ترنس کرافورد با کسب کل کل بروک برای قهرمانی در وزن منهای WBO شکوه بیشتری در بوکس به خود می بیند

ترنس کرافورد محبوبیت زیادی در لاس وگاس برای غلبه بر کل بروک دارد که از وزن اخیر 154 پوندی اش پایین می آید تا کرافورد را برای کسب عنوان وزنه سبک WBO به چالش بکشد.

ترنس کرافورد با کسب کل کل بروک برای قهرمانی در وزن منهای WBO شکوه بیشتری در بوکس به خود می بیند

تصویر فایل Kell Brook. AP

لاس وگاس: ترنس کرافورد مدت هاست که در رتبه بندی افسانه ای پوند به پوند جایگاهی را حفظ کرده است که افراد بوکس دوست دارند در مورد تمام مبارزات روزانه در مورد آن بحث کنند.

آنچه کرافورد هنوز منتظر آن است ، یک مبارزه امضایی است که به تمام این بحث ها پایان خواهد داد.

کرافورد آن شنبه شب که از قطعه قهرمانی خود در وزن سبک وزن مقابل کل بروک انگلیس دفاع می کند ، به این نتیجه نمی رسد. اما او برای بدست آوردن یک چالش سخت – همراه با چوب اندازه گیری وضعیت استعدادهای فراوانش – هنگامی که قهرمان سابق را در یک مبارزه که هم خطرناک است و هم برای کرافورد لازم است ، آماده می کند.

کرافورد این هفته گفت: “من همیشه احساس کرده ام که در دنیا پوند 1 پوند نیستم.” “این همان کاری است که من انجام می دهم.”

کرافورد برای اولین بار پس از نزدیک به یک سال در یک مبارزه برنامه ریزی شده 12 دور از حباب Top Rank در هتل MGM Grand برای اولین بار به رینگ بازگشت. این مبارزه از تلویزیون پخش خواهد شد ESPN، کارت از ساعت 10 شب شروع می شود.

برای کرافورد ، این فرصتی است که دوباره به رینگ برگردد و هم بیانیه دهد. در سن 33 سالگی ، او هنوز در اوج زندگی خود به سر می برد اما هنوز نتوانسته است در این مسابقه بزرگ که می تواند کارنامه حرفه ای او را مشخص کند ، مبارزه کند.

باب آروم ، مروج می گوید که ممکن است در بهار سال آینده با یک مبارزه احتمالی با مانی پاکیائو در قطر اتفاق بیفتد ، چیزی که آروم گفت حتی اگر پاکیاو را تبلیغ نکند ، دنبال کرده است.

آروم گفت: “من خوش بین هستم كه اگر ترنس برنده شود ، می توانیم مبارزه را ادامه دهیم و اگر ترنس پیروز نشود و كل بروك برنده شود ، شاید من كل بروك را با مانی بسازم.”

کرافورد ، که هرگز در 36 مبارزه شکست نخورده است ، در حلقه موفقیت بیشتری نسبت به ایجاد هیاهوی خارج از آن داشته است. مهارت های او عالی است ، و قدرت نیز دارد ، اما شخصیت فروتن و زندگی و تمرین در اوماها ، نبراسکا ، تبدیل شدن به یک ستاره برک آوت را برای او دشوار کرده است.

در همین حال ، یکی دیگر از مبارزان که می تواند وضعیت پوند در برابر پوند را ادعا کند ، ارول اسپنس جونیور ، قطعات دیگری از این عنوان 147 پوندی را در اختیار دارد و قرار است در 5 دسامبر از کمربندهای خود در مقابل دنی گارسیا در تگزاس دفاع کند. درگیری بین این دو دارنده عنوان شکست ناپذیر ممکن است دشوار باشد زیرا آنها با مروج های مختلفی روبرو هستند و باید منتظر بمانند تا طرفداران بیشتری اجازه دهند اتفاق بیفتد.

ترنس کرافورد با کسب کل کل بروک برای قهرمانی در وزن منهای WBO شکوه بیشتری در بوکس به خود می بیند

تصویر فایل Kell Brook. AP

کرافورد یک محبوب بزرگ در لاس وگاس برای شکست دادن بروک است که از وزن اخیر 154 پوندی خود پایین می آید تا کرافورد را به چالش بکشد. بروک (39-2 ، 27 ناک اوت) یک قهرمان سابق 147 پوندی است که تنها باخت های او به اسپنس و گنادی گولووکین رده بندی وزن متوسط ​​است.

بروک گفت: “من فکر می کنم ترنس می داند که من مبارزه ساده ای نیستم.” من می خواهم که او بهترین ها را از من بیاورد. من خودم را تحت فشار قرار می دهم تا بهترین عملکرد را داشته باشم. “

بروک که با 160 پوند جنگیدن هنگامی که در دور پنجم توسط Golovkin در سال 2016 متوقف شد ، گفت که برای این مبارزه زود از دست دادن وزن شروع کرد تا مجبور نشود دیر خود را گرسنه کند. اما سوالاتی نه تنها در مورد کاهش وزن وی بلکه همچنین ساییدگی که در سالهای حضور در رینگ داشته است وجود دارد.

اگر نتواند با عملکرد یک عمر مقابل کرافورد ظاهر شود ، در سن 34 سالگی می تواند آخرین وهله او باشد.

بروک گفت: “من در بهترین شرایط زندگی ام هستم و آماده هستم تا یک قهرمان دو بار شوم.” “من مثل شراب خوب هستم. هرچه پیرتر می شوم بهتر می شوم. من آماده ام.”

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.