بریانا استوارت برای چهارمین برد متوالی لیبرتی را بر فراز آسمان در ثانیه های پایانی بلند می کند

بریانا استوارت در فاصله 7.6 ثانیه باقیمانده در یک شوت دروازه به پایان رسید و لیبرتی میهمان نیویورک جمعه شب در بازگشت کورتنی وندرسلوت به شهر بادگیر شیکاگو اسکای را با نتیجه 77-76 شکست داد.

شیکاگو برای برپایی نمایشنامه پایانی وقت استراحت اعلام کرد. کورتنی ویلیامز در یک ضربه پرش کوتاه بود و مارینا مابری ریباند تهاجمی را به دست آورد، اما نتوانست یک ضربه با کیفیت را قبل از زنگ زدن انجام دهد.

استوارت با 19 امتیاز، 11 ریباند و 5 پاس منجر به گل برای نیویورک (4-1) به پایان رسید. بتنیا لنی 17 امتیاز و وندرسلوت که در سال 2011 توسط شیکاگو به عنوان سومی درفت انتخاب شد، 8 امتیاز و 8 پاس گل به دست آورد.

سابرینا یونسکو در 0.9 ثانیه مانده به پایان کوارتر سوم خطا کرد و او دو پرتاب آزاد برای اولین امتیاز خود در بازی انجام داد تا نیویورک را در 59-56 بکشاند. یونسکو اولین گل زمینی خود را در بازی چهارم با 8:17 باقی مانده به ثمر رساند – یک پرتاب سه امتیازی باز روی یک پاس زیبا از وندرسلوت – و نتیجه را 63-59 کرد.

کاله مس با 20 امتیاز پیشتاز شیکاگو (3-3) بود. آلانا اسمیت هر هفت گل خود را از زمین، از جمله سه پرتاب سه امتیازی، به ثمر رساند و رکورد 18 را به ثمر رساند. مابری با 15 امتیاز به پایان رسید و ویلیامز هر هفت امتیاز خود را در کوارتر چهارم به ثمر رساند، از جمله یک پرتاب سه امتیازی. 55 ثانیه مانده

اسکای در نیمه دوم با نتیجه 43-35 پیش افتاد و با 18 امتیاز از مس که در 56.9 ثانیه مانده به پایان کوارتر دوم پس از آسیب دیدگی مچ پای راستش از زمین خارج شد، کمک شد.