ترجمه دانشجویی

6 راه برای افزایش فروش تعطیلات برای خدمات ترجمه
تعطیلات در گوشه گوشه است و پس از Black Friday Sale همه باید از مناسبت های جشن استراحت کنند ، درست است؟
ترجمه ارزان دانشجویی
اشتباه!
به نظر می رسد مردم تازه در حال شروع کار برای جشن های تعطیلات هستند و بنابراین تجارت در حال شکوفایی و فروش آواز است. جشنواره ها به معنای مشتری های خوشحال هستند. مشتری خوشحال یعنی فروش بیشتر. برای اطمینان از اینکه حداکثر سود کسب و کار شما در این ساعات شادی آور فصل تعطیلات بیشتر است ، بهتر است با مبارزات تعطیلات شروع کنید.

فصل تعطیلات بهترین زمان سال است که یک تجارت می تواند دو برابر درآمد سال خود را کسب کند.

هیچ چیز به خوبی مترجم در میان ماهی های دیگر وجود ندارد!
کریسمس گوشه ای است و سال نو نیز پشت سر نمی گذارد ، بنابراین در مورد جشن گرفتن فصل تعطیلات آینده در سراسر جهان چطور؟ با تشکر از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ، مردم اکنون در تعامل جهانی با یکدیگر متصل شده اند. ممکن است یک دوست قلم داشته باشد (البته بصورت آنلاین) و همه دوستان در سرتاسر جهان تصمیم دارند پایگاه خبری سهاب جشن ها را در …. بگذرانند ، بگوییم چین یا تایلند برای یک تغییر. ممکن است برای آشنایی قبلی نیاز به خدمات ترجمه داشته باشید.

چرا؟
این یک اقدام احتیاطی سالم و ایمن است (بدون هیچگونه اشاره ای برای شما) و می توانید مطمئن شوید که یک یا دو عبارت را نیز می گیرید! اکنون برای خدمات ترجمه ، آنها می توانند با معرفی کمپین های تعطیلات موثر ، مشتریان را هدف قرار دهند. بیایید نگاهی سری بزنیم به 6 تا خلاقیت داشته باشیم.

فصل تخفیف روشن است!
تخفیف ساده ترین راه برای جلب توجه مشتری است. آیا می خواهید آنها برای سوالات حفاری کنند یا حتی نگاهی به وب سایت شما بیندازند؟ اعلان های پاپ را با تخفیف و voila ایجاد کنید! شما خوب رفتن. با حرکات فروش انحصاری یا خدمات ترجمه نسخه های محدود با مشتریان خود رفتار کنید و این باعث جذب مشاغل خواهد شد.

به یاد داشته باشید ، بیشتر مشتریان شرکت های تجاری نیز هستند ، بنابراین خلاق باشید. گوگل ترجمه ارائه چیزی هم تراز در کنار خدمات ترجمه یک حرکت مفید خواهد بود. بنابراین ، ویژه کریسمس یا هانوکا هدیه یا بهتر از آن یک بسته ترکیبی را ارائه دهید که لیستی از خدمات موجود برای تخفیف بعد از درآمد مشخص را ارائه می دهد.

خبرنامه ها و ایمیل های شخصی
مشاغلی مانند خدمات ترجمه معمولاً خدمات آنلاین را انجام می دهند. استفاده از ایمیل برای متن کامل ابزاری قدرتمند است. بازاریابی از طریق ایمیل اثبات این است که ارسال استراتژی و دریافت اطلاعات اولیه از طریق ایمیل های شخصی و ایمیل های مجاز شده توسط شغل می تواند معجزه کند اگر استراتژی به درستی اعمال شود. مشتریان وفادار همیشه منبع مطمئنی برای جزئیات مرتبط هستند. از طریق ایمیل پیشنهادات و بازخورد مشتری را بخواهید.

تقسیم بندی ایمیل به شما کمک می کند پاسخ منظم مشتری شما را شناسایی کنید. می توانید جزئیات مشتری خود مانند تولد ، تقویم رویداد و غیره را پیگیری کنید. این امر به ایجاد وفاداری کمک می کند حتی اگر مشتری کاملاً از دلایل این گونه ایمیل ها آگاه باشد. پاسخ آنها همیشه خوش بینانه است زیرا آنها عاشق ارزش گذاری هستند.

Crossed Eye Sales
هنگامی که خدمات ترجمه شما در سراسر جهان به فروش رسید ، در طراحی استراتژی فروش متقابل دقت کنید. حفظ مشتریان وفادار یک سختی است. اما یک سرویس ترجمه خاص خاص صنعت با یک لینک بازگشت مطمئن می توانید مشتری را ترغیب کنید که از پیشنهادات اضافی استفاده کند.

هنگامی که یک بسته جدید یا حتی نمونه و آزمایش برخی خدمات ابتکاری جدید را پیشنهاد می دهید ، حسن نیت در شما صرفه جویی می کند. مشتری وفادار شما به دنبال آن خواهد بود. حداقل هزینه یا آزمایشات رایگان (حداکثر) را اضافه کنید. این نه تنها به تولید فروش کمک می کند بلکه با مجالس محدود جشن ، مشتریان مطمئن می شوند حداقل خدمات را امتحان می کنند.

کوپن هدیه
رد کوپن برای مشتری چقدر سخت است؟ چطور غیرممکن است؟

ارتقا a دسته جدیدی از زوج زبان در زمان کریسمس بهترین ابزار تبلیغاتی است. شما به مشتریان کمک می کنید تا جدیدترین جفت زبان را امتحان کنند. کسانی که از خدمات شما مطلع هستند با کمال میل از این پیشنهاد استفاده می کنند. مشتریان با جدیت صرفه جویی در هزینه های نقدی ، به کارمندان و مشتریان خود پاداش می دهند. هدایای شرکت و کوپن در صورت برنامه ریزی هوشمندانه می تواند متناسب با فروش باشد و مشتری های بالقوه ای را نیز برای آینده ایجاد کند.

از جمله ترجمه از چینی-انگلیسی رایج ترین جفت زبان با تقاضای زیاد است که می تواند با کوپن و کوپن صادر شود. همچنین می توانید یک جفت زبان منحصر به فرد با نسخه محدود را شروع کنید. همچنین می توانید ورودی دارایی خود و پاسخ مشتریان را نیز آزمایش کنید. در طولانی مدت ، اگر می خواهید خدمات ترجمه خود را به دامنه های جدید گسترش دهید ، این یک روش آزمایش و خطا است. به خصوص اگر قصد دارید به صنعت جدیدی بروید ، می تواند برای یادگیری طولانی مدت خدمات ترجمه کوچک مفید باشد.

آیا تحویل ویژه ای دارید؟
اگر مشتری شما از دیدن تخفیف خوشحال است ، پس تصور می کنید که نسبت به فرصتی که برای یک پیشنهاد ویژه وجود دارد ، به وجد می آید؟

به عنوان مثال ، هزینه بسته حق بیمه را برای مناسبت های جشن کاهش می دهید. هر مشتری با استفاده از بسته استاندارد (یا معمولی) می تواند شانس ارتقا به مشتری سطح برتر را داشته باشد و احتمالاً پیشنهادات با تخفیف یا کوپن ارائه می شود؟ برای آنها یک شب پر ستاره است. یک نظرسنجی ایجاد کنید و شرایط ترجمه را درخواست کنید. مخاطبان خود را تقسیم بندی کنید و پیشنهاد دهید که مارک یا لوگو یا حتی صفحه رسانه های اجتماعی را بومی سازی کنید.

در فصل تعطیلات ، یافتن صنعت ترجمه که به طور شبانه روزی کار کند دشوار است. چه کسی دوست ندارد در تعطیلات با خانواده و عزیزان خود وقت بگذارد؟ اما در دسترس بودن حتی در چنین مواقعی کار مفیدی است. خدمات خود را بیش از هر چیز حساب کنید. تعیین اولویت خود با اولین انگشت شست مشتری.

در زمان مناسب قدم درست را بردارید
خدمات ترجمه به عنوان یک فرصت جوی ، می تواند عملکرد آنها را ارتقا بخشد و برای همیشه تصویر حسن نیت ایجاد کند. به اشتراک گذاشتن علاقه خود با مشتری روش خوبی برای پذیرایی از مشتری در فصول تعطیلات است. به هر حال زمان کریسمس ، شما باید به دنبال راه های خلاقانه و ابتکاری برای افزایش فروش باشید تا اینکه در فصل تعطیلات یک تنبل تنبل یکنواخت شوید.

استراحتی برای مترجمان آنلاین با لباس حرفه ای وجود ندارد. مشتری را در اولویت قرار دهید و او به شما وفادار خواهد بود.