تورنمنت فراموش شده برای Sunrisers Hyderabad

سان رایزرز حیدرآباد (SRH) یک دوره رقابتی دیگر در لیگ برتر هند (IPL) را پشت سر گذاشت و با امتیاز 10 به پایان رسید.هفتم جایگاهی با تنها چهار برد از 14 مسابقه.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

انتظارات زیادی از SRH پس از صرف مقدار زیادی پول برای هری بروک وجود داشت، اما تیم تحت رهبری آیدن مارکرام تحت فشار برای به پایان رساندن در انتهای جدول شکست خورد.

مقالات مرتبط

IPL

مارکرام، کاپیتان SRH پس از باخت به LSG می گوید: IPL 2023: “فقدان یک شراکت که می توانست ما را به 200 برساند”

IPL

هاینریش کلاسن از SRH به دلیل نقض قوانین رفتاری IPL 10 درصد هزینه مسابقه جریمه شد.

کجا همه چیز برای SRH اشتباه شد؟

انتظارات زیادی از پرهزینه ترین استخدام SRH در هری بروک انگلستان وجود داشت. بروک سال گذشته در حراج بازیکن IPL در کوچی به مبلغ 13.25 کرور روپیه خریداری شد، اما نتوانست به قیمت خود در این فصل ادامه دهد.

با محرومیت از یک قرن در مقابل شوالیه سواران کلکته (KKR) در باغ های ادن، بروک چیز زیادی برای جشن گرفتن ندارد. در واقع، بروک در 10 مسابقه اخیر خود در IPL، در شش نوبت امتیازات تک رقمی را تحمل کرد. حالا اگر از طرفداران SRH هستید این خواندن خوب نیست.

در کل، ضربه‌های SRH نتوانستند به عنوان یک واحد جمعی شلیک کنند، و این باعث شد که آن‌ها تا حد زیادی ناامید شوند. مایانک آگاروال تنها پنجاه گل خود را در این فصل مقابل MI در آخرین بازی SRH در روز یکشنبه به ثمر رساند، در حالی که راهول تریپاتی نیز برای ثبات تلاش کرد.

خرد کردن و تغییر درجه بالا نیز کار نمی کند. SRH در این فصل هفت جفت آغازین مختلف داشت، اما در مجموع ناآرام به نظر می رسید.

برای اضافه کردن به مشکلات جمعی خود، هیچ یک از بول‌بازان SRH به فهرست 10 بازیکن برتر ویکت‌باز راه پیدا نکردند. نزدیکترین آنها بوونشوار کومار بود که در 12 سالگی بودهفتم مکانی با 16 ویکت بهترین بازیکن بعدی SRH مایانک مارکانده (12 پوست سر) بود. و مصدومیت همسترینگ واشنگتن ساندار در اواسط مسابقات نیز کمکی به آنها نکرد.

ناامیدی دیگر عمران مالک بوده است. عمران مالک در IPL 2022 رویایی داشت و 22 ویکت از 14 بازی انتخاب کرد، اما در این فصل، فرصت های محدود او همه را شگفت زده کرد. در هشت مسابقه، پیسر تنها پنج ویکت را به دست آورد. در مقابل MI در روز یکشنبه، عمران تلاش کرد تا تلاش منظمی انجام دهد و 41 ران را بدون گرفتن ویکت در سه اور واگذار کرد.

با این حال، آیدن مارکرام، کاپیتان SRH، وقتی از عمران پرسیده شد، پاسخ نسبتاً عجیبی داشت.

«خیلی مطمئن نیستم که (در مورد عمران) صادق باشم. مطمئناً، او بازیکنی با فاکتور X است، با سرعت 150 کیلومتر در ساعت توپ می زند، اما من واقعاً (در مورد پشت صحنه) اطلاعاتی ندارم، اما او فاکتور X زیادی دارد.» مارکرام گفته بود.

نکات مثبت SRH چه بود؟

هاینریش کلاسن. کلاسن با 448 دوش از 12 مسابقه با نرخ ضربه 177 به عنوان برترین دونده SRH در این فصل به پایان رسید.

مثبت دیگر برای SRH مایانک مارکانده بود. مارکنده به طور منظم زمان بازی را به دست آورد و از آن استفاده کامل کرد و از 10 مسابقه 12 ویکت جمع کرد. او با نرخ اقتصادی 7.89 کار خود را به پایان رساند و همچنین به عنوان دومین بازیکن برتر SRH در این فصل، پس از بوونشوار کومار به پایان رسید.

به غیر از کلاسن و مارکاند، چیزهای مثبت زیادی برای صحبت در مورد SRH در فصل فراموش نشدنی ارتش نارنجی وجود نداشت.

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار و سرگرمی هند اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام