بیگودی های معروف وظیفه دارند دوباره شکوه المپیک کانادا را به دست آورند

این گزیده ای از The Buzzer است که خبرنامه ایمیل روزانه CBC Sports است. با اشتراک در اینجا از اتفاقات ورزشی مطلع شوید.

تیم های کرلینگ المپیک کانادا بالاخره کامل شدند

راک ها ۲۰ روز دیگر در پکن به پرواز در می آیند، اما تا امروز صبح طول کشید تا کانادا ورود نهایی خود را اعلام کند. جان موریس و ریچل هومن از مدال طلای دوبل مختلط که موریس در سال 2018 با هم تیمی سابق کیتلین لاوز به دست آورد، دفاع خواهند کرد.

هومن و موریس از جمله 16 تیمی بودند که قرار بود قبل از لغو این رویداد در ماه گذشته، برای کسب مقام کانادا در مسابقات المپیک در مسابقات دوبل مختلط ملی در مانیتوبا به رقابت بپردازند. کمیته ای به رهبری کرلینگ کانادا چند هفته گذشته را صرف تصمیم گیری کرد که کدام دو را به چین بفرستد، عواملی از جمله عملکرد اخیر ترکیبی دوبل همراه با موفقیت بین المللی در کرلینگ سنتی را بررسی کرد. یکی دیگر از جفت‌های پر زرق و برق در این رقابت‌ها کری اینارسون قهرمان اسکاتی‌ها و براد جاکوبز دارنده مدال طلای مردان المپیک 2014 بود. همچنین لابی‌های قابل‌توجهی از سوی بازیکنانی صورت گرفت که خود را وقف بازی‌های دوبل مختلط کرده‌اند و معتقدند که این باید مهم باشد.

اما در نهایت استعدادها پیروز شدند. اگر هدف اعزام تیمی با بالاترین سقف باشد، کمیته انتخاب بر روی واضح ترین انتخاب تصمیم گرفت. موریس، 43 ساله، یک مجری اثبات شده المپیک است که مدال طلای مردان را به عنوان سومین مدال برای کوین مارتین در سال 2010 به دست آورد، قبل از اینکه در سال 2018 با لاوس عنوان دونفره مختلط را به دست آورد. هومن 32 ساله یکی از موفق ترین بیگودی های تاریخ است. با سه عنوان اسکاتی و یک قهرمانی جهان در مورد جام او. و آنها هیچ شراکتی با تفنگ ساچمه ای ندارند. هومن و موریس از سال 2015 با هم دوبل مختلط بازی کرده‌اند. موریس چهار سال پیش پس از اینکه هومان در مسابقات زنان کانادا پیروز شد، به لاوس روی آورد، که باعث شد به دلیل خط‌مشی کرلینگ کانادا که هر کسی را از شرکت در بیش از یک رشته کرلینگ منع می‌کند، واجد شرایط حضور در مسابقات دونفره مختلط المپیک نباشد. در همان بازی ها

در مورد لاوز، او نیز به عنوان عضوی از پیست بازی که جنیفر جونز در مسابقات زنان کانادایی در ماه نوامبر برنده شد، به پکن می رود. تیم براد گوشو قهرمان مردان شد. در Gushue و Jones، کانادا یک مدال طلای سابق المپیک را در هر دو تورنمنت سنتی کرلینگ در پکن خواهد داشت.

اکنون که در نهایت همه کسانی که برای کانادا بازی می کنند را می شناسیم، بیایید نگاهی گذرا به سه تورنمنت کرلینگ المپیک و آنچه که تیم های کانادا با آن روبرو هستند بیندازیم:

دوبل مختلط

ابتدا، بیایید از سادگی مسابقات کرلینگ المپیک قدردانی کنیم. هر سه مسابقه با یک دور رفت 10 تیمی شروع می شود و چهار تیم برتر به نیمه نهایی راه می یابند. برندگان نیمه نهایی برای طلا بازی می کنند. بازنده های نیمه نهایی برای برنز بازی می کنند. بدون پلی آف صفحه، بدون براکت های عجیب و غریب سه گانه برای رمزگشایی. آسان.

در سال 2018، زمانی که بازی های دونفره مختلط اولین بازی المپیک خود را با یک مسابقه 8 تیمی انجام داد، موریس و لاوز یک توپ مخرب بودند. آنها پس از باخت در بازی افتتاحیه خود به نروژ، هشت برد متوالی کسب کردند و طلا گرفتند، از جمله شکست 10-3 سوئیس در فینال.

جنی پرت و مارتین ریوس دو نفره سوئیسی مدال نقره به پکن بازگشتند. زوج نروژی کریستین اسکاسلین و مگنوس ندرگوتن نیز همینطور است که پس از شکست مرد تیم روسیه در تست دوپینگ، برنز دریافت کردند. علاوه بر هومن، تنها نام بزرگ دیگری که در مسابقات دونفره مختلط حضور داشت، بروس موات از بریتانیای کبیر است، قهرمان دو دوره مردان اروپا که سال گذشته مدال نقره مسابقات مردان را به دست آورد.

یک خط داستانی بزرگ در پکن، تلاش هومن برای رهایی از یک نمایش فاجعه بار در مسابقات زنان در سال 2018 خواهد بود. تیم او 4-5 پیش رفت و اولین پیست کانادایی شد که پلی آف بازی های المپیک را از دست داد.

رویداد دونفره مختلط در 2 فوریه در ساعت 7:05 صبح به وقت شرقی برگزار می‌شود و هومن و موریس اولین بازی خود را در آن شب در ساعت 8:05 عصر به وقت شرقی مقابل بریتانیای کبیر انجام می‌دهند. نیمه نهایی صبح روز 7 فوریه در مناطق زمانی کانادا برگزار می شود و بازی مدال طلا روز بعد در ساعت 7:05 صبح به وقت شرقی برگزار می شود.

مردانه

کانادا نیز در این رویداد در سال 2018 شکست خورد و تیم کوین کو در نیمه نهایی مغلوب جان شوستر قهرمان نهایی از ایالات متحده شد و سپس از سوییس در بازی مدال برنز ناراحت شد. قبل از این بازی ها، هیچ تیم کرلینگ کانادایی هرگز موفق به کسب مدال نشده بود. در پیونگ چانگ، هر دو تیم سنتی این کار را انجام دادند.

برای گوشه، از زمانی که 16 سال پیش در ایتالیا مدال طلای المپیک خود را کسب کرد، خیلی چیزها تغییر کرده است. در آن زمان، او یک جوان با استعداد و در عین حال هنوز تا حدودی خام بود که سنگ های چهارم را پرتاب می کرد، اما به راس هاوارد افسانه ای تکیه می کرد تا بازی ها را از مقام دوم فراخواند (در رکوردهای رسمی المپیک، هاوارد به عنوان بازیکن پرش ذکر شده است). حالا گوشو بزرگ شده است – یک پدر 41 ساله که به طور کامل بر حرفه خود مسلط است. او سه عنوان بریر از سال 2017-2020 و یک قهرمانی جهان در سال 17 را به دست آورد. Gushue به عنوان بازیکن مورد علاقه در آزمایش‌های کانادایی در ماه نوامبر، در راه شکست دادن جیکوبز در فینال، تنها یک بازی را باخت.

رقابت در پکن سخت خواهد بود. این شامل شوستر، موات و قهرمان پنج بار جهان، نیک ادین از سوئد است که به دنبال اولین طلای المپیک خود پس از گرفتن برنز در سال 2014 و نقره در سال 18 است. مسابقات در 8 فوریه در ساعت 7:05 صبح به وقت شرقی، زمانی که کانادا به مصاف دانمارک می رود، باز می شود. نیمه‌ها صبح 17 فوریه در مناطق زمانی کانادا است و بازی مدال طلا در 18 فوریه ساعت 1:05 بامداد به وقت شرقی برگزار می‌شود.

زنانه

جنیفر جونز در حال کرلینگ است – برنده شش اسکاتلندی رکورد دار، دو بار قهرمان جهان و دارنده مدال طلای المپیک در سال 2014. اما پیروزی او در آزمون های کانادا تا حدودی غافلگیرکننده بود. در 47 سالگی، جونز را از دوران اوج خود گذشته بود، و بیشتر ناظران او را پشت سر هومن، آینارسون و تریسی فلوری رده بندی کردند. مطمئناً، جونز در دور برگشت به همه آنها باخت. اما زمانی که چیپ‌ها پایین آمد، او از راه رسید، کریستا مک کارویل را در نیمه‌ها شکست داد و سپس فینال را از فلوری شکست‌ناپذیر در یک پایان اضافی ربود.

جونز در پکن با هر سه مدال آور سال 2018 روبرو خواهد شد: آنا هاسلبورگ مدافع قهرمان سوئد، کیم یون جونگ از کره جنوبی (نقره) و ساتسوکی فوجیساوا از ژاپن (برنز). همچنین برنده دو دوره اخیر قهرمانی جهان – سیلوانا تیرینزونی سوئیس – و قهرمان جهان در سال 2013، ایو مویرهد از بریتانیای کبیر، که برنز المپیک 2014 را به دست آورد، وجود دارد.

مسابقات زنان 9 فوریه در ساعت 20:05 به وقت شرقی آغاز می شود و کانادا اولین بازی خود را در 10 فوریه در ساعت 7:05 صبح به وقت شرقی مقابل کره جنوبی برگزار می کند. نیمه نهایی در صبح 18 فوریه در مناطق زمانی کانادا برگزار می شود و فینال در 19 فوریه ساعت 20:05 به وقت شرقی است.

اطلاعات بیشتر در مورد اعلام تیم دونفره مختلط امروز را در این داستان توسط Devin Heroux از CBC Sports بخوانید. دوین و کولین جونز (دیگر برنده شش بار اسکاتلندی) به همراه جونز، گشو، هومن و موریس در قسمت امشب برنامه خواهند بود. آن فرفری نمایش. آن را در ساعت 7 بعد از ظهر به وقت شرقی در کانال یوتیوب CBC Sports تماشا کنید.

انتصاب المپیک هومن و موریس همان چیزی است که هر بیگودی آرزویش را دارد

ریچل هومن و جان موریس به That Curling Show می‌پیوندند. تازه از اخباری که برای نمایندگی کانادا در کرلینگ دونفره مختلط در المپیک پکن انتخاب شده‌اند.

به سرعت…

یک زن کانادایی کاندیدای تبدیل شدن به GM وایکینگ های مینه سوتا است. طبق گزارش ها، تیم NFL درخواست مصاحبه با کاترین رایچ، 33 ساله ای که معاون عملیات فوتبال فیلادلفیا ایگلز است، کرده است. Raiche که بالاترین رتبه در بخش پرسنل NFL است، از سال 2019 در Eagles بوده است و سال گذشته به سمت فعلی خود ارتقا یافته است. قبل از آن، او برای CFL در Toronto Argonauts و Montreal Alouettes کار می کرد، جایی که او دستیار GM تیم بود. فقط یک زن GM NFL بوده است. سوزان توسه اسپنسر توسط لئونارد توسه، مالک وقت ایگلز، پدرش، در سال 1983 منصوب شد. درباره مصاحبه احتمالی رایچه با مینه سوتا در اینجا بیشتر بخوانید.

نواک جوکوویچ حریف خود را برای دور اول اوپن استرالیا آموخت – اگر اجازه بازی داشته باشد. با فرض اینکه وزیر مهاجرت استرالیا از قدرت خود برای اخراج جوکوویچ به دلیل رعایت نکردن الزامات واکسیناسیون کووید-19 برای بازدیدکنندگان خارجی استفاده نمی‌کند، شماره 1 مردان روز دوشنبه یا سه‌شنبه با هموطن صرب خود میومیر کچمانوویچ روبرو خواهد شد. تصمیم نهایی در این مورد هنوز اعلام نشده است. فلیکس اوگر-آلیاسیمه، مرد شماره 9 انفرادی، با بالاترین رتبه بندی، امیل روسووووری فنلاند را به تساوی کشید. شماره 14 دنیس شاپوالوف، که همراه با اوگر-آلیاسیم به کانادا کمک کرد تا اولین قهرمانی خود در ATP را در آخر هفته گذشته کسب کند، به مصاف لاسلو جره صرب بی‌نظیر خواهد رفت. لیلا فرناندز، شماره 23 زن، به نظر می‌رسد که با دیدار با وایلد کارت استرالیایی، مدیسون اینگلیس، از دویدن شگفت‌انگیز خود به فینال اوپن آمریکا در سال گذشته استفاده کند. بیانکا آندریسکو از مسابقات حذف می شود، در حالی که ربکا مارینو تنها کانادایی است که در مقدماتی باقی مانده است. اطلاعات بیشتر در مورد وضعیت جوکوویچ و قرعه کشی اوپن استرالیا را اینجا بخوانید. اطلاعات بیشتر در مورد مسیرهای کانادایی را اینجا بخوانید.

در حال آمدن در CBC Sports

در اینجا چیزی است که می توانید جمعه را به صورت زنده در CBCSports.ca، برنامه CBC Sports و CBC Gem پخش کنید:

اسکلت: بهترین امیدهای کانادا برای کسب مدال در جام جهانی این هفته در سنت موریتز سوئیس در رشته زنان است. میرلا رهنووا در رده نهم قرار دارد و تنها مدال کانادا را در این فصل با یک برنز ماه گذشته در آلمان به دست آورد. جین کانال در رتبه دوازدهم قرار دارد. مسابقه زنان را که از ساعت 3 صبح به وقت شرقی شروع می شود و مردان را در ساعت 7 صبح به وقت شرقی تماشا کنید.

اسکی آلپاین: یکی از معتبرترین رویدادها در مسابقات اسکی در ساعت 6:30 صبح به وقت شرقی با سراشیبی مردان جام جهانی در محل محترم برگزار می شود. لابرهورن کوه در ونگن، سوئیس. جک کرافورد کانادایی در سوپر جی امروز در همان تپه پنجم شد.

صلیب اسکی: دسته ای از مدعیان المپیک کانادایی در جام جهانی این هفته در ناکیسکا در آلبرتا با هم رقابت می کنند. در مسابقات زنان، ماریل تامپسون، قهرمان المپیک 2014 و بریتانی فیلان، دارنده مدال نقره در سال 2018 حضور دارند. مردان شامل برادی لمان قهرمان المپیک و ریس هاودن مدافع قهرمان جام جهانی است. اولین دوره از دو مجموعه رویدادهای مردانه و زنانه را در ساعت 2:15 بعد از ظهر به وقت شرقی در Nakiska تماشا کنید. ست دوم شنبه در همان ساعت برگزار می شود.

اسکی آزاد – مغولان: میکائل کینگزبری، ستاره کانادایی، قبل از المپیک، در دره آهو یوتا به آخرین ایستگاه جام جهانی می‌رود و به دنبال صدمین سکوی حرفه‌ای خود در جام جهانی است. او همچنین به دنبال دهمین عنوان قهرمانی فصل متوالی خود است. کینگزبری هفته گذشته با پیروزی های متوالی در مونت ترمبلانت، کوئه، برتری را از ایکوما هوریشیما ژاپن به دست آورد. آنها امروز در ساعت 4 بعد از ظهر به وقت شرقی رقابت می کنند. اگر این را به موقع خواندید، اینجا را به صورت زنده تماشا کنید. مراسم جمعه در همان ساعت شروع می شود.

شما به سرعت هستید. فردا باهات حرف بزن