بهترین ردیاب حیوانات خانگی + (امکانات، خرید و نحوه استفاده)

برای جلوگیری از این اتفاق، داشتن ردیاب حیوانات به شما در حفظ آنها کمک بزرگی میکند. دارای دکمه کمک اضطراری روی دستگاه که با فشار دادن آن برای صاحب حیوان پیام هشدار ارسال می شود. GK130 به گونه ای طراحی شده تا پس از نصب و فعالسازی دستگاه به محض دور شدن حیوان از محدوده امن پیامک های اطلاع رسانی برای مالک ارسال گردد. این ردیاب ها با وصل شدن به قلاده حیوانات میتواند موقعیت لحظه ای حیوان را به ما اطلاع دهد و همچنین امکان گم شدن ردیاب به دلیل وصل شدن به قلاده بسیار کم می شود .

صاحب حیوان می تواند به وسیله اپلیکیشن مخصوص ردیاب یک محدوده مشخص را روی نقشه برای حیوان ترسیم کند که اگر از آن محدوده خارج شد سریعا به وسیله ردیاب متصل به قلاده حیوان برای صاحبش یک پیام هشدار ارسال میشود که شخص میتواند به صورت آنلاین مکان حیوان خانگی خود را بر روی موبایل و یا کامپیوتر ردیابی کند. غیره از یک محدوده مشخص خارج شد به صاحب حیوان از طریق ردیاب گردن حیوان یک پیام هشدار ارسال شود. سپس از طریق اپلیکیشن مخصوص، به گوشی شما متصل می شوند.

از کاربردهای مهم این ردیاب ها استفاده از آن توسط فروشنده های سگ ها و گربه ها و یا دیگر حیوانات است . یکی دیگر از ویژگی های مهم این ردیاب ها این است که با استفاده از آن می توانید از تاریخچه مکان یابی استفاده کنید و موقعیت مکانی و رفت و آمد های روزهای گذشته را نیز چک کنید. از کاربردهای دیگر و مهم ردیاب های حیوانات استفاده برای دام ها در دامداری ها و یا دامدارهای محلی است.

درواقع شما به عنوان صاحبش می توانید مکان حیوان خانگی خود را بر روی موبایل و یا کامپیوتر به صورت آنلاین ردیابی کند. ۴ روش مکان یابی مجزا! نشانگر نوری محصول در حین شارژ کامل و یا کم شدن میزان انرژی باتری اطلاع رسانی های لازم را به شما نمایش می دهد. خیلی از ما به دلیل بلد نبودن راه ها و گیج شدن در هنگام پیداکردن آدرس ها از رانندگی کردن خوشمان نمی آید و تقریبا این موضوع برایمان تبدیل به مشکل بزرگی شده است که هر وقت می خواهیم به نقطه ای سفر کنیم کلی از زمانمان را صرف پیداکردن آدرس می کنیم.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد چیپ ردیاب حیوانات لطفا از صفحه ما بخواهید.