تندولکار پرابهسیمران را با یورکر عالی حذف می کند. ویدیو را ببینید

آرجون تندولکار، بازیکن دست چپ هندی‌های بمبئی (MI) که از عملکردش مقابل سان‌رایزرز حیدرآباد (SRH) خوشایند بود، در جریان بازی خانگی IPL 2023 مقابل پادشاهان پنجاب (PBKS) لحظاتی را تجربه کرد که پرابهسیمران سینگ را با یک جواهر تحویلی اخراج کرد. .

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

Prabhsimran بازکننده در فرم، که در این فصل در پاورپلی آشکار شده بود، پس از دعوت PBKS توسط MI در استادیوم Wankhede بمبئی، شروع امیدوارکننده دیگری داشت. پرابهسیمران با کمک چهار و دو شش تا 26 مسابقه داد و دوست داشت نیم قرن دوم فصل خود را از آن به بعد بالا بیاورد.

تندولکار که در اوایل این فصل در ورزشگاه وانخده اولین بازی خود را در مقابل نایت رایدرهای کلکته انجام داد، در دومین اوت شب خود با یک یورش سوزنده به این امیدها پرداخت – توپی که از بالای ویکت به ضربه دست راست خم شد و ضربه زدن به پای پرابسیمران درست جلوی وسط، آسان ترین تصمیم را برای داور می گیرد.

اخراج را اینجا ببینید:

با این حال، طلسم تندولکار بعداً در مسابقات پنجاب با یک امتیاز نسبتاً گران تمام می‌شود، زیرا او در سومین اوور خود 31 گل را واگذار می‌کند – از جمله شش گل به سام کوران و هارپریت بهاتیا و همچنین سه چهار که یکی از آنها شکست خورد. بدون توپ

پنجاب در بیشتر دوره های خود با مشکل مواجه بود و در نیمه راه به 83/4 کاهش یافت و قبل از اینکه شراکت پر شور کوران و باتیا روند بازی را تغییر داد به 105/4 رسید. کاپیتان کوران و باتیا حمله بمبئی، از جمله و به خصوص تندولکار، را تکه تکه کردند زیرا آنها یک گردباد 92 را برای ویکت پنجم در تنها 48 توپ اضافه کردند تا دوباره احیا شوند.

پنجاب به همراه ضربه‌ای از جیتش شارما (25 امتیاز از 7)، امتیاز 214/8 را روی تخته ثبت کرد تا امیدهای خود را برای کسب چهارمین برد در هفت بازی افزایش دهد.

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار و سرگرمی هند اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام