تاتوم 29 امتیاز کسب کرد و سلتیکس را با برتری 2-0 سری از هاوکس پشت سر گذاشت

جیسون تیتوم 29 امتیاز و یک دانک قاطع برای پایان دادن به یک بازی دیرهنگام داشت و بوستون سلتیکس سه شنبه شب آتلانتا هاکس میهمان را با نتیجه 119 بر 106 شکست داد تا در سری دور اول پلی آف 2-0 پیش بیفتد.

دریک وایت 26 امتیاز و 7 ریباند و جیلن براون 18 امتیاز به دست آوردند. بوستون با نتیجه 64 بر 40 از آتلانتا پیشی گرفت.

دژونت موری با 29 امتیاز پیشتاز هاکس بود و تری یانگ 24 امتیاز.

بازی 3 جمعه شب در آتلانتا است.

هاکس با کاهش 20 درصدی، در اواخر سه ماهه سوم آن را تک رقمی کرد.

در حالی که آتلانتا 74 بر 57 عقب بود، یانگ به سمت نیمکت رفت و 7:07 پایانی دوره را پشت سر گذاشت و برای مدت کوتاهی از رختکن دیدن کرد.

هم تیمی هایش بدون او این کار را انجام دادند و با نتیجه 24-16 از سلتیکس پیش افتادند تا در 9 – 90-81 – وارد چهارم شوند.

یانگ برای شروع دوره پایانی بازگشت و با کسب چهار امتیاز متوالی در فاصله کمی بیش از پنج دقیقه بازی، نتیجه را 104-95 کرد.

اما سلتیکس با یک دوی 15-2 پاسخ داد – که با یک 3 امتیازی و دانک توسط تاتوم خاتمه داده شد – تا با 2:16 مانده به پایان به 119-97 برگردند.

در حالی که هاوکس در روز سه‌شنبه عملکرد بهتری در تیراندازی به ارمغان آورد، سلتیکس انرژی کلی خود را افزایش داد، و بارها آتلانتا را در زمین انتقال شکست داد و هاکس را به توپ‌های شل کرد.

یک مثال بارز در کوارتر دوم بود که براون در حالی که دی آندره هانتر در حال رانندگی بود، توپ را آزاد کرد.

مالکوم بروگدون آن را به هم چسباند و به جلو پرتاب کرد تا براون دوی سرعتی که بین یانگ و دژونت موری در حال تماشای توپ شکافته شده بود.

سری های سطح کاوالیرز با نیکس

داریوش گارلند 32 امتیاز، 26 امتیاز به دست آورد و در نیمه اول لحن تهاجمی برای کلیولند ایجاد کرد و کاوالیرز سری پلی آف کنفرانس شرق خود را مقابل نیویورک در یک بازی با پیروزی 107 بر 90 در سه شنبه شب مقابل نیکس یکسان کردند.

گارلند در کوارتر دوم 15 امتیاز به دست آورد، زمانی که کلیولند از نظر دفاعی فشرده شد و بر نیویورک مسلط شد، و در مسیر 9 برگرداندن مجبور شد تا برتری 20 امتیازی در نیمه دوم را باز کند. Cavs برتری خود را به 29 در چهارمین رساند.

ضربه کلیولند با یک خطای سخت به پایان رسید.

نیویورک هنوز 23 امتیاز داشت و شروع به بازی می کرد که جولیوس رندل توسط جرت آلن مرکز Cavs در دانک در حالی که 2:22 مانده بود به هوا برخورد کرد. رندل به سختی روی زمین افتاد و پس از بلند شدن، با چند بازیکن Cavs و مربی JB Bickerstaff صحبت کرد.

کریس لوورت 24 امتیاز از روی نیمکت و دونوان میچل 17 امتیاز و 13 پاس گل در مرحله پلی آف دوران حرفه ای خود برای کاوها به دست آورد، که بسیار فیزیکی تر از بازی 1 بودند و پا به پای نیکس قرار گرفتند.

رندل 22 امتیاز و جلن برانسون 20 امتیاز برای نیویورک به دست آوردند، که در بازی راکت وام مسکن پر سر و صدا FieldHouse برای رفتن به خانه برای بازی 3 در مدیسون اسکوئر گاردن در جمعه شب، به تقسیم مورد نیاز رسید.

کاوز از همان ابتدا با نیکس مطابقت داشت و توپ های 50/50 را که در بازی افتتاحیه به نیویورک رفت، بردند. و اگر کنترل سرسختی جدید کلیولند به اندازه کافی یک چالش نبود، نیکس همدیگر را شکست داد.

در طی یک سکانس در کوارتر دوم، در حالی که کاوها شروع به دور شدن می کردند، رندل چرخید تا به سمت زمین بدود و به طور تصادفی به صورت برانسون کوبید که باعث شد هم تیمی اش از شدت درد پس بزند.

گارلند خسارت خودش را وارد کرد.

این بازیکن 23 ساله در اولین بازی خود در پلی آف ترسو بود و در کوارتر چهارم موفق به زدن یک شوت نشد و روز شنبه تنها با یک پاس گل در 43 دقیقه به پایان رسید. پس از تمرین روز دوشنبه، او گفتگوی عمیقی با میچل داشت که از هم تیمی جوان خود خواست تا قوی تر باشد.

گارلند پیام را دریافت کرد.

او یک جفت پرتاب 3 امتیازی را در جریان بازی 13-4 در کوارتر دوم تخلیه کرد و سپس وقتی به سبد رسید هیچ ترسی از خود نشان نداد و سعی کرد بر روی ایزایا هارتنشتاین مرکز 7 فوتی نیکس غوطه ور شود. نگهبان.

نیمکت Cavs با دیدن شجاعت گارلند فوران کرد و میچل قبل از اینکه از جمعیت فروش رفته بخواهد او را بشناسند به دستان او سیلی زد. زمانی که جاش هارت از نیویورک برای خطای فنی فراخوانده شد، به نظر می‌رسید که این لحظه تیم نیکس را تکان دهد.