توییتر از پیروزی هیجان انگیز LSG بر RCB شگفت زده شد

Lucknow Super Giants یک بازگشت قاطع از 23/3 در پاورپلی برای تعقیب هدف 213 دویدن تعیین شده توسط رویال چلنجرز بنگلور از آخرین توپ با یک ویکت خالی انجام داد.

بازیکنان Lucknow Super Giants پس از اینکه آوش خان و راوی بیشنوی آنها را در تریلر آخرین توپ مقابل رویال چلنجرز بنگلور در بنگالور از خط خارج کردند جشن می گیرند. ورزشی

با دو تریلر شگفت‌انگیز در چند روز، نسخه 2023 لیگ برتر هند (IPL) در حال حاضر تبدیل به فصلی خاطره‌انگیز شده است.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

پس از پیروزی معجزه آسای کلکته نایت رایدرز با یک ویکت مقابل گجرات تایتانز در روز یکشنبه، نوبت لاکنو سوپر جاینتز (LSG) بود تا خرگوشی را از کلاه بیرون بکشند و در مقابل رویال چلنجرز بنگلور (RCB) در کامبکی خیره کننده در این بازی برگشتند. بنگالورو با یک ویکت انفرادی در یک بازی که تا آخرین تحویل پیش رفت برنده شود و در این روند به بالای جدول امتیازی بپرد.

IPL 2023: پنجاه لحظه درخشان پوران و دیگر لحظات برتر از RCB vs LSG

و دقیقاً مانند مسابقه GT و KKR، بازی RCB-LSG نیز از یک جهت به سمت دیگر چرخید – از سه نفر برتر بنگلور متشکل از Faf du Plessis، Virat Kohli و Glenn Maxwell که دهه پنجاه را به شدت کوبیدند و RCB در حال برچیدن درجه برتر مخالفان به سه گانه متوسط ​​لاکنو متشکل از مارکوس استوینیس، نیکلاس پوران و آیوش بادونی یکی از بزرگترین بازگشت های تاریخ لیگ را ثبت می کنند.

در عکس‌ها: LSG برای شکست دادن RCB در Chinnaswamy بازگشتی حماسی دارد

در انتها، دم دستان LSG پس از یک چرخش در آخرین لحظه، اعصاب خود را نگه داشتند و آنها موفق شدند تیم خود را به دراماتیک ترین حالت از خط عبور دهند.

طبیعتاً، تریلر در Chinnaswamy به موضوع غالب در رسانه های اجتماعی و ترند برتر توییتر تبدیل شد، با بازیکنان سابق و فعلی کریکت و همچنین طرفداران شگفتی خود را از آنچه که اخیراً شاهد آن بودند ابراز داشتند.

در اینجا به برخی از واکنش‌های منتخب نگاه می‌کنیم:

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار و سرگرمی هند اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری، بررسی ابزارها و رتبه‌بندی‌ها را دریافت کنید. گجت های محبوب از جمله مشخصات لپ تاپ، تبلت و موبایل، ویژگی ها، قیمت ها، مقایسه.