بمبئی دهلی را در آخرین توپ کلیف هنجر شکست داد

خلاصه بازی پایتخت دهلی و هندیز بمبئی: سرخپوستان بمبئی روز سه شنبه با پیروزی شش ویکت در دهلی، پایتخت دهلی را به چهارمین شکست متوالی در لیگ برتر هند (IPL) 2023 محکوم کردند.

روهیت شارما، کاپیتان بمبئی، از جلو رهبری کرد، اولین نیم قرن خود را در IPL در دو سال شکست داد و بهترین بازیکن مسابقه را با توپ 45 توپ 65 خود به دست آورد، یک شراکت افتتاحیه تهاجمی با ایشان کیشان به ارزش 71 دوش قبل از اینکه دومی بدست آورد. تمام شدن برای 31.

کمی درام در اوورهای میانی تعقیب و گریز بمبئی به‌عنوان یک ضربه دوگانه توسط موکش کومار رخ داد – که در آن او تیلاک ورما (41 امتیاز از 29) و سوریاکومار یاداو (0 از 1) را حذف کرد – همراه با اخراج روهیت توسط مستافیزر رحمان. دهلی را به مسابقه بازگرداند.

با این حال، تیم دیوید (13 خارج از بازی) و کامرون گرین (17 خارج از بازی) تا انتها ماندگار شدند و با همکاری 30 ران، تیم خود را از خط خارج کردند.

متضاد دهه پنجاه قبل از دهلی، دیوید وارنر (51) و آکسار پاتل (54) به تیم میزبان کمک کرد تا پس از دعوت به خفاش توسط بمبئی، رتبه 171 را در هیئت مدیره ثبت کند. در حالی که وارنر در رویکرد خود آرام بود و 43 توپ را برای بالا بردن 50 توپ خود برداشت، این ضربه تندباد آکسار بود که آنها را به 180 رساند.

پیوش چاولا (3/22) و جیسون بهرندورف (3/23) منتخب بولرهای بمبئی بودند که دومی هر سه ویکت را در اوور ماقبل آخر اینینگ جمع کرد تا یک فروپاشی تماشایی ایجاد کند.

بمبئی اولین امتیاز خود را در این فصل به دست آورد و اوایل این ماه در برابر رویال چلنجرز بنگلور و چنای سوپر کینگز شکست خورد و به رده هشتم رفت. با این حال، برای دهلی، راه رسیدن به پلی آف بسیار سخت‌تر شد و دیوید وارنر و کو به معجزه نیاز داشتند تا از این موقعیت در جمع چهار تیم برتر قرار گیرند.

پیش نمایش IPL 2023 DC vs MI: هم پایتخت دهلی و هم هندی‌های بمبئی در روز سه‌شنبه در استادیوم آرون جایتلی دهلی نو به اولین برد خود در این فصل نگاه خواهند کرد.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

دو تیم تنها تیم های باقی مانده ای هستند که در دو هفته ابتدایی فصل شانزدهم لیگ، تاکنون در یک بازی پیروز نشده اند.

قهرمان پنج دوره MI، که سابقه شروع کندی را دارد، در هر دو مسابقه اول خود در دفاع از اهداف شکست خورده است و به ترتیب با اختلاف هشت ویکت و هفت ویکت مقابل رویال چلنجرز بنگلور و چنای سوپر کینگز شکست خورده است.

دی سی، که در سال 2020 به فینال اولیه رسید و در آن به MI شکست خورد، با هت تریک شکست در ابتدای فصل، وضعیت بدتری داشته است.

کاپیتالز که توسط دیوید وارنر، کاپیتان سابق سان رایزرز حیدرآباد هدایت می‌شود و ریشابه پنت کاپیتان ویکت‌باش را کنار گذاشته است، با شکست 50 ران مقابل لاکنو سوپر جاینتز در حیدرآباد شروع کردند.

به دنبال آن شکست 6 ویکت مقابل مدافع گجرات تایتانز در خانه و باخت 57 ران مقابل راجستان رویالز در گواهاتی به پایان رسید که آنها را به انتهای جدول رساند.

جوخه ها:

پایتخت های دهلی: پریتوی شاو، دیوید وارنر (c)، مانیش پاندی، ریلی روسوو، لالیت یاداو، آکسار پاتل، رومان پاول، آبیشک پورل، کولدیپ یاداو، آنریچ نورجه، موکش کومار، خلیل احمد، امان حکیم خان، سرفراز خان، ایشانت شارما، پراوین دوبی، میچل مارش، لونگی نگیدی، فیلیپ سالت، کاملش ناگارکوتی، مستفیزر رحمان، چتان ساکریا، ریپال پاتل، یاش دهل، ویکی استوال

هندی های بمبئی: روهیت شارما، ایشان کیشان، کامرون گرین، سوریاکومار یاداو، تیلاک ورما، ارشد خان، تیم دیوید، تریستان استابس، هریتیک شوکین، پیوش چاولا، جیسون بهرندورف، کومار کارتیکیا، جوفرا آرچر، ساندیپ واریر، ویشنو وینود، رایلی مردیت، راماندیپ سینگ، شمس مولانی، آرجون تندولکار، نهال وادهرا، آکاش مادوال، دوان جانسن، دیوالد برویس، راگاو گویال

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی را اینجا بخوانید. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام