تیم بسکتبال مردان کانادا به دلیل COVID-19 در این ماه از 2 بازی خارج می شود

تیم بسکتبال مردان کانادا به دلیل نگرانی در مورد COVID-19 در اواخر این ماه در دو بازی مقدماتی FIBA ​​AmeriCup 2021 شرکت نمی کند.

قرار بود کانادا در تاریخ 29 نوامبر با کوبا و در 30 نوامبر با جزایر ویرجین ایالات متحده در قالب حباب در پونتا کانا ، جمهوری دومنیکن بازی کند.

کانادا بسکتبال گفت ، انجام این بازی ها نه تنها با توصیه های متخصصان پزشکی بلکه با مقررات سفر دولت فدرال مغایرت دارد.

رئیس و مدیرعامل بسکتبال کانادا ، گلن گرونوالد ، در گزارشی گفت که این سازمان در حال کار با FIBA ​​در مورد گزینه های برنامه ریزی مجدد بازی ها است.

پنجره مقدماتی بعدی 18 تا 22 فوریه است.

تماشا کنید | آیا کانادا وارد دوران طلایی می شود؟

جوون چوپان با برخی از بزرگترین اسامی بسکتبال کانادا درباره چگونگی تغییر فرهنگ این ورزش طی دو دهه گذشته و اگر این تنها آغاز رشد ستاره های NBA باشد ، صحبت می کند. 7:18

بسکتبال کانادا گفت که تصمیم به انصراف پس از مشورت با پزشکان تیم و کارکنان پشتیبانی ، و همچنین متخصصان پزشکی در سراسر سیستم ورزشی کانادا ، و همچنین کسانی که دارای ورزش کانادا ، سکوی شخصی ، گروه ویژه بازگشت به ورزش و کانادایی هستند کمیته المپیک

کانادا در مرحله انتخابی با کوبا ، جمهوری دومنیکن و جزیره ویرجین ایالات متحده هم گروه است. هر تیم با رکورد 1-1 در جدول رده بندی مساوی می نشیند. سه تیم برتر هر گروه جواز حضور در FIBA ​​AmeriCup 2022 را دارند.