بکی هامون، مربی Aces، قلدری کردن بازیکن در دوران بارداری را رد کرد

بکی هامون، مربی لاس وگاس روز چهارشنبه این موضوع را رد کرد که Dearica Hamby، بازیکن سابق Aces در تیمش به دلیل باردار بودن مورد آزار و اذیت قرار گرفته است، و گفت که هر گونه احساسات بد بین این دو ناشی از مبادله هامبی است.

هامون، یکی از چهره های خیمه شب بازی لیگ، در یک تماس ویدیویی با خبرنگاران گفت که هیچ کاری برای ضمانت انضباط از سوی WNBA انجام نداده است، WNBA که او را برای دو بازی بدون دستمزد در روز سه شنبه پس از بررسی ماه ها در مورد اتهامات هامبی محروم کرد.

هامون گفت: “من توده کوچکم را روی چانه می گیرم و به حرکت ادامه می دهم.” “ما بزرگتر از این هستیم. فقط مهم نیست که آس ها چه کسانی هستند. مهم نیست که من هستم. و بنابراین، بله، همه از این موقعیت ناامید هستند، اما در پایان روز، ما می دانیم که کی هستیم و بنابراین می رویم. هر شب در آن حقیقت بخوابم.”

هامون گفت که یک بار از هامبی در مورد بارداری اش پرسیده است، اما وارد جزئیات صحبت هایش نشده است.

“من حدس می زنم که شما باید درخواست کنید [the league’s] هامون گفت: “اما، بله، اگر بخواهید، از نظر من این اشتباه من بود.”

هامون که در اولین فصل خود سال گذشته آسیس را به قهرمانی WNBA رساند، هشت فصل را به عنوان کمک مربی برای سن آنتونیو اسپرز گذراند و یکی از ستاره های در حال ظهور در دنیای مربیگری بسکتبال محسوب می شود.

او به شغل خالی تورنتو رپتورز مرتبط شده است، اما روز چهارشنبه گفت که “در هیچ تیمی در این روند نیست”.

هامون گفت: “اگر این اتفاق بیفتد، اتفاق می افتد. اگر کسی من را می خواهد، می توانید بیایید و به من بگویید. شما می دانید کجا باید من را پیدا کنید.” اما انرژی و تمرکز من 100 درصد در لاس وگاس Aces است.”

تماشا | رپتورز جستجو برای سرمربی جدید را آغاز می کند:

پس از اخراج نیک نرس، مربی بعدی رپتورز را جستجو کنید

جستجو برای سرمربی جدید تورنتو رپتورز پس از اخراج نیک نرس توسط این تیم آغاز شد و بسیاری از هواداران او را شگفت زده کرد.

تجارت هامبی “هیچ چیز شخصی نیست”

WNBA همچنین روز سه‌شنبه انتخاب دور اول آس در درافت 2025 را به دلیل یک موضوع دیگر لغو کرد – نقض قوانین لیگ در مورد مزایای غیرمجاز بازیکن مربوط به همبی، که در 21 ژانویه به لس‌آنجلس اسپارکس مبادله شد.

این معامله به Aces اجازه داد تا فضای سقف حقوق و دستمزد خود را برای امضای قرارداد دو بار MVP سابق WNBA با Candace Parker خالی کنند.

هامون گفت: «ما تصمیم گرفتیم هامبی را جابجا کنیم زیرا می‌توانستیم برای یک قرارداد او سه جسد داشته باشیم. من فکر می‌کنم خیلی واضح است که ما با چه کسی امضا کردیم که چرا این حرکت را انجام دادیم، اما [Hamby’s pregnancy] هرگز مشکلی نبود و هرگز دلیل معامله او نبود. فقط اینطور نبود. به ریاضیات و کسب و کار رسید. همین بود. هیچ چیز شخصی نیست

“من در تمام مدت رابطه خوبی با هامبی داشتم، احتمالاً به همین دلیل است که او این احساس را داشت. این یک خیانت به نظر می رسد. این بخش زشتی از کار من است، اما کسی باید حامل خبرهای بد باشد.”

هامبی پس از تمرین اسپارکس در روز سه شنبه گفت که می خواهد “به جلو حرکت کند و روی جایی که امروز هستم تمرکز کند.” با این حال، او گفت که “او و اتحادیه به بررسی گزینه های ما ادامه خواهند داد.”

اتحادیه به خصوص انتقاد کرد که هامون و آس ها به شدت مجازات نشدند و در بیانیه ای گفت: “این تیم یا هر تیم دیگری در سراسر لیگ از کجا در این تصمیم درس می گیرد که احترام در محل کار بالاترین استاندارد است و شأن یک بازیکن قابل دستکاری نیست؟

سازمان از هامون حمایت می کند

WNBA گفت که با 33 نفر مصاحبه کرده و متن ها، ایمیل ها و سایر اسناد را بررسی کرده است. هامون گفت که هیچ یک از بازیکنان فعلی Aces مورد مصاحبه قرار نگرفتند و طبق اطلاعات او تنها بازیکنی که لیگ با آن صحبت کرد، بازیکن سابق لاس وگاس، لیز کامبیج بود.

هامون همچنین گفت که هیچ پیامک یا ایمیل منفی برای همبی ارسال نکرده است.

هامون گفت: “در واقع ندیده ام که دیریکا گفته باشد که پیام های بدی از ما دریافت کرده است.” “من فکر می کنم که این کاملا توسط شخصی در خارج ساخته شده است که نمی داند چه اتفاقی در حال رخ دادن است.”

Aces روز سه شنبه بیانیه ای صادر کرد و حمایت خود را از هامون اعلام کرد.

در این بیانیه آمده است: «تصمیمات WNBA در مورد بکی هامون با آنچه که ما درباره او می‌دانیم و دوست داریم همخوانی ندارد. بکی یک انسان دلسوز است که روابط شخصی نزدیکی با بازیکنانش برقرار می کند.

هامون گفت که از حمایت مالک مارک دیویس، رئیس جمهور نیکی فارگاس و بازیکنانش قدردانی می کند.

او گفت: “این تمام چیزی است که برای ادامه حرکت آن نیاز دارم.”

زمانی که گرگ پوپوویچ در جریان بازی دسامبر 2020 مقابل لس آنجلس لیکرز اخراج شد، هامون اولین زنی بود که در یک بازی NBA وظایف سرمربی را بر عهده گرفت. هامون همچنین مربی اسپرز برای قهرمانی لیگ تابستانی NBA در سال 2015 بود.

او در ماه آگوست در تالار مشاهیر بسکتبال یادبود نایسمیت ثبت خواهد شد. او شش بار ستاره WNBA شد و هفتمین بازیکنی شد که 5000 امتیاز حرفه ای را از آن خود کرد.