توصیه ساچین در سال 2017 به من کمک کرد بازی خود را دوباره ابداع کنم و حرفه خود را گسترش دهم: میتالی راج

دهلی نو: میتالی راج، پیش از پنجاهمین سالگرد تولد ساچین تندولکار، بازیکن اسطوره ای کریکت هند، گفت. PTI در مورد اولین تعامل او با Tendulkar، تأثیری که او در ضربات ضربی او داشت و اینکه چگونه یک چت قبل از جام جهانی زنان 2017 به میتالی کمک کرد تا بازی خود را دوباره ابداع کند.

میتالی راج در جام جهانی 2017 409 دوش به ثمر رساند و کاپیتان هند تا فینال شد. او اولین سوپراستار کریکت زنان در هند است.

هنوز صحبت‌هایمان قبل از جام جهانی 2017 انگلیس را به یاد دارم. من بعد از بحث گروهی با او گفتگوی تک به تک داشتم.

میثالی گفت: «می‌خواستم از او بپرسم که چگونه توانسته است چنین حرفه‌ای طولانی داشته باشد و چگونه باید خود را برای رقابت با بول‌بازان جدید نسل جوان اختراع کند.

“وقتی شما چنین حرفه ای طولانی دارید، هر نسلی توپ گیرهای برجسته ای دارد، می خواستم بدانم او چگونه با این کار ادامه می دهد.”

«بعد از یک سن خاص، مردم شروع به اظهار نظر در مورد کندتر شدن حرکات پا می‌کنند، شما خط و طول را دیر انتخاب می‌کنید و سریع روی توپ نمی‌روید.

می‌خواستم بدانم او چگونه توانست بر همه اینها غلبه کند و در اوج بازی خود باشد. او پیشنهاداتی داد و من سعی کردم آن را در تمرینات قرار دهم.»

میثالی به یاد می آورد که او و تندولکار بیشتر در مورد جنبه ذهنی بازی صحبت می کردند و تکنیک بازی زیاد وارد تصویر نمی شد.

ما در مورد تکنیک صحبت نکردیم زیرا هر کسی تکنیک های متفاوتی دارد. به‌عنوان یک حرفه‌ای ارشد پس از مدت‌ها بازی کردن، تنها چیزی که می‌توانید به شما کمک کنید مشاوره آماده‌سازی بازیکن دیگری است و او در این زمینه به من کمک کرد.»

بازی آف‌ساید میتالی یک اثر هنری بود، اما صحبت کردن در مورد تندولکار، چیزی که او شگفت‌انگیز یافت این بود که چگونه او با تمام صورت خفاش بازی می‌کرد.

من هرگز نتوانستم مانند یک طرفدار دیوانه کریکت را تماشا کنم زیرا مشغول بازی بودم. اگر مجبور شوم شات خاصی از او یا نحوه بازی او با شین وارن را ببینم، نکات برجسته را تماشا می‌کنم، زیرا بازی با لگی برای یک ضربه‌گیر دست راست بسیار سخت است.

«چیزی که واقعاً به من ضربه زد که او چگونه هر شات را با صورت کامل خفاش بازی می‌کند، چه درایو کاور یا مستقیم. من مخصوصاً بازی او را در قسمت بالا و نقطه بازی دوست دارم.

در موارد بسیاری، هم تیمی هایش در مورد آمادگی ذهنی او بسیار صحبت کردند. او نه تنها به مهارت‌ها، بلکه به آمادگی ذهنی نیز اهمیت می‌داد و به همین دلیل بود که توانست برای مدت طولانی در اوج بماند.”

Tendulkar و Mithali به ترتیب 24 و 23 سال بین المللی کریکت بازی کردند و طول عمر آنها باعث مقایسه شد. میثالی اظهار داشت که او به هیچ وجه با دستاوردهای باورنکردنی تندولکار قابل مقایسه نیست.

با ورودی های PTI

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام