تیم‌های کرلینگ انتاریوی شمالی هیچ مسابقه‌ای را برای مسابقات قهرمانی ملی ناامید نکردند

تعجب آور نیست که کرلینگ و سایر ورزش ها به دلیل همه گیری کووید-19 لغو شده اند، اما این کار را برای تیم هایی که امیدشان برای نمایندگی شمال انتاریو در سطح ملی کرلینگ از بین رفته است، آسان نمی کند.

انجمن کرلینگ انتاریو شمالی مسابقات پلی داون انتاریوی شمالی 2022 را که قرار بود این هفته در کنورا برگزار شود، لغو کرد. این رویداد هفته گذشته لغو شد.

در این رویداد تیم‌های کرلینگ مردانه و زنانه از سراسر منطقه برای تعیین اینکه چه کسی نماینده منطقه در مسابقات Scotties of Hearts و تیم هورتون بریر است، رقابت می‌کنند. Scotties قرار است در Thunder Bay برگزار شود که از اواخر این ماه آغاز می شود و Brier در Lethbridge، Alta، در ماه مارس برگزار می شود.

روز جمعه، انجمن کرلینگ انتاریو شمالی اعلام کرد که تیمی به رهبری کریستا مک کارویل را از باشگاه فورت ویلیام کرلینگ در تاندر بی انتخاب کرده است تا نماینده آن برای پلی داون ملی زنان باشد. این تیم بر اساس جایگاهش در سیستم رتبه بندی تیمی کانادا انتخاب شد.

بابی ری، مدیر اجرایی NOCA گفت: “من کاملاً با آنها همدلی می کنم، فکر می کنم حق با آنهاست که این کار بد است، منصفانه نیست که آنها فرصت بازی را پیدا کنند.”

“اما در عین حال، من فکر می کنم که ما با یک وضعیت بهداشتی روبرو هستیم که کمی از دست ما خارج است. این قطعاً تصمیمی نیست که کسی بخواهد بگیرد، اما این تصمیمی است که ما با آن راحت تریم.”

ری گفت که نگرانی این است که اگر یک یا دو تیم در حالی که در این رویداد حضور داشتند به COVID-19 مبتلا شوند، منجر به رقابت ناعادلانه می شود، زیرا آن تیم ها نمی توانند بازی های خود را کامل کنند.

او گفت که این تصمیم در مورد ایمنی بود، حتی اگر می‌داند بازیکنان ناامید هستند.

با وجود اینکه بازی‌های بازی در اواخر دسامبر لغو شد، این رویداد بر اساس مقررات فعلی استانی اجازه ادامه یافتن نخواهد داشت.

دیلن جانسون، که در قرعه کشی مردان از تیمی خارج از باشگاه فورت فرانسیس کرلینگ بود، گفت: اگرچه بازی نکردن خسته کننده است، اما هزینه مالی نیز دارد.

او گفت که تیم‌ها باید قبل از شروع رویداد با قوانین حباب‌دار موافقت می‌کردند، که اساساً به معنای اقامت در اتاق‌های هتل، فقط سفارش خروج از خانه، اجتناب از مکان‌های عمومی و رفت و آمد فوری به ورزشگاه برای بازی‌ها است.

او گفت که اکثر تیم ها با قوانین موافقت کردند، اما حتی با این وجود، این رویداد همچنان لغو شد.

جانسون با اشاره به اینکه تیم همچنان در تلاش است تا هزینه اقامت خود را بازپرداخت کند، گفت: “ما زمان تمرین را گذاشتیم، مسابقاتی را انجام دادیم، تا جایی که می توانستیم به دلیل شرایط کووید، پول زیادی را صرف آن کردیم.”

“همه ما مرخصی را رزرو کردیم، مطمئن هستم که می توانیم این هفته به سر کار برگردیم، اما برخی از افراد نمی توانند.”