تند تند MS Dhoni برای اخراج Shubman Gill در IPL Final

راویندرا جادجا بول زنی بود که آن را تحویل داد. Jadeja یک تحویل صاف انجام داد و گیل که برای نوبت بازی می‌کرد، شوت بازی را کاملاً از دست داد زیرا Dhoni به سرعت توپ را جمع کرد و قبل از اینکه گیل بتواند به زمین خود برسد، وثیقه‌ها را از بین برد.

  • کارکنان FirstCricket

  • 29 مه 2023

  • 21:46:28 IST

فینال IPL 2023: تند تند MS Dhoni را تماشا کنید تا Shubman Gill را در جدال عنوان CSK و GT اخراج کنید.

MS Dhoni در فینال IPL 2023 به Shubman Gill ضربه می زند. ورزشی

MS Dhoni کاپیتان چنای سوپر کینگز (CSK) در فینال لیگ برتر هند (IPL) مقابل گجرات تایتانز (GT) روز دوشنبه در احمدآباد در فرم خوبی پشت ویکت ها قرار داشت.

در اور هفتم اینینگ GT، Dhoni با موفقیت در بازکن GT Shubman Gill را با کمی دقت شکست داد. راویندرا جادجا بول زنی بود که آن را تحویل داد. Jadeja یک تحویل صاف انجام داد و گیل که برای نوبت بازی می‌کرد، شوت بازی را کاملاً از دست داد زیرا Dhoni به سرعت توپ را جمع کرد و قبل از اینکه گیل بتواند به زمین خود برسد، وثیقه‌ها را از بین برد.

پیش از این، CSK برنده بازی شد و ابتدا به میدان رفت. هر دو CSK و GT بدون تغییر باقی ماندند. گیل به مدت 39 از کار اخراج شد، زیرا چهار فرصت پیش از این در حین فیلدینگ را از دست داد. با این حال، GT سوار بر پنجاه از Wriddhiman Saha و Sai Sudharsan، به پست 214/4 رفت.

Dhoni دویست و پنجاهمین مسابقه IPL خود را انجام می دهد و اولین بازیکن کریکت است که در این مسابقات چنین کاری انجام می دهد.

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار و سرگرمی هند اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام

تاریخ به روز رسانی: 29 مه 2023 21:46:28 IST

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری، بررسی ابزارها و رتبه‌بندی‌ها را دریافت کنید. گجت های محبوب از جمله مشخصات لپ تاپ، تبلت و موبایل، ویژگی ها، قیمت ها، مقایسه.