تلاش جمعی GT به آنها کمک می کند تا MI را در احمدآباد شکست دهند

مسابقه IPL 2023 بین گجرات تایتانز (GT) و هندی‌های بمبئی (MI) در ورزشگاه نارندرا مودی احمدآباد در روز سه‌شنبه نمونه‌ای عالی از اتفاقی بود که می‌توانست رخ دهد، اگر تمایل داشته باشید تعداد دوش‌های زیادی در چند اوور پایانی یک اینینگ به بیرون درز کنید.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

GT در رویکرد علیه MI بالینی بود، و باز هم، Shubman Gill (56) به این مناسبت برخاست و سومین نیم قرن از فصل جاری IPL را به پایان رساند.

و در 130/3 از 15 اور، احتمالاً هیچ کس انتظار نداشت GT در مجموع 200 به بالا جمع کند. شاید، فقط شاید، تایتان ها با مجموع 180ش خوشحال می شدند، اما در مجموع مانند 207/6، تایتان ها با آغوش باز از آن استقبال کردند.

در پاسخ MI، به نظر می‌رسید که اکثر کتک‌های آنها، از جمله کاپیتان روهیت شارما، مصمم به تعقیب آن نیستند. شاید فشار یک تعقیب و گریز بزرگ به آنها آسیب وارد کرد. شاید رویکرد باتترها به تعقیب و گریز درست نبود. و شاید، اگر ضربه‌ای مانند سوریاکومار یاداو (23) راه می‌افتاد، MI هنوز شانس مبارزه داشت.

نهال وادهرا (40 از 21) با نرخ خوب 190 ضربه زد، اما او شریکی نداشت که بتواند از طرف دیگر او را پشتیبانی کند. و بدتر از آن، کم گرین (33) در زمان نادرست، در 11، اخراج شدهفتم درست زمانی که MI به دنبال بازگشت به بازی بود.

پس از مسابقه، روهیت شارما به این امر اعتراف کرد که ضربات MI نمی تواند ادامه یابد.

ما برای رسیدن به هدف، ترکیب قدرتمندی داریم. امروز ضربه زدن ما نتوانست ادامه پیدا کند. شبنم زیادی نیز وجود دارد، بنابراین اگر ما خوب می زدیم، شاید آن را تعقیب می کردیم. اما ما خوب شروع نکردیم و شما وقتی به دنبال 200 پلاس هستید این کار را نمی کنید.» روهیت در مراسم معرفی گفت.

جایی که MI بازی را باخت

پس سرخپوستان بمبئی کجا مسابقه را باختند؟ تعیین کننده ترین لحظه اینینگ های GT، و حتی احتمالاً مسابقه، در 18 رخ داد.هفتم زمانی که کامرون گرین برای 22 دوش رفت.

دریافت مجموع بیش از 200 آخرین چیزی است که یک تیم بولینگ به آن نیاز دارد، اما متأسفانه، MI دقیقاً آن را تحمل کرد.

گرین با یک توپ کوتاه به میلر شروع کرد که دومی برای تک آهنگ آن را کشید، اما از تحویل دوم بود که کابوس گرین شروع شد.

در توپ دوم، گرین یک بار دیگر توپ کوتاهی را پرتاب کرد، اما آبیناو منوهار توانست بر روی مرز میانی ویک ضربه بزند.

Manohar سپس آن را با حداکثری دیگر دنبال کرد، و برای رسیدن به حداکثری دیگر و برای تحمیل بدبختی بیشتر به گرین و MI، فاصله طولانی را از بین برد.

مشکلات گرین هنوز حل نشده است. دیوید میلر در حال اعتصاب بود تا با آخرین توپ اوور روبرو شود، و کمی فضا را برای شوت باز کرد، وارد شکاف شد و از فاصله بین لانگ آف و لانگ اوت برای حداکثری دیگر بالا رفت.

آبیناو به زودی در سال 19 برکنار شدهفتم توسط رایلی مردیت، اما پس از آن راهول تواتیا آمد، که دوباره کارهای تواتیا را انجام داد.

او با یک جارو کردن روی پا برای شش شروع کرد، و دو مورد دیگر را جمع آوری کرد تا با 20 کاهش فقط 5 تحویل به پایان برسد (میزان ضربه 400!).

تیم رشید، نور احمد

اعتبار باید به دوتایی رشید خان (27/2) و نور احمد (37/3) افغانستان برسد. این دو نفر پنج ویکت را بین خود به اشتراک گذاشتند و هر دو به یک اندازه در محدود کردن MI موثر بودند.

و یک چیز رایج دیگر؟ هر دو افغان در اورهای مشابه خود دو ویکت گرفتند.

در حالی که رشید در اوور هشتم کیشان و تیلاک را رد کرد، نور فقط 18 ساله بود که در مرحله 11 از شر کم گرین و تیم دیوید خلاص شد.هفتم، برای ترک MI پنج پایین. نور، گفت که او نه تنها جی تی، بلکه برای افغانستان نیز افتخار می کند.

خیلی خوب است که او را در کنارش داشته باشیم و از سال گذشته با او در بولینگ به اشتراک بگذاریم. آن بچه، او فقط می خواهد یاد بگیرد و خیلی سخت کار می کند. سال گذشته روشی که او کار می کرد، بولینگ زیادی در تور، مدام سوالات را می پرسید.

“حتی زمانی که من در ورزشگاه بودم، او به باشگاه می آمد و می گفت، “بیا اینجا در ورزشگاه کاسه بازی کنیم.” ساعت 1 بامداد، 2 بامداد با من در باشگاه بولینگ بازی می کرد. او می خواست بهتر شود و اجرا کند. او اکنون این فرصت را به دست آورده و در حال ارائه است. من برای او بسیار خوشحالم که او در حال تحویل است. این یک خبر عالی برای GT و همچنین برای افغانستان است.» راشد پس از بازی گفت.

در حالی که GT در روز سه‌شنبه تقریباً ایده‌آل به نظر می‌رسید، برای MI، بازگشت به اصول اولیه و درست کردن بخش‌های خاصی مانند بولینگ مرگ است. بتینگ یا بولینگ، اورهای پایانی جایی است که یک تیم می تواند یک بازی را ببازد، و MI امیدوار است که در روز یکشنبه در مقابل راجستان رویالز این اشتباه را تکرار نکند.

برای GT، سفر بعدی به کلکته است، جایی که آنها روز شنبه با KKR روبرو خواهند شد.

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی را اینجا بخوانید. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام