پاکستان می تواند مسابقات خود را در یک مکان بی طرف برگزار کند. با این حال، هیئت حاکمه جهانی کریکت این موضوع را رد کرد و به گفته یکی از مقامات هیئت مدیره، ورزشگاه نارندرا مودیو در احمدآباد میزبان آن بازی خواهد بود و چنای به عنوان یک مکان پشتیبان برگزار می شود.

«هند و پاکستان اتفاق خواهد افتاد. استادیوم نارندرا مودی احتمالا میزبان آن بازی خواهد بود و چنای نیز به عنوان پشتیبان برای درگیری خیمه شب بازی نگه داشته می شود.

BCCI همچنین به دنبال بهبود امکانات استادیوم است. مکان هایی مانند احمدآباد و لاکنو مطابق با استانداردها هستند، اما باید در برخی از مکان های دیگر کار انجام شود.

پولی به BCCI وارد می شود اما امکانات در برخی از استادیوم ها در حد مطلوب نیست. احمدآباد، دارمسالا، ایندور، لاکنو برخی از استادیوم‌هایی هستند که به خوبی نگهداری می‌شوند، اما ما باید سایر استادیوم‌ها را نیز برابر با آنها کنیم.»

ما همچنین GT (گرنت تورنتون اینترنشنال) را نیز به کار گرفته ایم که در ابتدا با 15 استادیوم سروکار دارد و پس از آن توسعه خواهیم داد. آنها قبلاً گزارشی از 16 استادیوم به ما داده اند و سپس به 15 استادیوم دیگر رسیدگی خواهند کرد. پس از مشخص شدن فهرست، اولویت اول مکان‌های جام جهانی خواهد بود و سپس به مکان‌های دیگر می‌رویم.»

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام