بیگودی های مخلوط کانادایی در جریان، افکار عمومی در مورد روند انتخاب المپیک

لغو آزمایش‌های مختلط دوتایی کرلینگ، طیف گسترده‌ای از احساسات را در بین بازیکنان ایجاد کرده است – مسائل انگشت شماری، به‌ویژه در مورد زمان‌بندی و فرآیند انتخاب به طور کلی را روشن می‌کند.

تیمی که به پکن اعزام خواهد شد اکنون توسط کرلینگ کانادا، کمیته المپیک کانادا و مالک سکو انتخاب خواهد شد.

خبر افشاگری بسیاری از بازیکنان را در مورد نحوه انتخاب تیم و نحوه آماده سازی در صورت انتخاب شدن در هاله ای از ابهام قرار داده است.

کری اینارسون در CBC Sports گفت: “موضوع سختی است، مطمئناً این موضوع است.” آن فرفری نمایش. تیم‌ها در هر صورت آسیب خواهند دید، بنابراین من قطعاً خوشحالم که چنین تصمیمی نمی‌گیرم.

تماشا | اینارسون امیدوار است که برای دوبل مختلط المپیک انتخاب شود:

کری اینارسون می خواهد گزینه کانادایی برای بازی های دونفره مختلط المپیک باشد

کری اینارسون که تازه از قهرمانی کرلینگ دوبل مختلط کانادا به دست آورده است، می‌گوید که انتخاب تیم المپیک یک «پرتاب» خواهد بود، اما او امیدوار است که با شریک جدید «برد جاکوبز» به موفقیت دست یابد.

اعلام لغو در 26 دسامبر، به دنبال افزایش موارد COVID-19 در میان بازیکنان، با برنامه‌ریزی این رویداد از 28 دسامبر تا 2 ژانویه در Portage la Prairie، Man برگزار شد.

با توجه به بازه زمانی محدود سه هفته ای ورزشکاران قبل از پرواز به پکن، سؤالاتی مطرح می شود که چرا آزمایشات اینقدر نزدیک به بازی های زمستانی برنامه ریزی شده است.

چلسی کری می‌گوید: «کووید روی این موضوع تمرکز کرده است، که با نزدیک شدن به آن، هیچ برنامه اضطراری برای شما باقی نمی‌گذارد، نمی‌توانید آن را دوباره برنامه ریزی کنید.»

“اما همچنین، به تیم هیچ زمانی برای استراحت و ریکاوری و سپس آماده سازی مناسب نمی دهد. به تیم های ما اجازه نمی دهد تا در هیچ یک از بازاریابی های المپیک شرکت کنند، زیرا آنها به موقع نمی دانند که اکثر آنها کجا هستند. این ورزش زودتر تصمیم گرفته می شود.”

چه کسی می تواند، باید انتخاب شود؟

در میان موضوعات مورد بحث قبل از انتخاب، استفاده از سیستم امتیازدهی برای تیم‌های برتر بوده است، در حالی که تجربه نیز عاملی است که برخی فکر می‌کنند باید در درجه اول مورد توجه قرار گیرد.

در حال حاضر، برت گالانت و جوسلین پیترمن در صدر جدول امتیازات قرار دارند، اما هر دو بازیکن در حال حاضر قرار است در المپیک برای تیم های مردان و زنان شرکت کنند.

در رتبه دوم، جنیفر جونز و برنت لینگ، تایرل گریفیث و نانسی مارتین در رتبه سوم، جان اپینگ و لیزا ویگل در رتبه چهارم و قهرمان المپیک، جان موریس، همراه با شریک جدیدش، ریچل هومن، در رتبه پنجم قرار دارند.

آینارسون که در ماه مارس به همراه برد گوشو عنوان ملی را به دست آورد، با شریک جدید برد جاکوبز در رتبه بیست و سوم قرار دارد.

“شما نگاه کنید، CTRS [Canadian Team Ranking System] جدول رده بندی تیم‌هایی که برای بازی دوبل مختلط وقت گذاشتند، و برای من، متأسفانه من آن زمان را برای بازی در هر دو بازی ندارم.

از آنجایی که من قهرمان مدافع کانادا هستم، و می‌دانم که مردم ممکن است نگاه کنند و بگویند “او فقط در دو مسابقه بازی کرده است”، اما من در هر دوی آن‌ها واقعاً خوب عمل کردم. بنابراین این یک تصمیم دشوار است.”

تماشا | وین، کیم تاک می خواهند که کرلینگ کانادا تصمیم بگیرد:

وین و کیم تاک از برنامه کرلینگ دوبل مختلط کانادا انتقاد می کنند

این زوج متاهل کرلینگ می گویند که کانادا برای ایجاد یک برنامه دونفره مختلط مستقل، جدا از کرلینگ تیمی، به زیرساخت های مناسب نیاز دارد.

برای وین و کیم تاک، که پس از مثبت شدن آزمایش کووید-19 از این تیم خارج شدند، این زوج نظرات متفاوتی در مورد اینکه چه کسی و چگونه تیم ها باید انتخاب شوند، داشتند.

“در آوردن [the] COC و صاحب تریبون – صادقانه بگویم، من فکر می‌کنم این یک قربانی برای کرلینگ کانادا است. اجازه دهید آنها تصمیم بگیرند و مجبور نیستند به نکات و کارهایی که قبلاً همه انجام داده اند نگاه کنند.”

“راستش را بخواهید، آنها به جانی مو نگاه خواهند کرد [Morris] و راشل [Homan]، زیرا آنها به المپیک رفته اند. به نظر من سه تیمی که باید در نظر گرفته شوند، هستند [Griffith] و [Martin] و ریچل و جان، اما انتخاب من پیترمن و گالانت خواهد بود.”

برای کیم، بیشتر به دنبال داشتن یک تیم دونفره مختلط است تا تیمی که از قبل راهی المپیک شده است.

او گفت: «فکر نمی‌کنم شما نیازی به جدا کردن تیم از چهار نفر از قبل داشته باشید. “من فکر می کنم نانسی و تای با توجه به این واقعیت که آنها بالاترین رتبه CMDR را دارند، شایسته رفتن هستند. [Canadian Mixed Doubles Ranked] تیم، اما من در واقع فکر می‌کنم که جانی مو و ریچل انتخاب خواهند شد، و فکر می‌کنم که این به آنچه آنها فکر می‌کنند مهم است و این تجربه المپیک خواهد بود.”

از بین پنج نفر برتر سیستم رتبه‌بندی، تنها دو نفر از گریفیث و مارتین حداقل یک بازیکن در حال حاضر ندارند که به بازی‌ها رفته است، و از نظر گریفیث، او به سادگی امیدوار است هر تصمیمی که باشد، به برنامه دونفره مختلط کمک کند. .

“من واقعاً دوست دارم ببینم، هر انتخابی که انجام شود، [that] گریفیث گفت: “من واقعاً فکر می کنم فرصتی در کانادا برای ما وجود دارد که بازی دونفره مختلط را توسعه دهیم. من نسبتاً تازه کار هستم، من فقط چهار سال است که دوبل مختلط بازی می کنم، این اولین دوره کامل المپیک من است.

برای آینده، من دوست دارم شاهد رشد زیادی در این زمینه باشم و فکر می‌کنم این تصمیم می‌تواند روی آن تاثیر بگذارد و تیم‌هایی که از دوبل مختلط حمایت می‌کنند نیز این تصمیم را تماشا خواهند کرد.»

تماشا | آن کرلینگ شو، قسمت کامل:

بحث در مورد بیگودی های دونفره مختلط که چه کسی باید نماینده کانادا در المپیک باشد

کری آینارسون، وین و کیم تاک، تایرل گریفیث و چلسی کری، با مدال طلای ترکیبی دوبل برای دفاع، تصمیم می‌گیرند که چه کسی باید نماینده کانادا باشد.