بروک اولین تن از IPL 2023 و آمارهای دیگر را کسب کرد

Sunrisers Hyderabad (SRH) به راهپیمایی صعودی خود ادامه داد و در یک رویارویی با امتیاز بالا در کلکته با 23 ران شکست داد و دومین برد خود را در IPL 2023 با یورتمه سواری به دست آورد.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

هری بروک سرانجام پس از درخشش در لیگ‌های مختلف در سراسر جهان و همچنین در کریکت بین‌المللی، ارزش خود را در IPL ثابت کرد و ۱۰۰ توپ را شکست‌ناپذیر شکست داد و Sunrisers را به 228/4 رساند.

KKR، در پاسخ، ویکت‌های جلو را از دست داد و اگرچه کاپیتان نیتیش رانا و طلسم متوسط، رینکو سینگ در اوورهای میانی به طرز تحسین‌برانگیزی مبارزه کردند و توانستند بازی را به عمق ببرند، هدف 229 ران برای تیم میزبان بسیار بلند بود. پایان.

بخوانید | 100 بروک و سایر لحظات برتر از درگیری KKR و SRH

با دومین برد خود در این فصل، سان‌رایزرز از بمبئی هندز و رویال چلنجرز بنگلور گذشت و به رده هفتم جدول امتیاز رسید، در حالی که نایت رایدرز در رده چهارم ثابت ماند و بهترین نرخ دوندگی را از چهار تیم مساوی در چهار تیم داشت. هر کدام از آنها SRH را شامل می شود.

در نوزدهمین مسابقه فصل، تعدادی رکورد شکسته شد و نقاط عطف به دست آمد که در زیر نگاهی دقیق به آنها می اندازیم:

— هری بروک اولین بازیکنی شد که در IPL 2023 یک قرن گلزنی کرد. گل 99 شیخار داوان، اتفاقاً مقابل SRH، بالاترین امتیاز قبلی در این فصل بود.

– بروک پنجمین انگلیسی بود که یک قرن در IPL گلزنی کرد. جاس باتلر پنج صد IPL به نام خود دارد که چهار تای آن در فصل گذشته به ثمر رسید. بن استوکس دو تیم دارد، در حالی که کوین پیترسن و جانی بیرستو هر کدام یک دارند.

– 100 شکست ناپذیری بروک یازدهمین تنی بود که در مقابل KKR به ثمر رسید، بیشترین تنی که یک تیم در IPL دریافت کرد. هندی های بمبئی و رویال چلنجرز بنگلور در مجموع 9 قرن به آنها گل زده اند.

– بروک همچنین اولین باتر SRH بود که در خارج از خانه صد گل زد.

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار و سرگرمی هند اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام