توپ بدون ساندیپ شارما نتیجه ما را مقابل SRH خراب کرد.

سانجو سامسون، کاپیتان راجستان رویالز (RR) روز یکشنبه اعتراف کرد که ضربه بدون توپ پرهزینه ساندیپ شارما در فینال تعقیب و گریز SRH، پس از اینکه آنها در مجموع 214/3 در جیپور نتوانستند در مجموع 214/3 دفاع کنند، نتیجه آنها را خراب کرد.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

SRH در فینال به 17 ران نیاز داشت و در حالی که ساندیپ در اوایل تورنمنت 21 ران در مقابل CSK دفاع کرده بود، این برای او حتی سخت تر بود. ساندیپ توپ دوم فینال را با شش گل دریافت کرده بود و در حال حاضر امتیاز SRH از چهار توپ به 9 کاهش یافته بود.

RR vs SRH، IPL 2023: راجستان رویالز، سان رایزرز حیدرآباد با هدف بازگشت به مسیرهای پیروزی

IPL 2023: بوونشوار کومار در بازی RR vs SRH جاس باتلر را با یورکری درخشان حذف کرد. تماشا کردن

عبدالصمد و مارکو یانسن، مهاجمان SRH در وسط در آن زمان، توانستند جدول امتیازات را حفظ کنند و اختلاف حتی به پنج ران با توپ نهایی کاهش یابد.

با این حال، ساندیپ در توپی که می‌توانست آخرین توپ مسابقه باشد، تجاوز کرد و یک ضربه آزاد دنبال شد. SRH اکنون به چهار ران بهتر نیاز داشت، و صمد حتی بهتر عمل کرد، با ضربه زدن روی سر بولرها برای یک ضربه صاف شش، تا در نهایت قرارداد SRH را قطعی کرد.

«این چیزی است که IPL به شما می‌دهد، مسابقاتی از این دست، IPL را خاص می‌کند. شما هرگز، هرگز، هرگز نمی توانید احساس کنید که بازی را برده اید. می‌دانستم که هر حریفی می‌تواند آن را برنده شود و آن‌ها هم خوب بازی می‌کردند، اما با سندیپ (دفاع از فینال) مطمئن بودم. او یک بازی را از شرایط مشابه (مقابل CSK) برای ما برده است. او امروز دوباره این کار را انجام داد اما آن توپ بدون توپ نتیجه ما را خراب کرد.

صادقانه بگویم، بازی در این فرمت، به ویژه در این مسابقات، هرگز آسان نیست. در هر بازی ما باید بهترین استاندارد کریکت خود را انجام دهیم. ما برمی گردیم و سعی می کنیم دوباره این کار را انجام دهیم.»

آیدن مارکرام، کاپیتان SRH احساس می کرد که عبور از خط پایان برای آنها خوب است.

“احساسات خیلی سریع تغییر کردند، برای ما خوب بود که از خط عبور کنیم. تعقیب 215 آسان نیست، و بچه ها در تمام طول مدت برای تعقیب یک هدف بزرگ کمک کردند. می‌دانستیم که در چنین میدانی سریع، بیش از حد انتظار گل می‌زنیم، اما باید تهاجمی عمل می‌کردیم. آبیشک شروع به کار کرد و سپس تریپاتی با او همراه شد. سپس آن کامئوهایی از فیلیپس و کلاسی، گفت: این آفریقای جنوبی.

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار و سرگرمی هند اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام