بمبئی تصمیم گرفت که در مقابل حیدرآباد تعقیب کند

پیش نمایش MI در مقابل SRH: سرخپوستان بمبئی (MI) روز یکشنبه در ورزشگاه وانکهده بمبئی با سان رایزرز حیدرآباد (SRH) در یک درگیری انجام دهند یا بمیرند.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

به هر حال، بمبئی یکی از سه تیمی است که برای آخرین مکان پلی آف موجود در لیگ برتر هند (IPL) در حال رقابت است و رویال چلنجرز بنگلور (RCB) و راجستان رویالز (RR) مدعیان دیگر هستند. در حالی که RR مرحله لیگ را با 14 امتیاز به پایان رساند، اگر بمبئی یا بنگلور در دیدارهای روز یکشنبه خود پیروز شوند، دستور راهپیمایی به آنها داده می شود.

مقالات مرتبط

MI

MI vs SRH، IPL 2023: مسابقه ای که باید برای سرخپوستان بمبئی برنده شود در حالی که آنها به دنبال کسب رتبه پلی آف هستند.

MI

MI در مقابل SRH: راوی شاستری می گوید: “روهیت شارما برای عملکرد خوب به انگیزه اضافی نیاز ندارد.”

با توجه به اینکه بمبئی ضعیف‌ترین نرخ خالص دوندگی (NRR) را در بین سه تیمی دارد که برای جایگاه نهایی پلی‌آف رقابت می‌کنند، تیم آنها در حال حاضر منفی (0.128-)، آنها امیدوارند که Sunrisers بدبخت را شکست دهند – که در انتهای جدول قرار دارند. هشت امتیاز به نام آنها – با اختلاف قابل توجهی در بازی آخر فصل که در وانخده برگزار شد.

یک برد بزرگ ممکن است به تیم تحت رهبری روهیت شارما کمک کند تا به جمع چهار تیم برتر صعود کند، حتی اگر RCB در آخرین بازی خانگی فصل خود در برابر مدافع عنوان قهرمانی و رهبران فعلی جدول، گجرات تایتانز، که اولین تیمی بود که برای حذفی‌ها واجد شرایط شد، پیروز شود. و اکنون به نظر می رسد که در جایگاه شماره 1 تمام شود.

از سوی دیگر، Sunrisers قصد دارند جشن را برای بمبئی خراب کنند و به یک کارزار ناامیدکننده دیگر برای “ارتش نارنجی” پایان دهند. SRH تنها تیمی است که امتیازهایی دارد که هنوز تک رقمی هستند و پیروزی بر MI به آنها کمک می کند تا با ده امتیاز با پایتخت دهلی برابر شوند. با توجه به اینکه آنها NRR بهتری نسبت به دهلی دارند، بنابراین از پایان یافتن در انتهای جدول 10 تیمی خودداری خواهند کرد.

SRH و MI در اوایل فصل در استادیوم بین المللی راجیو گاندی در حیدرآباد به مصاف هم رفته بودند، جایی که بمبئی با کمک همه جانبه کامرون گرین (64 خارج از بازی؛ 1/29) برای ارسال یک مسابقه 192/5 قبل از بولینگ تیم میزبان سوار شد. 178. این مسابقه شاهد یک فینال به یاد ماندنی بود که آرجون تندولکار، ضربان‌دار بازوی چپ، با اخراج بوونشوار کومار، ویکت برنده را به دست آورد – که اولین بار در IPL بود.

MI vs SRH Squads:

هندی های بمبئی: روهیت شارما(ج)، ایشان کیشان(دبلیو)، کامرون گرین، سوریاکومار یاداو، نهال وادهرا، تیم دیوید، هریتیک شوکین، کریس جردن، پیوش چاولا، جیسون بهرندورف، آکاش مادوال، ویشنو وینود، کومار کارتیکیا، راماندیپ سینگ، تریستان استابس، راغاو گویال، ارشد خان، دیوالد برویس، آرجون تندولکار، رایلی مردیت، شمس مولانی، تیلاک ورما، دوان جانسن، ساندیپ واریر

Sunrisers حیدرآباد: آبیشک شارما، راهول تریپاتی، آیدن مارکرام، هاینریش کلاسن، هری بروک، گلن فیلیپس، عبدالصمد، کارتیک تیاگی، مایانک داگار، بوونشوار کومار، نیتیش ردی، تی ناتاراجان، مایانک مارکانده، ویورانت شارما، مایان آگاروال، سنویر سینگ، آکال حسین، مارکو یانسن، فضلحق فاروقی، عادل رشید، آنمولپریت سینگ، عمران مالک، اوپندرا یداو، سامارث ویاس

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی را اینجا بخوانید. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام