تنیس روی میز بین المللی پس از 238 روز وقفه COVID-19 با مسابقات در چین برمی گردد

ITTF ، نهاد حاکم بر این ورزش ، در ماه سپتامبر اعلام کرد که بازیکنان از نفس کشیدن روی توپ منع می شوند و پس از مسابقات دیگر هیچ مصاحبه ای وجود نخواهد داشت.

تنیس روی میز بین المللی پس از 238 روز وقفه COVID-19 با مسابقات در چین برمی گردد

تصویر نمایندگی گتی ایماژ

شانگهای: بازیکنان برتر گفتند که عصبی و زنگ زده ، اما هیجان زده بودند ، زیرا تنیس روی میز بین المللی پس از هشت ماه وقفه اجباری این هفته در چین به دلیل ویروس کرونا .

جام جهانی زنان روز یکشنبه در پشت درهای بسته در شهر ساحلی شرقی ویهای با حضور 21 بازیکن از سراسر جهان در سه روز برگزار شد. پس از آن دو رویداد دیگر فدراسیون بین المللی تنیس روی میز (ITTF) در سرزمین اصلی چین برگزار می شود.

این مسابقات معتبر اهمیت بیشتری پیدا کرده اند زیرا همه گیری همه ورزش ها را تحت تأثیر قرار داده است و به نظر می رسد چین پس از اینکه در ماه ژوئیه گفت بیشتر مسابقات بین المللی را برای بقیه سال برگزار نمی کند ، یک استثنا نادر است.

این رویدادها همچنین یک فرصت مهم برای بازیکنان برتر تنیس روی میز است تا با توجه به بازی های المپیک تأخیری تابستان سال آینده توکیو ، به دنبال بازسازی رقابت خود و کسب امتیازات جهانی باشند.

“لیلی ژانگ” 24 ساله از ایالات متحده که توسط مارگاریتا پسوتسکا اوکراین مورد ضرب و شتم قرار گرفت ، گفت: “حتی قبل از مسابقه ما شوخی می کردیم که کسی سرویس خود را از دست خواهد داد زیرا همه خیلی عصبی بودند.”

“بدیهی است که از دست دادن احساس خوبی ندارم ، (اما) از جنبه درخشان ، بسیار شگفت آور است که من می توانم در اینجا باشم و در این مسابقات شرکت کنم.

“من فکر می کنم امسال همه ما از تمرین مسابقه خارج شده ایم ، (از آنجا که ماه مارس هیچ مسابقه بین المللی برگزار نشده است ، بنابراین کمی عصبی هستیم ، کمی زنگ زده است.”)

مانند بسیاری از ورزش های دیگر که در طی شیوع همه گیر بازگشتند ، بازیکنان ، مربیان و مسئولان در “حباب” ایمن زیستی نگهداری می شوند تا از عفونت جلوگیری کنند. آنها همچنین پس از فرود در چین مجبور به قرنطینه شدند.

ITTF ، نهاد حاکم بر این ورزش ، در ماه سپتامبر اعلام کرد که بازیکنان از نفس کشیدن روی توپ منع می شوند و پس از مسابقات دیگر هیچ مصاحبه ای وجود نخواهد داشت.

آدریانا دیاز در شماره 19 جهانی پورتوریکو گفت که او احساس می کند “بسیار خوش شانس است که اینجا است و از لحظه لذت می برد”.

این جوان 20 ساله گفت: “داشتن این لحظات عصبی قبل از شروع مسابقه کمی عجیب است و من باید یاد بگیرم که چگونه دوباره به آن عادت کنم.”

“بازی نکردن تنیس روی میز برای مدت طولانی دشوار بود. ناراحت کننده بود که توکیو به تعویق افتاد.

“من فقط می خواهم بهتر بازی کنم و مشتاقانه منتظر توکیو 2021 هستم.”

“لحظه برجسته”

مسابقات گرندپری فرمول یک شانگهای و مسابقات برتر گلف و تنیس پس از اعلامیه دولت در اوایل سال جاری در چین لغو شد.

با این حال ، کشوری که ویروس کرونا اواخر سال گذشته از زمان تعطیلی در سراسر کشور در ماه فوریه ، شاهد کاهش تعداد عفونت های محلی بوده است.

چین ، نیروی برتر در تنیس روی میز ، همچنین در اواخر این هفته میزبان جام جهانی مردان خواهد بود ، همچنین در ویهای ، و پس از آن فینال ITTF در ژنگ ژو در 19 تا 22 نوامبر برگزار می شود.

لیو گولیانگ ، رئیس انجمن تنیس روی میز چین و قهرمان اسبق جهان و المپیک ، آن را “یک لحظه مهم” خواند.

وی گفت: “پس از ماه ها بدون برگزاری مسابقات بین المللی برای ورزشکاران ، هواداران و کل جامعه ، این لحظه بازگشت به مرحله جهانی است.”

در ابتدا قرار بود جام جهانی زنان در تایلند و مردان در آلمان برگزار شود.

سان یینگشا ، جهان شماره 3 چین ، گفت که این “یک سفر دشوار” بوده است.

وی افزود: “من برای هر مسابقه ای که برگزار کنم گرامی خواهم داشت.”

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.