تواتیا آنچه را که پس از باخت GT به KKR به دایال گفته بود، فاش می کند

راهول تواتیا از گجرات تایتانز اخیراً توصیه ای را که به هم تیمی یاش دیال داده بود، پس از اینکه یاش دیال پس از واگذاری پنج شش به رینکو سینگ از نایت سواران کلکته، هنگامی که دو تیم در لیگ برتر هند (IPL) در روز یکشنبه در ورزشگاه نارندرا مودی به مصاف هم رفتند، فاش کرد. (9 آوریل).

KKR که مجموعاً 205 را تعقیب می کرد، به 29 ران نیاز داشت تا در آخرین اور پیروز شود، و رینکو سینگ، با تمام قدرت، یاش دیال را به مدت پنج شش شکست داد تا نایت رایدرها را با سه ویکت به خانه ببیند.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

دیال در نهایت برای بازی GT مقابل پنجاب کینگز کنار گذاشته شد و موهیت شارما جایگزین او شد.

پس از پیروزی GT بر PBKS در روز پنجشنبه، تواتیا گفت که تقریباً هیچ کس در تیم GT با Dayal همدردی نکرد.

او یکی از توپ گیران اصلی ما بود. ما فصل گذشته قهرمان شدیم و او نقش بزرگی در آن داشت. او سال گذشته نیز در مرگ با توپ جدید به خوبی بازی کرد. یک مسابقه نمی تواند واقعیت کاری که او برای ما انجام داده را تغییر دهد. تواتیا در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی گفت: فکر نمی‌کنم کسی در تیم با او همدردی کرده باشد.

به او گفتم، یک مسابقه بد پیش رفت. اگر می‌خواهید پایین بیایید، فقط خودتان می‌توانید به پایین‌ترین حد خود برسید، در غیر این صورت در GT هیچ‌کس احساس بدی در شما ایجاد نخواهد کرد. به تمرین و اجرای آنچه در آن روز نیفتاده است ادامه دهید و منتظر شانس خود باشید. این بدترین است، شما نمی توانید از این پایین تر بروید.

در روز پنج‌شنبه، تواتیا در برابر PBKS به پیروزی رسید، و برای جمع‌آوری یک مرز و مهر و موم کردن مسابقه، یک ضربه کوتاه را پشت سر گذاشت. شوبمن گیل نقش اصلی را با 67 برنده بازی ایفا کرده بود تا به GT کمک کند تا 154 را در مقابل PBKS تعقیب کند.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام