تیمبرولوز به دلیل درگیری با هم تیمی، گوبرت را برای بازی پلی اینین مقابل لیکرز محروم کرد.

تیم مینه‌سوتا تیمبرولوز، رودی گوبرت، مرکز خود را برای بازی مقابل لس‌آنجلس لیکرز، پس از آن که این کهنه‌کار 10 ساله در یک مشاجره در حین تایم اوت، به هم تیمی‌اش کیل اندرسون مشت زد، محروم کرد.

تیمبرولوز روز دوشنبه اعلام کرد که گوبرت در دیدار سه شنبه شب با لیکرز مجازات یک بازی خود را سپری خواهد کرد. گوبرت در کوارتر دوم بازی روز یکشنبه مینه‌سوتا مقابل نیواورلئان، زمانی که تیمبرولوز 12 امتیاز عقب بود، اندرسون را به سمت سینه‌اش تاب داد و به سینه‌اش ضربه زد.

کریس فینچ سرمربی تیم بعد از بازی گفت: “این چیزی نیست که ما از آن بگذریم. کهنه سربازان نیز ممکن است ناراحت شوند، بنابراین من نمی خواهم خیلی به او سخت بگیرم.” اما بدیهی است که این چیزی نیست که ما بتوانیم در اینجا تحمل کنیم.»

به گفته گارد پوینت گارد مایک کانلی، گوبرت یک پیام متنی گروهی برای بخشش برای هم تیمی هایش ارسال کرد و بعداً در توییتر عذرخواهی عمومی کرد.

کانلی گفت: این یک بازی احساسی است. “شما در مورد دو مرد در کایل و رودی صحبت می کنید که دو تا از بزرگترین رقبای شما هستند. صادقانه چیزهایی اتفاق می افتد.”

گوبرت دچار اسپاسم کمر می‌شد که او را در لیست مشکوک بازی قرار می‌داد.

کانلی گفت: «ما باید بالغ باشیم، مخصوصاً در اواخر این فصل. “ما نمی توانیم اجازه دهیم که احساساتمان بهترین را از ما بگیرد. او بهتر از آن می داند. کایل همه را به چالش می کشد. ما می دانیم که چگونه کار می کند. باید بتوانیم آن را بپذیریم و به جلو حرکت کنیم.”

“ما در مورد آن صحبت خواهیم کرد و ادامه خواهیم داد”

اندرسون گفت که فکر نمی‌کرد او و گوبرت، که در اولین فصل خود با مینه‌سوتا برای یافتن شیار خود با مشکل مواجه شده بود، پس از درگیری‌های عمومی خود با هم مشکل داشته باشند.

اندرسون گفت: “ما در مورد آن صحبت خواهیم کرد و ادامه خواهیم داد.” “ما مردان بزرگ شده ایم. این همان چیزی است که هست.”

تیمبرولوز با نتیجه 113-108 پلیکانز را شکست داد و مقام هشتم کنفرانس غرب را به خود اختصاص داد. این به آنها دو شانس برای پیروزی در یک بازی پلی آف برای راهیابی به پلی آف می دهد.

اگر لیکرز را شکست دهند، شماره 7 را به دست خواهند آورد و در دور اول به مصاف ممفیس خواهند رفت. اگر آنها شکست بخورند، جمعه شب میزبان برنده بازی نیواورلئان-اوکلاهاما سیتی برای شماره 8 و دیدار دور اول با دنور خواهند بود.

گرگ ها همچنین جادن مک دانیلز مهاجم را به طور نامحدود به دلیل شکستگی دست راست پس از برخورد او به دیوار در تونلی که به رختکن منتهی می شود پس از اینکه برای دومین خطای خود در کوارتر اول در روز یکشنبه فراخوانده شد، از دست دادند. یکی دیگر از بازیکنان کلیدی، مرکز پشتیبان ناز رید، برای فصل با شکستگی مچ دست چپ به دلیل سقوط در زمین در بازی 29 مارس در فینیکس انجام می شود.

گرگ ها روز دوشنبه اعلام کردند که مک دانیلز با دو شکستگی – سومین و چهارمین متاکارپ – در دستش گچ گرفته شده است. هیچ جدول زمانی برای بازگشت او فاش نشد.

این راه بسیار ایده آل برای رویارویی با لیکرز است که با پیروزی 123-111 در مینه سوتا در 31 مارس از وولوز سبقت گرفت. گوبرت و مک دانیلز دو بهترین مدافع تیم هستند که یک شکست بزرگ برای توانایی آنها در محافظت از آنتونی است. دیویس و لبرون جیمز

این فقط آنتونی ادواردز ستاره سال سوم را در هر دو انتهای زمین مهم تر می کند. ادواردز 26 امتیاز، 13 ریباند، چهار بلاک و 4 توپ ربایی در برابر پلیکانز به دست آورد و برای ادامه وظیفه پوشش دادن بهترین بازیکن حریف حریف را به دست آورد.

ادواردز گفت: “من برای همین اینجا هستم.”

اندرسون گفت: “من می دانم که او چقدر در دفاع خوب است. من فکر می کنم که باید او را به چالش بکشیم که همیشه در دفاع بهتر باشد و فقط نقاط او را انتخاب نکنیم.”