تیسون فیوری به آنتونی جوشوا هشدار داد که می خواهد بعد از جبهه بی پروا “صورتش را خرد کند”

اگر جوشوا روز شنبه با کبرات پولف در مسابقات قهرمانی جهان در مسابقات ومبلی به پیروزی برسد ، در اصل فیوری توافق دارد که دو بار در سال 2021 با جاشوا بجنگد.

تیسون فیوری به آنتونی جوشوا هشدار داد که می خواهد بعد از جبهه بی پروا

تصویر پرونده تایسون فیوری. عکس AP

لندن: تایسون فیوری پس از توصیه به عضویت تیم مدیریتی قهرمان سنگین وزن بریتانیا ، به آنتونی جوشوا حمله كرد و هشدار داد كه “فقط علاقه مند است صورت شما را خرد كند”.

هنگامی که دارنده کمربند WBC به مصاحبه ای که جوشوا با بریتانیا انجام داد ، دوشنبه دوباره روشن شد. پست روز یکشنبه روزنامه

در این مصاحبه ، قهرمان المپیک 2012 پیشنهاد کرد که فیوری باید به او در تدارکات تبلیغاتی Matchroom ادی هیرن بپیوندد و اگر می خواهد سوپراستار شود با گروه مدیریت خودش ارتباط برقرار می کند.

جوشوا گفت: “من فکر می کنم که او (فیوری) باید به Matchroom و 258 Management بیاید و به ما اجازه دهد کار خود را انجام دهیم.”

“او یک سوپراستار است ، او با مدیریت صحیح در ساخت یک سوپراستار است. او می تواند همه راه را برود.”

فیوری ، 32 ساله ، روز دوشنبه ، از طریق توییتر ، با روشی قوی پاسخ داد.

“anthonyfjoshua تا به حال به ذهن شما خطور کرده است که من علاقه مند نیستم که یک سوپراستار یا معروف باشم.

“من یک مرد مبارز هستم و فقط علاقه مندم که صورت شما را درهم شکنم ، شما ستاره را حفظ کنید ، من واقعی می مانم ، #youbigdosser من برای شما فوق ستاره می آیم ، تیک تاک تیک تاک”

اگر جوشوا روز شنبه با کبرات پولف در مسابقات قهرمانی جهان در مسابقات ومبلی به پیروزی برسد ، در اصل فیوری توافق دارد که دو بار در سال 2021 با جاشوا بجنگد.

جوشوا ، 31 ساله ، که از زمان اظهار اندی روئیز جونیور در دسامبر گذشته جنگ نکرده است ، اوایل امسال قبل از به تعویق افتادن این مسابقه به دلیل ویروس کرونا پاندمی.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.