بریج بوشان شاران سینگ، رئیس WFI کشتی گیران را به عدم پایبندی به خواسته ها متهم کرد

پرونده آزار جنسی WFI: بریج بوشان شاران سینگ کشتی گیران را به عدم پایبندی به خواسته ها متهم می کند

عکس فایل: رئیس فدراسیون کشتی هند بریج بوشان شاران سینگ با رسانه ها در گوندا صحبت می کند. PTI

بریج بوشان شاران سینگ، رئیس فدراسیون کشتی هند که متهم به آزار و اذیت جنسی هفت کشتی گیر زن از جمله یک خردسال است، کشتی گیران معترض خواسته های خود را تغییر داده اند.

سینگ در یک کنفرانس مطبوعاتی در گوندا گفت: “زمانی که کشتی گیران در 18 ژانویه در جانتار مانتار بر روی ضارنا نشستند، خواسته هایی را مطرح کردند. پس از چند روز، خواسته ها تغییر کرد. آنها در حال تغییر خواسته های خود هستند. من از زنان، کشتی گیران پرسیده بودم که با آنها چه کردم و کی و کجا، اما هیچ اظهارنظر مشخصی در این مورد وجود ندارد.

«پلیس در حال بررسی موضوع است. بذار کامل بشه وی افزود: هر چه وارد شود، مطابق آن عمل می‌کنم، با دست‌های بسته از شما درخواست می‌کنم که سؤالات غیرضروری از من پرسیده نشود.

مقالات مرتبط

کشتی گیران

اعتراض کشتی گیران: حامیان ماهیله سامان ماهاپانچایات متوقف، بازداشت شدند

کشتی گیران

بریج بوشان شاران سینگ خطاب به کشتی گیران: “اگر تنها یک ادعا ثابت شود خود را حلق آویز خواهم کرد… مدارک را در دادگاه ارائه کنم”

او بار دیگر تاکید کرد که اگر اتهامات وارده از سوی زنان کشتی گیر در تحقیقات پلیس دهلی ثابت شود، او خود را حلق آویز خواهد کرد.

نماینده مردم قیصرگنج در پاسخ به سوالی گفت: من کاری ندارم که چه کسی علیه من چه می‌گوید و واکنش نشان می‌دهد هیچ کمکی نمی‌کند.

روز سه شنبه، ساکشی مالیک و باجرانگ پونیا دارندگان مدال المپیک و وینش فوگات دارنده مدال طلای بازی های آسیایی به همراه هواداران خود به هار کی پاوری در هاریدوار رفتند تا مدال های خود را در گانگا غوطه ور کنند. با این حال، آنها مجبور شدند آن را به مدت پنج روز به تعویق بیاندازند، زیرا رهبران کشاورزان اقدامات دیپلماتیک را امتحان کردند.

پلیس دهلی دو FIR علیه سینگ تشکیل داده است. FIR اول مربوط به ادعاهای یک کشتی گیر خردسال است و تحت قانون حمایت از کودکان در برابر جرائم جنسی (POCSO) ثبت شده است، دومی مربوط به تواضع خشمگینانه زنان است.

(با ورودی های PTI)

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار و سرگرمی هند اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام