بوندس لیگا: بایر لورکوزن بدون شکست شالکه را صعود کرد تا دوم شود. اشتوتگارت وردربرمن را شکست داد

شالکه از ژانویه برنده نشده است و اکنون تنها 5 مسابقه با تساوی رکورد ناخواسته تاسمانیا برلین در 1966 فاصله دارد.

بوندس لیگا: بایر لورکوزن بدون شکست شالکه را صعود کرد تا دوم شود.  اشتوتگارت وردربرمن را شکست داد

جولیان باومگارتلینگر از لورکوزن بعد از گلزنی برابر شالکه در بازی خود در بوندس لیگا جشن می گیرد. AP

برلین: پس از اینکه جولیان باومگارتلینگر و پاتریک شیک روز یکشنبه تیم خود را به پیروزی 3-0 مقابل شالکه اخراج کردند ، بایر لورکوزن داغ داغ رهبران بوندسلیگا بایرن مونیخ بود و تیم پایین باشگاه را بیشتر در بحران فرو برد.

لورکوزن ، این فصل در لیگ شکست ناپذیر است و با کسب مقام دوم از RB لایپزیگ به یک امتیاز از بایرن قهرمان شد.

شالکه با 26 بازی جذاب و چشمگیر ، با روند تاریخی پیروزی خود در قعر قاره باقی ماند.

غول های مبارز از ژانویه پیروز نشده اند و اکنون تنها 5 مسابقه با تساوی رکورد ناخواسته تاسمانیا برلین در 1966 فاصله دارند.

مدت هاست که رکورد 31 بازی بدون پیروزی تاسمانی غیرقابل استفاده است. این باشگاه که به دلایل سیاسی به لیگ برتر صعود کرد ، در یک فصل معروف فاجعه فقط دو پیروزی و هشت امتیاز کسب کرد.

با این حال شالکه ، که فقط دو فصل پیش در لیگ قهرمانان اروپا بازی می کرد ، پس از هفتمین شکست این فصل در روز یکشنبه ، همچنان به محرومیت خود ادامه داد.

در حالی که فقط با Aleksandar Dragovic توپ را به گل تبدیل کرد ، لیورکوزن تنها پس از ده دقیقه از کرنر برتری خودش را بدست آورد.

Nassim Boujellab در دقیقه 32 تور شالکه را پیدا کرد ، اما پرچم خطبان فوراً جشنهای او را گرفت.

دروازه بان مایکل لنگر یک لورکوزن مسلط را دور نگه داشت تا دقیقه 67 که باومگارتلینگر با ضربه سر یک کرنر لئون بیلی به گل رسید تا اختلاف را دو برابر کند.

شب شالکه فقط بدتر شد زیرا پنالتی استیون اسکرزیبسکی توسط لوکاس هرادکی مهار شد تا اینکه در 12 دقیقه سوم شیک در سومین گل لورکوزن شکست.

بریس وامانگیتوکا

در اوایل روز یکشنبه ، سیلاس وامانگیتوکا ​​، وینگر کنگوئی دو گل به ثمر رساند تا اشتوتگارت 2-1 خارج از خانه مقابل وردربرمن پیروز شود.

در نیمه اول وامانگیتوکا ​​پس از گلزنی از روی دروازه ، با واکنش شدید بازیکنان برمن روبرو شد و با یک حرکت غیرورزشی از بازی اخراج شد تا توپ را به دروازه دروازه بفرستد تا در زمان توقف پیروزی را به ثمر برساند.

“دیوی سلکه” از برمن به اسکای گفت: “راه او به وضوح بی احترامی بود. او بازی بسیار خوبی داشت و باید فقط به توپ ضربه بزند ، و نه آهنگ بسازد و نه در مورد آن برقصد.”

این اولین برد در شش بازی برای تیم اشتوتگارت صعود شده بود که با این وجود پس از بازگشت به بوندسلیگا با مربیگری آمریکایی ، پلگرینو ماتارازو ، به شدت شروع کرده است.

شاگردان ماتارازو اکنون با کسب 14 امتیاز از 10 بازی اول خود ، در رده هشتم جدول قرار دارند.

وامانگیتوکا ​​درست بعد از گذشت نیم ساعت به استوتگارت برتری داد و توپ را از 12 متری شکست داد ، زیرا تاهیت چونگ ، قرضی منچستر یونایتد ، در محوطه جریمه به واتارو اندو خطا کرد.

وینگر کنگوئی پس از ضربه سر اشتباه ییری پاولنکا ، دروازه بان ، پیروزی را در وقت های تلف شده ضبط کرد.

سلکه قبل از سوت پایان با سر یک گل تسلیت سر تکان داد ، اما برای تیم میزبان خیلی کم بود و خیلی دیر بود.

برمن از هفته اول اکتبر پیروز نشده است و پس از شروع امیدوار کننده فصل اکنون به رتبه 12 رسیده است.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.